Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Renault παρουσίασε επίσημα το νέο Megane RS και σήμερα, μέσω ενός video μας δείχνει το πως γεννήθηκε το μοντέλο και από σχέδια στο χαρτί, μετουσιώθηκε σε πραγματικό αυτοκίνητο.

Η τρίτη γενιά της γρήγορης έκδοσης του Megane κινείται με τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα, που φορά το Alpine A110, ο οποίος στην περίπτωσή του Megane RS αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. (αντί των 252 ίππων του Alpine), με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με την Renault να προσφέρει δύο επιλογές για κιβώτιο, καθώς είναι διαθέσιμο είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης έξι σχέσεων, με paddles στο τιμόνι.

Το τελευταίο διαθέτει Launch Control και τεχνολογία Multi-Change Down, που σου επιτρέπει να κάνεις γρήγορα πολλαπλά “κατεβάσματα” σχέσεων κατά το φρενάρισμα. Ακόμα, η Renault Sport ανακοίνωσε ότι η έκδοση Trophy του νέου Megane RS θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2018, και θα αποδίδει 300 άλογα με 400 Nm ροπής.

Με το νέο μοντέλο προστίθεται στην παλέτα των χρωμάτων ένα καινούριο χρώμα, το Tonic Orange, ενώ εμφανισιακά διαθέτει την κατάλληλα επιθετική περιβολή. Έτσι, υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες, φαρδύτερα φτερά, μεγάλες εισαγωγές αέρα, LED προβολείς ομίχλης, διαφορετικά γραφικά στους προβολείς, διαχύτης και τραπεζοειδής κεντρική απόληξη εξάτμισης, με τις ζάντες να είναι 18 ή 19 ιντσών.

Το νέο Megane RS εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μια παγκόσμια πρωτιά της γαλλικής εταιρία στη hot hatch κατηγορία. Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Οι μηχανικοί της Renault Sport έχουν ρυθμίσει έτσι το σύστημα ώστε να επιτύχουν εξαιρετική ευελιξία και σταθερότητα στις στροφές με υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, το Megane RS θα διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, με το Cup chassis να έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων.

Το Megane RS εφοδιάζεται και με σύστημα τηλεμετρίας, το R.S. Monitor, το οποίο είναι είναι φιλικότερο από ποτέ και έχει αναβαθμιστεί για να ενσωματώσει τη λειτουργία Expert, που σου επιτρέπει να συνδέσεις μια κάμερα, να “γράψεις” μια διαδρομή, να την αναπαράγεις και να αναλύσεις τα δεδομένα, καθώς και να τα “μοιραστείς” στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018.

  • SAMURAI-66

    Σαν πρωην ιδιοκτητης renault εχω να πω τα καλυτερα λογια στην συμβιωση μαζι του.
    Για αυτο εδω μαλιστα το πανεμορφο πυραυλακι των γαλλων θα πω γεματος χαρα ενα μεγαλο ναι….μου αρεσεις πολυ!

  • κάτι διαφορετικό, φαίνονται οι άνθρωποι ζεστοί και ενθουσιώδεις με αυτό που φτιάξανε, ελπίζω να τους βγει καλό, να το χαρεί όποια/ος το αποκτήσει.

  • xtra

    απλα τελειο και πολυ-πολυ ομορφο

  • Mika

    Να δουμε πως θα μοιραστουν οι πωλησεις αναμεσα στο χειροκινητο και το αυτοματο, για να δουμε ποσο θα δικαιωθουν για την επιλογη τους..

    Επισης, ενδιαφερον θα εχει κι η τελικη τιμη του στην Ελλαδα, οπου παραδοσιακα τα RS models ειναι ακριβα…

    • έχει και το ατού του 1,8l μοτέρ, να δούμε και τί ρόλο θα παίξει αυτό στο τελικό κόστος και στο κόστος χρήσης. ελπίζω σε λογικά πράγματα