Την τρίτη συνεχόμενη πλήρως απογοητευτική σεζόν βίωσε φέτος η Honda. Για μία ακόμα φορά, το ιαπωνικό power unit ήταν το χειρότερο όσον αφορά την αξιοπιστία και την απόδοση, όπως δείχνει και η ανταγωνιστικότητα της MCL32. Οι Ιάπωνες είδαν τη McLaren να υπογράφουν με τη Renault, αφού δεν άντεχαν άλλο τις αποτυχημένες χρονιές, με την Toro Rosso να είναι τώρα η νέα τους ομάδα για το 2018.

Προκειμένου να αντιμετωπίσει τα προβλήματα και να αναπτύξει ένα δυνατό και αξιόπιστο μοτέρ, οι υπεύθυνοι της εταιρείας προέβησαν σε κάποιες αλλαγές όσον αφορά τα ηγετικά στελέχη. Κατ’ αρχάς, ο Yusuke Hasegawa χάνει τη θέση του επικεφαλής της Honda F1, εκεί που βρισκόταν από τον Απρίλιο του 2016, αντικαθιστώντας τον Yasuhisa Arai. Ο Ιάπωνας ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη του κινητήρα στο εργοστάσιο, αλλά και για ό,τι συμβαίνει στην πίστα.

Οι δύο αυτοί ρόλοι θα είναι ξεχωριστοί από το 2018, με τον Toyoharu Tanabe να γίνεται ο νέος Τεχνικός Διευθυντής της Honda F1, αναλαμβάνοντας καθήκοντα που θα αφορούν τη λειτουργία στην πίστα, τόσο για τους αγώνες όσο και για τις δοκιμές. Η Honda δεν έδωσε στη δημοσιότητα το δεύτερο όνομα, όμως το Motorsport θεωρεί ότι αυτός θα είναι ο Yasuaki Asaki, ο οποίος και θα ηγηθεί της ανάπτυξης του power unit στο εργοστάσιο.

Ο Asaki βρίσκεται στο δυναμικό της Honda από το 1984, ήταν μηχανικός του Gerhard Berger στη McLaren, αλλά και επικεφαλής μηχανικός του Jenson Button στην BAR-Honda και στη συνέχεια στη Honda. Η εμπειρία του προέρχεται και από τα IndyCar, ενώ τώρα είναι senior manager και επικεφαλής μηχανικός αγώνας της Honda Performance Development.

Από την πλευρά του, ο Hasegawa θα παραμείνει εκτελεστικός επικεφαλής μηχανικός. Η ανακοίνωση της Honda αναφέρει:

Στο παρελθόν, ο επικεφαλής του project της Formula 1 ήταν υπεύθυνος τόσο για την τεχνολογική ανάπτυξη όσο και για την καθοδήγηση της ομάδας στους αγώνες. Διαχωρίζοντας αυτούς τους τομείς, θα εξελίξουμε τη δομή μας, έτσι τόσο η ομάδα ανάπτυξης όσο και η αγωνιστική ομάδα  θα αναλαμβάνουν πιο γρήγορα τις ευθύνες τους.

Με την εξασφάλιση ότι τόσο η ομάδα ανάπτυξης όσο και η αγωνιστική ομάδα και εκπληρώσουν σωστά τους ρόλους τους, οι προκλήσεις της Honda θα συνεχιστούν, ώστε οι οπαδοί να μπορούν να απολαύσουν την Toro Rosso-Honda να αγωνίζεται σε κορυφαίο επίπεδο χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση.