Μία από τις αλλαγές που θα δούμε τη νέα σεζόν είναι στους κινητήρες της Formula 1, και πιο συγκεκριμένα στον αριθμός τους. Οι υπεύθυνοι θεώρησαν ότι οι τέσσερις κινητήρες είναι πολλοί για 21 αγώνες, γι’ αυτό και φέτος θα έχουμε τρεις κινητήρες. Πέρυσι, είδαμε πολλές ποινές στο grid ακριβώς λόγω των κινητήρων, με το φαινόμενο αυτό να αναμένεται εντονότερο την ερχόμενη σεζόν.

Η λογική μάς λέει ότι οι κατασκευαστές θα κάνουν πιο αξιόπιστα τα power units τους, ωστόσο οι ποινές είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν, ίσως για όλες τις ομάδες. Ο Christian Horner θεωρεί ότι οι οπαδοί του αθλήματος θα σιχαθούν το άθλημα λόγω των ποινών που θα δούμε, αφού αυτές είναι πιθανό να κρίνουν των πρωταθλητή.

Θα υπάρχουν πολλές ποινές το 2018. Θα μισήσετε να βλέπετε ότι το πρωτάθλημα κρίνεται από τις ποινές στο grid. Το να έχεις τρεις κινητήρες σε 21 αγώνες είναι πραγματικά άκυρο. Αντίθετα με ό,τι λέει ο Toto, ο Niki υποστήριξε τέσσερις κινητήρες, επειδή είναι ένα λάθος από οικονομικής πλευράς. Αυτοί οι κινητήρες έχουν παγκόσμια περιοδεία, είναι εδώ έτσι κι αλλιώς, και να έχουμε λιγότερους κινητήρες για περισσότερους αγώνες, είναι ένα οικονομικό λάθος, και θα είναι φρικτό να δείτε το πρωτάθλημα να κρίνεται από τις ποινές.

Ο επί κεφαλής της Red Bull Racing θεωρεί ότι οι πέντε κινητήρες θα ήταν το ιδανικό νούμερο για τα 21 Grands Prix, αφού θα υπήρχε η χρυσή τομή στην οικονομία και στις ποινές.

Εξακολουθείς να τρέχεις αυτούς τους κινητήρες στο δυναμόμετρο, αλλά στην πραγματικότητα δεν εξοικονομείς χρήματα. Δε νομίζω ότι θα αρέσουν σε κανέναν αυτές οι ποινές στο grid, ειδικά με τον βαθμό που τις έχουμε τώρα. Θέλουμε να βλέπουμε τα παιδιά έξω στην πίστα. Προφανώς και δεν λέω να πετάμε χρήματα, αλλά, για ‘μένα, οι πέντε κινητήρες για 21 αγώνες θα ήταν ένας πιο λογικός αριθμός.