Η Volkswagen πρόσφατα προχώρησε στη παγκόσμια κατοχύρωση των ονομάτων I.D. Freeler και I.D. Cruiser, τα οποία αν και δεν αναφέρεται, θα χρησιμοποιηθούν πιθανότατα σε δύο νέα πρωτότυπα ηλεκτρικά μοντέλα που θα παρουσιάσει.

Η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμη I.D πρωτότυπο, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Η γερμανική εταιρία που έχει ανακοινώσει πως θα επενδύσει 34 δισ. ευρώ προκειμένου να γίνει ο ηγέτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σκέφτεται να βγάλει στην αγορά και δεύτερο ηλεκτρικό SUV, όπως επίσης και τα ηλεκτρικά Scirocco και Beetle, με τα δύο τελευταία να μην έχουν πάρει ακόμη το πράσινο φως από το διοικητικό συμβούλιο.

Η VW βρίσκεται 100 εβδομάδες μακριά από την έναρξη της παραγωγής του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, του I.D και το 2020 η γερμανική εταιρία θέλει να βγάλει στην αγορά και το πρώτο της ηλεκτρικό SUV μοντέλο, την έκδοση παραγωγής του I.D. Crozz. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσει ένα ακόμη SUV, ενώ το 2022 περιμένουμε την έκδοση παραγωγής του I.D. Buzz, κοινώς το νέο Microbus.

Όλα τα μοντέλα θα βασίζονται στην MEB πλατφόρμα, πάνω στην οποία συνολικά ο γερμανικός όμιλος θα κατασκευάσει 15 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2022. Στόχος της VW είναι να βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως,

Πσο θα κοστίζουν όμως τα μοντέλα αυτά; Η VW έχει δηλώσει πως θα έχουν παρόμοια τιμή με τα συμβατικά της μοντέλα, με τον Thomas Sedran, ο επικεφαλής στρατηγικής της εταιρίας να δηλώνει σε συνέντευξή του πως το I.D θα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ. Ο Sedran προβλέπει επίσης πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.