AR-312289965

Η ρετσινιά της φθηνής μάρκας έχει φύγει για τα καλά από τα μοντέλα της Hyundai, με την κορεάτικη εταιρία να θέλει να μπει και στα βαθιά της premium κατηγορίας. Αυτό θέλει να το πετύχει με το νέο υπο-brand Genesis, το οποίο ανακοινώθηκε στις αρχές Νοεμβρίου. Ο πρώτος καρπός της προσπάθειας παρουσιάστηκε πριν 20 μέρες, με το 5,2 μέτρων Genesis G90 να θέλει να χτυπήσει τη Mercedes S-Class, τη BMW Σειρά 7, το Audi A8, το Lexus LS κλπ.

Για να καταφέρει η Genesis να έχει ανάλογα επιτυχημένη πορεία όπως η Hyundai, χρειάζεται να έχει σωστά άτομα με εμπειρία στην αγορά της πολυτελούς κατηγορίας. Απ’ότι φαίνεται βρήκαν ακριβώς τον άνθρωπο για αυτή τη δουλειά, με το όνομά του είναι Manfred Fitzgerald, και από τις αρχές του χρόνου θα είναι ο νέος επικεφαλής της μάρκας.

Ο Fitzgerald ήταν πρώην διευθυντής μάρκας και σχεδιασμού στη Lamborghini, όπου εργάστηκε για 12 χρόνια, πριν την αναχώρηση του για να ξεκινήσει τη δική του συμβουλευτική εταιρία. Ως αντιπρόεδρος της Hyundai θα είναι επιφορτισμένος με τη στρατηγική της μάρκας, το μάρκετινγκ, και άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες για την Genesis. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι σε στενή συνεργασία με τον Luc Donckerwolke, ο οποίος άνηκε και αυτός στην Volkswagen, συμπεριλαμβανομένου και της Lamborghini, και πρόσφατα άφησε τη θέση του ως επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Bentley για να ηγηθεί το νέο Prestige τμήμα σχεδιασμού της Hyundai, το οποίο θα αναλάβει τον σχεδιασμό για όλα τα μελλοντικά Genesis.

O Donckerwolke είναι κάτω από τον Peter Schreyer, ο οποίος είναι γενικός διευθυντής σχεδίασης της Hyundai και ένας από τους τρεις προέδρους της Kia, και είναι ο πιο υψηλόβαθμος ξένος στην εταιρεία.

Δελτίο Τύπου

Hyundai Motor Announces Manfred Fitzgerald to lead the Genesis Brand

– Manfred Fitzgerald takes role of leading the Genesis brand – Genesis brand targets the global luxury car market by appointing a prominent figure that transformed Lamborghini into a luxury car brand

December 28, 2015 – Hyundai Motor announced Manfred Fitzgerald, former Director of Brand and Design at Lamborghini, to lead the Genesis brand from January, 2016.

Based in Hyundai Motor Headquarters Seoul, Mr. Fitzgerald will be in charge of establishing and executing strategies for the Genesis brand as the Senior Vice President. For the brand to set a strong foothold in the global luxury car market, he will take a core role in brand strategy, marketing and other business operations within the Genesis brand.

During his twelve year career at Lamborghini, Mr. Fitzgerald played a pivotal role in transforming Lamborghini from a prototype car company to a luxury car brand and increased its sales ten folds as the Director of Brand and Design.

Mr. Fitzgerald, 52 years old, brings about 20 years of expertise and experience in luxury car brand strategy and marketing. He will be working alongside Luc Donckerwolke, who will lead the Genesis brand’s Prestige Design Division as Head of the Hyundai Motor Design Center.