Η Chevrolet προσφέρει την Camaro τόσο με τετρακύλινδρο κινητήρα όσο και με V8 και βλέποντας πως το καταναλωτικό κοινό προτιμά τον μεγάλο κινητήρα, αναζητά τρόπους προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της “μικρής” Camaro.

Ο Todd Christensen, επικεφαλής παγκόσμιας ανάπτυξης προϊόντων της GM, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως εργάζονται προκειμένου να κάνουν τον 2,0-λιτρο κινητήρα των 275 ίππων και 400 Nm ροπής πιο δυνατό, έτσι ώστε να κλείσει το χάσμα ανάμεσα στον 2,3-λίτρων Ecoboost του Mustang, ο οποίος αποδίδει 310 άλογα και 474 Nm ροπής.

Παράλληλα εξετάζουν και μια φθηνότερη V8 έκδοση, για την οποία δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες.