Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω εκφράσει ανοιχτά τη διαφωνία μου με τους turbo V6 κινητήρες. Σίγουρα, θα προτιμούσα θηριώδεις ατμοσφαιρικούς V10 ή V12 με ουρλιαχτό από άλλον πλανήτη και ιπποδυνάμεις πάνω από 1.000 άλογα, διαθέσιμα διαρκώς και όχι μόνο για 33 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ την τεχνολογία που βρίσκεται στα υβριδικά σύνολα.

Κάτι που πάντα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον όταν αναφερόμαστε σε αγωνιστικούς κινητήρες είναι η ιπποδύναμη. Όπως καταλαβαίνεις, είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τη μέγιστη ιπποδύναμη όλων των κινητήρων της Formula 1, και λέω μέγιστη, διότι, λόγω των περιορισμό στον αριθμό των power units ανά οδηγό, οι ομάδες σπανίως παίρνουν την πλήρη δυναμική του κινητήρα, κάτι που γίνεται για μερικούς γύρους στις κατατακτήριες ή στον αγώνα, όταν ο οδηγός καλείται να πιέσει στο όριο.

Έστω, λοιπόν, ότι αναφερόμαστε στη μέγιστη ιπποδύναμη, και πάλι δεν γίνεται να πάρουμε δεδομένα από όλους τους κατασκευαστές και να τα συγκρίνουμε. Ωστόσο, το Auto Motor und Sport έκανε κάτι άλλο, υπολογίζοντας τη δύναμη βάσει των μετρήσεων του GPS, συνεπώς είναι κατανοητό πως μιλάμε κατά προσέγγιση.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το γερμανικό περιοδικό, το power unit της Mercedes είναι το δυνατότερο του grid, καθώς μπορεί να παράγει δύναμη 949 αλόγων, στα οποία προφανώς συμπεριλαμβάνονται τα 161 ηλεκτρικά άλογα. Η διαφορά που τη χωρίζει από τη Ferrari είναι 15 άλογα, αφού ο 062 ήταν πέρυσι στα 934 άλογα.

Χωρίς να μας προκαλεί καμία έκπληξη, η Renault είναι στην τρίτη θέση, αλλά οι Γάλλοι έχουν ακόμα αρκετή δουλειά να κάνουν, μιας και το νούμερο για τον R.E.17 είναι 907 άλογα. Στην τελευταία θέση, το power unit της Honda, το οποίο έχει δύναμη 881 αλόγων και βρίσκεται 68 άλογα πίσω από τον κινητήρα της Mercedes, μια διαφορά ιδιαίτερα μεγάλη στη Formula 1.

Η Renault ισχυρίζεται ότι βελτίωσε κατά ένα δευτερόλεπτο στον γύρο τον κινητήρα της κατά τη διάρκεια του 2017, όταν η Mercedes υποστηρίζει πως είναι κοντά στο φράγμα των 1.000 αλόγων. Όπως φαινόταν και στην πίστα, το γερμανικό και το ιταλικό power unit είναι αρκετά πιο δυνατά από το γαλλικό, με τη Honda να εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από τα 900 άλογα, κάτι που λογικά θα αλλάξει το 2018, όμως και πάλι οι Ιάπωνες πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά για να μειώσουν σημαντικά την ψαλίδα από την κορυφή και κυρίως να βελτιώσουν την αξιοπιστία.

  • Είναι Ιανουάριος μήνας και ήδη οι πρώτες κουβέντες για τη F1 έχουν ξεκινήσει.
    Οι τέσσερις κατασκευαστές PU ετοιμάζονται ήδη από το καλοκαίρι της προηγούμενης σεζόν για το αγωνιστικό έτος του 2018!!!!!
    Η Mercedes έχει αδιαμφισβήτητα το κορυφαίο PU στο grid, όμως αυτή τη χρονιά οι Γερμανοί θα αλλάξουν τη σχεδίαση του κινητήρα τους και περιμένουμε να δούμε αν η ομάδα του Andy Cowell θα είναι τόσο αποτελεσματική όσο την προηγούμενη τετραετία με τα αποτελέσματα να είναι η πλήρη κυριαρχία της ομάδας από το Brackley στην υβριδική εποχή της F1. Ταυτόχρονα, στο Brixworth έχουμε αφίξεις από Maranello, διότι ο Lorenzo Saasi (πρώην επικεφαλής σχεδίασης και εξέλιξης κινητήρων της Ferrari είναι πλέον ενταγμένος στο δυναμικό της γερμανικής ομάδας.
    Η Ferrari θα πρέπει να κάνει τρομερή υπέρβαση (ένα δύσκολο βήμα όπως το χαρακτήρισε και ο Vettel σε μία πρόσφατη συνέντευξή του), γιατί ο κινητήρας των Ιταλών σε πίστες δυναμόμετρα ήταν αρκετά πίσω από αυτόν του Brixworth, αλλά και σίγουρα πιο δυνατός από αυτούς της Renault και της Honda, Για τον λόγο αυτόν, η ομάδα της Scuderia να επιστρατεύει από το τμήμα GT της Gestione Sportiva τον Corrado Iotti, ο οποίος είναι πλέον ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρικών της Ferrari.
    Η Renault στοχεύει το 2018 σε σημαντική βελτίωση στον τομέα του PU, καθώς είναι το μέσο της ίδιας της εργοστασιακής ομάδας του Enstone για καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με αυτά του 2017, αλλά και σε έμμεση καταξίωση στην F1 μέσω των ομάδων της RBR και της McLaren, καθώς ο κατασκευαστής από το Viry Chatillon έχει επενδύσει πολύ χρήμα, έχει ξοδέψει εργατοώρες και έχει δεσμεύσει ανθρωπινό δυναμικό για τον κινητήρα του 2018, ο οποίος θα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ και ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ταυτόχρονα.
    Τέλος, η Honda στην τέταρτη χρονιά στην F1 με τα υβριδικά σύνολα, χώρια από την McLaren και πλέον με την STR θα προσπαθήσει για ΤΟ ΘΑΥΜΑ…….Οι Ιάπωνες πάνε στο 2018 με μία πιο “ισορροπημένη” σχέση (καθώς δεν είχαν την ισονομία που ήθελαν με την ομάδα του Woking, όπως δηλώνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι του Milton Keynes) με την ομάδα της Faenza να στοχεύει σε υπέρβαση με τα ιαπωνικά σύνολα, σε σχέση με το ταβάνι που έμπαινε από του κινητήρες της Reanult.

    Υ.Γ. Καλή αγωνιστική χρονιά να έχουμε, αν και θέλουμε 75 ημέρες και κάτι ώρες για το GP της Αυστραλίας, όπως γράφει και το ρολόι του Autoblog.gr, αλλά σιγά σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα!!!!!

    • nikos

      οι δοκιμες πότε ειναι?

    • George Sigalas

      26/02/18 – 01/03/18 και 06/03/18 – 09/03/18

    • αληθεια απο που τα ξερεις ολα αυτα ??
      χωρις να θελω να μειωσω τα αρθρα του ΑΒ ……περιμενω καποιο τετοιο σχολιο σου απο κατω !!!!! :-D

    • Μπάμπη, θέλω να ευχαριστήσω για το σχόλιό σου!!!!!
      Από εκεί και πέρα, σε καθημερινή βάση αφιερώνω περίπου ένα μισάωρο για ειδήσεις ποδοσφαίρου και F1.
      Το Autoblog.gr κάνει απίστευτη δουλειά στον τομέα ενημέρωσης και για εμένα, είναι πολύ σημαντικό ότι στο συγκεκριμένο blog βρίσκω ανθρώπους με γνώσεις για το κορυφαίο μηχανοκίνητου sport με τους οποίους ανταλλάζω γνώμες και απόψεις.
      Με πάσα ειλικρίνεια, σου λέω ότι αυτήν την παρέα την ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ…….

    • πραγματικα μεχρι να βρω και γω αυτην την παρεα…πιστευα οτι ειμαι γκουρου στην F1…..
      μετα διαβαζω σχολια σαν και τα δικα σου……και καταλαβαινω ποσο γατακι ημουν και ειμαι !!!!!! αχχαχααχαχαχ

    • Scooby r22b

      Με τα κορίτσια του grid, που έλεγαν ότι θα τις απολύσουν, έχουμε κανένα νέο; ; ; :-D

  • Είναι Ιανουάριος μήνας και ήδη οι πρώτες κουβέντες για τη F1 έχουν ξεκινήσει.
    Οι τέσσερις κατασκευαστές PU ετοιμάζονται ήδη από το καλοκαίρι της προηγούμενης σεζόν για το αγωνιστικό έτος του 2018!!!!!
    Η Mercedes έχει αδιαμφισβήτητα το κορυφαίο PU στο grid, όμως αυτή τη χρονιά οι Γερμανοί θα αλλάξουν τη σχεδίαση του κινητήρα τους και περιμένουμε να δούμε αν η ομάδα του Andy Cowell θα είναι τόσο αποτελεσματική όσο την προηγούμενη τετραετία με τα αποτελέσματα να είναι η πλήρη κυριαρχία της ομάδας από το Brackley στην υβριδική εποχή της F1. Ταυτόχρονα, στο Brixworth έχουμε αφίξεις από Maranello, διότι ο Lorenzo Saasi (πρώην επικεφαλής σχεδίασης και εξέλιξης κινητήρων της Ferrari είναι πλέον ενταγμένος στο δυναμικό της γερμανικής ομάδας.
    Η Ferrari θα πρέπει να κάνει τρομερή υπέρβαση (ένα δύσκολο βήμα όπως το χαρακτήρισε και ο Vettel σε μία πρόσφατη συνέντευξή του), γιατί ο κινητήρας των Ιταλών σε πίστες δυναμόμετρα ήταν αρκετά πίσω από αυτόν του Brixworth, αλλά και σίγουρα πιο δυνατός από αυτούς της Renault και της Honda, Για τον λόγο αυτόν, η ομάδα της Scuderia να επιστρατεύει από το τμήμα GT της Gestione Sportiva τον Corrado Iotti, ο οποίος είναι πλέον ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων και ηλεκτρικών της Ferrari.
    Η Renault στοχεύει το 2018 σε σημαντική βελτίωση στον τομέα του PU, καθώς είναι το μέσο της ίδιας της εργοστασιακής ομάδας του Enstone για καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με αυτά του 2017, αλλά και σε έμμεση καταξίωση στην F1 μέσω των ομάδων της RBR και της McLaren, καθώς ο κατασκευαστής από το Viry Chatillon έχει επενδύσει πολύ χρήμα, έχει ξοδέψει εργατοώρες και έχει δεσμεύσει ανθρωπινό δυναμικό για τον κινητήρα του 2018, ο οποίος θα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ και ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ ταυτόχρονα.
    Τέλος, η Honda στην τέταρτη χρονιά στην F1 με τα υβριδικά σύνολα, χώρια από την McLaren και πλέον με την STR θα προσπαθήσει για ΤΟ ΘΑΥΜΑ…….Οι Ιάπωνες πάνε στο 2018 με μία πιο “ισορροπημένη” σχέση (καθώς δεν είχαν την ισονομία που ήθελαν με την ομάδα του Woking, όπως δηλώνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι του Milton Keynes) με την ομάδα της Faenza να στοχεύει σε υπέρβαση με τα ιαπωνικά σύνολα, σε σχέση με το ταβάνι που έμπαινε από του κινητήρες της Reanult.

    Υ.Γ. Καλή αγωνιστική χρονιά να έχουμε, αν και θέλουμε 75 ημέρες και κάτι ώρες για το GP της Αυστραλίας, όπως γράφει και το ρολόι του Autoblog.gr, αλλά σιγά σιγά να μπαίνουμε στο κλίμα!!!!!