H Hyundai στην έκθεση της Γενεύης του 2016 παρουσίασε όλη την οικογένεια του Ioniq, το οποίο είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις (υβριδική, plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική).

Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν πρόσφατα στην Ευρώπη, με τον Κορεάτη γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας να έχει τεθεί αντιμέτωπος με έναν ευχάριστο πονοκέφαλο. Κοινώς, τρέχουν και δε φτάνουν λόγω της αυξημένης ζήτησης του ηλεκτρικού Ioniq, με τον προμηθευτή των μπαταριών τους αυτοκινήτου LG Chem να μην είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις παραγγελίες.

Στο παραπάνω video θα δεις την απλή υβριδική έκδοση, που παίρνει κίνηση παίρνει από έναν 1.600αρη GDI κινητήρα απόδοσης 105 ίππων με 147 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων με 170 Nm ροπής που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητα 1,56 kWh, τοποθετημένες κάτω από τα πίσω καθίσματα. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του φτάνει τα 141 άλογα και 265 Nm ροπή, που χαρίζουν τελική ταχύτητα 185 χλμ/ώρα και εκπομπές CO2 79 γρ./χλμ.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις υπόλοιπες εκδόσεις μπορείς να διαβάσεις εδώ.