Πριν τέσσερις μήνες, η Renault παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο Megane RS, και η γαλλική εταιρία έδωσε σήμερα μερικές νέες πληροφορίες για το “όπλο” της.

Καταρχήν η κυκλοφορία του μοντέλου με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων θα αρχίσει τον Φεβρουάριο με τιμή στην Γαλλία από €39.400, ενώ με το 6-τάχυτο χειροκίνητο από την άνοιξη με τιμή από €37.600.

Το Megane RS θα διατίθεται με δύο επιλογές σασί, το Sport, το οποίο συνδυάζει υψηλή απόδοση και οδηγική άνεση στην καθημερινή χρήση, και το Cup chassis, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία επιδόσεων με πιο σφιχτές αναρτήσεις, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κόκκινες Brembo δαγκάνες, όπου χρεώνεται επιπλέον €1.500.

Συνεχίζοντας το κόστος του επιπλέον εξοπλισμού, η τοποθέτηση των προαιρετικών τροχών 19 ιντσών (18 ιντσών οι βασικές) χρεώνεται €1.000, η επένδυση της καμπίνας με alcantara €1.500, το ειδικό πορτοκαλί (Tonic Orange) και κίτρινο (Sirius Yellow) χρώμα χρεώνεται €1.600, το ηχοσύστημα της Bose €600. Ακολούθως το σύστημα τηλεμετρίας R.S. Monitor, το οποίο είναι είναι φιλικότερο από ποτέ και έχει αναβαθμιστεί για να ενσωματώσει τη λειτουργία Expert, που σου επιτρέπει να συνδέσεις μια κάμερα, να “γράψεις” μια διαδρομή, να την αναπαράγεις και να αναλύσεις τα δεδομένα, καθώς και να τα “μοιραστείς” στα κοινωνικά δίκτυα χρεώνεται €250 ή €450 για το σύστημα Expert, ενώ τέλος το head-up display κοστίζει €400.

Μηχανικά, το νέο γαλλικό hot hatch κινείται με τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo τετρακύλινδρο κινητήρα αποδίδει 280 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. (αντί των 252 ίππων του Alpine A110), με την ροπή να φτάνει τα 390 Nm. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 5,8 δευτ. και το χιλιόμετρο σε 25 δευτ.

Η τρίτη γενιά της γρήγορης έκδοσης του μοντέλου διαθέτει Launch Control και τεχνολογία Multi-Change Down, που σου επιτρέπει να κάνεις γρήγορα πολλαπλά “κατεβάσματα” σχέσεων κατά το φρενάρισμα.

Το νέο Megane RS εφοδιάζεται με το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, μια παγκόσμια πρωτιά της γαλλικής εταιρία στη hot hatch κατηγορία. Το σύστημα προσφέρει στο αυτοκίνητο βελτιωμένη ευελιξία, καλύτερα κρατήματα και μεγαλύτερη ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να ενεργοποιούνται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Τέλος, η Renault Sport έχει ανακοινώσει ότι η έκδοση Trophy του νέου Megane RS θα παρουσιαστεί στο τέλος του 2018, και θα αποδίδει 300 άλογα.

  • SkidRAW

    Θεωρω καλη την σχεση τιμης/επιδοσεων/κυβισμου.
    Κατα τ’αλλα το αυτοκινητο ειναι τουμπανο.

  • Renesis1

    Όμορφο, με εξαιρετικό εξοπλισμό και ένα εκ των κορυφαίων καλοστημένων σπορ αυτοκινήτων. Ένα γνήσιο οδηγοκεντρικό πυραυλάκι..

  • SAMURAI-66

    Στην χωρα του πρεπει να θεωρειται πολυ καλη αγορα με οχι υπερβολικα υψηλη αξια κτησεις για οσα προσφερει και ειναι πολλα σε καθε επιπεδο με το επιπλεον ατου που το χαρακτηριζει σιγουρα να ειναι οτι αισθητικα βρισκεις επανω του τη γνωστη γαλλικη φινετσα που το ξεχωριζει

  • η τιμή στη γαλλία με τους αντίστοιχους μισθούς της, είναι εξαιρετική.
    εδώ dream on.