Αποτυχημένη χαρακτηρίζεται φυσικά η χρονιά για τη Honda, για τρίτη συνεχόμενη φορά. Οι Ιάπωνες αντέγραψαν το concept της Mercedes, διαχωρίζοντας το turbo, αλλά τα προβλήματα στην απόδοση και την αξιοπιστία παρέμειναν στη θέση τους, με πάρα πολλές ποινές και εγκαταλείψεις, έτσι η McLaren τερμάτισε στην ένατη θέση της βαθμολογίας, όπως ακριβώς και το 2015.
Η Honda παραμένει στο άθλημα, ως προμηθευτής της Toro Rosso, και είναι αποφασισμένη να αντιστρέψει την εικόνα. Μάλιστα, στην εταιρεία υπήρξαν κάποιες αλλαγές για τον σκοπό αυτό, με τον πρώην επί κεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, να δηλώνει πως είναι πολύ ικανοποιημένος από τον ρυθμό ανάπτυξης εντός της χρονιάς.
Το επίπεδο της βελτίωσης της απόδοσής μας είναι κάτι που πρέπει να είμαστε περήφανοι. Ήμασταν σε χαμηλότερο ανταγωνιστικό επίπεδο απ’ ό,τι περιμέναμε, έτσι έπρεπε να βελτιωνόμαστε συχνά. Έπρεπε να θυσιάζουμε χρόνο ελέγχου της αξιοπιστίας, ώστε να φέρνουμε τις αναβαθμίσεις στην πίστα. Ήταν στρατηγική. Είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία, είναι απλώς θέμα χρόνου. Δώσαμε προτεραιότητα στην απόδοση έναντι της αξιοπιστίας.
Ο Ιάπωνας παραδέχεται ότι η απόδοση ήταν αυτό που τους απασχόλησε περισσότερο φέτος, έτσι ο αρχικός στόχος των πέντε συνεχόμενων αγώνων με έναν κινητήρα έμεινε απλησίαστος.
Είναι πολύ κακό το γεγονός ότι είχαμε αστοχίες στην πίστα και το δυναμόμετρο. Για την αξιοπιστία, είχαμε ένα σαφή στόχο, που ήταν να κάνουμε πέντε συνεχόμενους αγώνες με έναν κινητήρα, όμως δεν τα καταφέραμε. Είναι ξεκάθαρο. Είμαστε πολύ απογοητευμένοι.