Με δύο νέα πρόσωπα στο line up της θα συμμετέχει στο νέο πρωτάθλημα του DTM η βαυαρική εταιρεία με σκοπό να επιστρέψει γρήγορα στις επιτυχίες μετά το μέτριο 2017. Οι rookies Joel Eriksson και Phillip Eng είναι οι δύο οδηγοί που θα αντικαταστήσουν τους Maxime Martin και Tom Blomqvist.

O 27-χρονος Eng και ο 19-χρονος Eriksson, προερχόμενοι αμφότεροι απ΄το πρόγραμμα νέων οδηγών της BMW εξαργύρωσαν τις πολύ καλές επιδόσεις τους στις δοκιμές που έλαβαν χώρα στην πίστα του Lausitzring τον περασμένο Οκτώβριο. Ο Eng είχε αγωνιστεί κατά το παρελθόν σε πρωταθλήματα, όπως αυτά της Formula BMW, Formula 2, ADAC GT Masters και Porsche Carrera Cup, έχοντας κατακτήσει το τελευταίο πρωτάθλημα δύο συνεχόμενες φορές (2014, 2015). Επίσης, ήταν στο roster της BMW για τα πρωταθλήματα της GT3 κατηγορίας, οδηγώντας μια BMW M6 GT3.

Phillip Eng

Aπό την άλλη, ο νεαρός Σουηδός Erikkson έχει συμμετάσχει σε μικρές κατηγορίες αγώνων μονοθεσίων, με αποκορύφωμα την πέμπτη και τη δεύτερη θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Formula 3 πέρσι και φέτος αντίστοιχα. Φέτος ήταν απ΄τους κυριότερους διεκδικητές του τίτλου, σημειώνοντας εφτά νίκες στο ενεργητικό του. Μπορεί ο Lando Norris να κατέκτησε τον τίτλο, αλλά ο Eriksson ήταν απ΄τις ευχάριστες εκπλήξεις στο εν λόγω πρωτάθλημα.

Joel Eriksson

O αποχωρήσας 31-χρονος Maxime Martin αποχαιρετά το DTM ως ένας από τους πιο σταθερούς οδηγούς τον τελευταίων χρόνων. Στα τέσσερα χρόνια εμπλοκής στον θεσμό, ο Βέλγος συμμετείχε σε 64 αγώνες, ανέβηκε 10 φορές στο ;odium των νικητών, ενώ κατέκτησε τρεις νίκες και άλλες τόσες pole positions. Εκτός των “καθηκόντων” του στο DTM, ο Martin αγωνίστηκε με την BMW και στην GT κατηγορία με την M6 GT3, κατακτώντας μάλιστα την πρώτη θέση στις απαιτητικές 24 Ώρες του Spa πέρσι.

Πέρασα υπέροχα χρόνια με την BMW! Ημουν πέντε χρόνια εργοστασιακός οδηγός της και δύο χρόνια πριν απ΄την επίσημή μου συμμετοχή ως οδηγός της BMW, αγωνίστηκα με την Marc VDS Racing Team με ένα αυτοκίνητο της BMW, έτσι, στην ουσία, συμπλήρωσα εφτά χρόνια ως αγωνιζόμενος με την εταιρεία.

Είχαμε σημαντικές επιτυχίες μαζί, με νίκες και podiums στο DTM, νίκη στο Spa και δεύτερες θέσεις στο Nürburgring. Κάποια στιγμή, όμως, θες νέες προκλήσεις και αλλαγές, έτσι, αποφάσισα να φύγω (σ.σ από την BMW και το DTM) για μια νέα πρόκληση.

Ο έτερος οδηγός που δε θα συμμετέχει στο DTM της νέας χρονιάς, ο Tom Blomqvist, ήρθε ως η νέα ελπίδα για την BMW, αλλά δε δικαίωσε στα τρία χρόνια την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του. Από το 2005 που πραγματοποίησε την παρθενική του εμφάνιση, κατάφερε μέσα σε τρία χρόνια να κατακτήσει μια νίκη, να ανέβει πέντε φορές στο podium των νικητών και να εκκινήσει από την pole τρεις φορές σε σύνολο 54 αγώνων. Και τις τρεις χρονιές, κατέκτησε ισάριθμες φορές την 18η θέση στην τελική βαθμολογία των οδηγών. Ωστόσο, το “κεφάλαιο BMW” δεν τελειώνει εδώ, καθώς θα τον δούμε να αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Formula E, αλλά και θα είναι ένας από τους οδηγούς του GTE προγράμματος της βαυαρικής εταιρείας.

Έτσι, το παζλ του line up των οδηγών της BMW συμπληρώθηκε, η Team RBM θα έχει στις τάξεις της τους δύο νεοφερμένους μαζί με τον πρωταθλητή του 2012 Bruno Spengler, ενώ η Team RMG θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά με τον δις πρωταθλητή Marco Wittmann, τον Timo Glock και τον Augusto Farfus.