Ο Sergio Marchionne το αφεντικό της Fiat Chrysler και της Ferrari, βρέθηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ εκεί όπου μίλησε για το SUV που ετοιμάζει η Ferrari, για το ηλεκτρικό μέλλον της FCA, αλλά και για την μη πώληση της Jeep.

Συγκεκριμένα για το SUV της Scuderia o Marchionne είπε πως θα μοιάζει όπως θα πρέπει να μοιάζει και θα οδηγείται όπως κάθε άλλη Ferrari. Αυτό σημαίνει πως το ιταλικό SUV θα έχει το DNA της Ferrari και θα προσφέρει δυνατότητες ενός supercar.

Ο Marchionne είπε επίσης πως η Ferrari θα είναι απαλλαγμένη από χρέη μέχρι τα τέλη του 2018, με το SUV (FUV – Ferrari Utility Vehicle) να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στα σχέδια της να διπλασιάσει τα κέρδη της από το 2022 και έπειτα. Στόχος της Ferrari είναι να πουλά 2.000 SUV στη Κίνα, με το καθένα να κοστίζει κοντά στις 300.000 ευρώ. Λεπτομέρειες σχετικά με το FUV αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες, όταν και η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο της πενταετές πλάνο.

Παράλληλα ο Marchionne τόνισε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν λιγότερο από μια δεκαετία προκειμένου να αναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους, εν μέσω μια σεισμικής μεταβολής στο πως κινούνται, οδηγούνται και αγοράζονται τα αυτοκίνητα. Όπως είπε:

Οι νέες τεχνολογίες της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης και του διαμοιρασμού θα αλλάξουν τις αποφάσεις των καταναλωτών για την αγορά αυτοκινήτου μέσα στα επόμενα έξι με επτά χρόνια.

Εμείς θα παραμείνουμε τεχνολογικά ουδέτεροι ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες απαιτήσεις. Σήμερα δεν γνωρίζω κανέναν που να βγάζει χρήματα από την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων και δεν θεωρώ πως έχουμε απαντήσει στο θέμα των εκπομπών με τα αυτοκίνητα αυτά. Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές για το τι συμβαίνει. Τελικά, όντως η αυτοκίνηση θα πάει προς αυτή την κατεύθυνση, όμως η μετάβαση θα γίνει πολύ αργότερα από ότι πιστεύουν οι περισσότεροι. Η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα ανώριμη.

Όπως ανέφερε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα χωριστούν σε δύο κατηγορίες, στις μάρκες ποιότητας που θα διατηρήσουν το πρεστίζ τους και στις υπόλοιπες που θα δυσκολευτούν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Tesla. Ο ίδιος πιστεύει πως σε μια δεκαετία θα έχει καθιερωθεί η ευρεία χρήση αυτοκινήτων με αυτονομία επιπέδου 4, τα οποία θα είναι σε θέση να κινούνται χωρίς οδηγό σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Σε ότι αφορά την πώληση της Jeep σε Κινέζους ο ίδιος ξεκαθάρισε πως η FCA δεν θα πουλήσει κανένα τμήμα της σε Κινέζους, ενώ είναι πολύ πιθανό να γίνει spin-off της Magneti Merelli μέχρι τα τέλη του έτους.

  • ενα τουφεκι ρε παιδια !!!! γιατι αλλιως δεν βλεπω το πτωμα !!!! :-P
    https://www.autoblog.gr/2016/02/03/marchionne-ferrari-suv-panw-apo-to-ptwma-mou/

    • georgekaras

      μα ειναι λαμακας ο ανθρωπος ας ελεγε οτι θα κανε suv απο την αρχη γιατι καθεται και κανει κωλοτουμπες .?Ισως ειναι του Gebels αρνητικη διαφημιση δεν παυει να ειναι διαφημιση

    • Scooby r22b
    • Mika

      Τιποτα, ο τυπος ειναι αψυχολογητος, μη πω παραφρων!!!
      :p
      Πρεπει να εχει κι ειδικης μορφης Αλτσχαιμερ, που δεν θυμαται τι λεει, που το λεει, ποτε, κλπ…

    • δες παιζει και αυτο που λες…..αλλα το θεωρω πολυ μακρινο σεναριο !!!!
      πιο πιθανο βλεπω…να εχει καταλαβει πως εχει να κανει με φαν μποιζ…και τους κανει οτι θελει με τις δηλωσεις του !!! ;-)

    • Mika

      Δεν ξερω, το να εισαι CEO κι αρα απο θεση ισχυος να λες οτι σου καπνισει, εχει πιστευω κι ενα οριο!!! Οσο και να τα γραφεις ολα στα παπουτσια σου, δεν μπορεις να αγνοεις τι εχεις πει σε εντυπα η καμερες τοσο απροκαλυπτα!! Η μηπως μπορεις???
      :p
      Oπως και να εχει, αυτο δεν ειναι φυσιολογικο σου λεω!!
      :-)

  • mixalhs7

    Δηλ. θεωρει ανωριμους/μη ποιοτικους τους ανταγωνιστες του που μεσα στην επομενη 2ετια θα παρουσιασουν ηλεκτρικα αυτοκινητα?

    • MPAMPIS

      αυτό κατάλαβες?

    • Ψυχίατρος

      εσύ τι κατάλαβες;

    • Scooby r22b

      Μπάμπη προφανώς ο Μιχάλης ρωτάει, διότι ο Marchionne, δήλωσε ότι η ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ ανώριμη προς το παρών και οτι είναι πολύ νωρίς για αυτήν, άσχετα με το τι πιστεύουν οι ανταγωνιστές.
      Άν και συμφωνώ εν μέρει, με την συγκεκριμένη δήλωση, θεωρώ την ερώτηση του Μιχάλη λογική. :-)

    • Philby

      Δεν λέει και τίποτα περίεργο. Και εγώ θα θεωρήσω ότι ωρίμασαν τα ηλεκτρικά όταν γεμίζω σε 3 λεπτά έχω αυτονομία 500+ χιλιόμετρα και δεν τη βγάζω χωρίς aircondition μουσική από φόβο μη μείνω! Θα λυθεί αυτό εντός 2 ετών; μακάρι αλλά δεν το πιστεύει κανείς ε το ίδιο λέει και ο Sergio….

    • mixalhs7

      Κοιτα καποιοι εχουν δηλωσει προκαταβολικα πως μεχρι το 2020 θα ειναι λυμένα ολα τα σημερινα προβληματα.
      Περα απ’αυτο δεν έχεις αδικο αλλα απ την άλλη μερια αν υποθετικα σε δυο χρονια εμφανιστουν 5-10 κατασκευαστες (που ηδη σημερα εχουν επενδύσει μεγαλα ποσα στο τομεα αυτο) πανετοιμοι σε ολα τα επιπεδα τι θα κανουν τοτε στο FCA? Θα μπουν τελευταιοι στο χορό?
      Με αυτη την οπτικη το βλεπω!
      Μηπως αυτες οι δηλωσεις ειναι απλα δικαιολογια για την ελλειψη κεφαλαίων? Μια σκεψη κανω. Θα δείξει στο μελλον!!

    • Philby

      “Κοιτα καποιοι εχουν δηλωσει προκαταβολικα πως μεχρι το 2020 θα ειναι λυμένα ολα τα σημερινα προβληματα.”
      Βάζω στοίχημα το σπίτι μου ότι το 2020 ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Θεσσαλονίκη με μία ταχύτητα ταξίδίου 130 χλμ/ωρα αυθημερόν θα είναι όσο ανέφικτο είναι σήμερα. Το να επενδύσει ο Sergio σε μία τεχνολογία τώρα όταν σε 5 χρόνια θα είναι παρωχημένη είναι μάταιο. Θα μοσχοπουλάει SUV στους κακόγουστους αυτού του κόσμου και όταν η τεχνολογία θα ωρίμασει θα την αγοράσει έτοιμη.

    • to MODEL S P100 δεν το καταφερνει το ταξιδι ???

    • Philby

      To συγκεκριμενο έκανε το καλοκαίρι 1078 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, όσο περίπου το ταξίδι που προτείνω… αλλά:
      Μέση ταχύτητα 40km/h. Χωρίς κλιματισμό, μουσική, παράθυρα κλειστά, infotainment κλειστο και σε διαδρομή χωρίς ανηφόρες.
      Είσαι διατεθιμένος να ανεχθείς όλους αυτούς του συμβιβασμούς στο αυτοκίνητο σου η πιστεύεις είναι θέμα 2 χρόνων εξέλιξης; Στην πραγματική ζωή οι οδηγοί μιλάνε για 300-350 αυτονομία με σύνεση και 8 ώρες στην πρίζα.

    • ασφαλως και αυτα τα ρεκορ ειτε μιλαμεγια ηλεκτρικα…ειτε για βενζινη/ντιζελ μου ειναι αδιαφορα αφου οπως ανεφερες δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα……
      αλλα νομιζω πως ειχα διαβασει πως εχουν πραγματικη αυτονομια 500+ χιλιομετρα !!!

    • mixalhs7

      Αρα συμφωνεις πως ΑΝ ο Σερτζιο κανει λαθος σε ολα αυτα που λες, τοτε το γκρουπο θα μπει τελευταιο και καταιδρωμενο στη κατηγορια!

    • Philby

      Συμφωνώ αλλά πιστεύω γενικότερα η ηλεκτροκίνηση θα γεννήσει νέους “ηρωες”. Το gruppo δεν έχει δυνατότητες για τέτοιες τεράστιες επενδύσεις. Θα μπει τελευταίο ενεδεχομένως αλλα παράδειγμα που είναι η Nokia σήμερα και που η Samsung? Θα το πίστευες αυτό το 2000?

  • jonjon

    Ωχ! Πενταετές πλάνο , suv τι μάς περιμένει θεέ μού! Θα πέσουν οι server από τα σχόλια την ημέρα της παρουσιάσεις.

    • εγω περιμενω ολους τους φεραρακιδες που κραζαν την καγιεν και την ουρους….να δω μετα κωλοτουμπες!!!! :-D

    • jonjon

      Θα γίνει κόλαση!

    • Philby

      Εγώ είμαι “Φεραρράκιας” κωλοτούμπα δεν κάνω! Ντροπή το SUV/FUV. Δυστυχώς έπεσε και αυτό το κάστρο! Θα μπορούσα να πω δικαιολογίες του στυλ “μα η Cayenne μοιράζεται το πάτωμα με το Touareg και τον V6 με το SKODA Superb ενώ το FUV είναι 100% Ferrari”. Δεν θα το κάνω όμως ξεφτίλα και πάλι ξεφτίλα! “Καθαρόαιμα” άλογα θέλουμε όχι αγελάδες,

    • η ξεφτιλα που λες ειναι σχετικη !!! καποτε και γωαυτο ελεγα…..πλεον το βλεπω σαν φυσιολογικη εξελιξη !!!
      ο κοσμος ζηταει…και οι εταιριες το δινουν!!!

      καποτε ο μπρουκλης 28ρης..ο αμετανοητος 35ρης εργενης…..θα κανει οικογενεια….και καπως ετσι ….με μια FF..με ενα SUV τον κρατας πελατη σου …αφου του δινεις αυτο που θελει…με το αγαπημενο του σημα !!

    • Mika

      Κατσε γιατι βλεπω να το αργουν κι η Ουρους θα ειναι κοντα στη δευτερη της γενια!
      :p

    • εδω θα ειμαστε να κοψουμε αντιδρασεις….οσο εχουμε ιντερνετ !!!! :-P

  • Christos Dimou

    Τι μας λέει ο πουλοβεράκιας; ότι η φέρεται θα βγάλει SUV. Και καλά θα κάνει. Αυτό ζητούν οι πελάτες, αυτό θα προσφέρει.

  • thymios tsilimparis

    Το φάντασμα του Ενζο περιφέρεται τις νύχτες στις λεωφόρους του Μανχάταν, ψάχνοντας τον πουλοβεράκια.
    Αη στο διάολο, SUV από τη Φερράρι;
    ΞΕΦΤΙΛΑ.

    • εισαι σιγουρος οτι αμα ζουσε σημερα ο ΕΝΖΟ δεν θα ενεκρινε ενα SUV ????

    • thymios tsilimparis

      Το φάντασμα του Ενζο υπάρχει 30 χρόνια τώρα, οπότε με βάση τα τότε δεδομένα (δεν πιστέυω τα φαντάσματα να..εξελίσσονται!) , ναι ενα SUV είναι εντελώς ξένο με τη λογική της τότε Φερραρι
      ΣΤο σοβαρό κομμάτι της απάντησής μου, ο Ενζο πίστευε στην άμεση σχέση αγώνων και δρόμου και ήθελε να έχει αποκλειστικά σπορ κατασκευές. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, νομίζω πως δεν θα ενέκρινε μια τέτοια απόφαση

    • θελω να πω…οτι τοτε ο γερος ειχε αυτην την αποψη γιατι τα δεδομενα ηταν τετοια !!! αλλα δεν ειχε εγκρινει την 330 GT ?? ποσο σχετικο με τους αγωνες ειναι ενα 4θεσιο ???
      πιστευω οτι τοτε σου λεει..μας περνει και ενα τετοιο αυτοκινητο……

    • thymios tsilimparis

      Φίλε Μπαμπίνε δεν νομίζω οτι είναι το ίδιο ένα 4θέσιο με ένα διαμέρισμα με ρόδες. Εκείνη την εποχή της 330 οι έννοιες του supercar και του GT δεν είχαν πλήρως αποσαφηνιστεί. Βεβαίως και δεν υπήρχε καμία σχέση με τους αγώνες, αλλά εξακολουθούμε να μιλάμε για σπορ αυτοκίνητο. Ειλικρινά η κίνηση της Φερράρι για μένα απλά δεν έχει νόημα. Δεν είμαι οικονομολόγος, δεν έχω γνώσεις μανατζμεντ, αλλά έχεις ένα τεράστιο εμπορικό όνομα που βασίζεται (και) πάνω στην αποκλειστικότητα. Η εταιρεία έχει φτάσει πολύ κοντά στο όριο των 10.000 αυτοκινήτων ετησίως, το οποίο θεωρείται κρίσιμο για την αποκλειστικότητα. Θα πουλήσει λοιπόν πόσες; 5.000 το χρόνο; Οκ. Θα τη βλέπεις λοιπον στο δρόμο πιο συχνά, όπως βλέπεις και τις Καγιέν. Το ίδιο νιώθεις βλέποντας μια Καγιέν, το ίδιο βλέποντας μια 911 ;
      Δεν ξέρω, δεν μπορώ να το χωνέψω!

    • πιστευω οτι ετσι τα βλεπουμε γιατι εκεινα μαθαμε πρωτα !!! παντα ατο συμβαινει!!!
      αμα πχ καποιος σχεδιαζε πρωτα τα SUV και ακολουθουσαν μετα ολοι οι αλλοι..και σημερα μιλουσαμε για την επελαση των SEDAN….τι πιστευεις ?? δεν θα λεγαμε τα ιδια ???

      αποψη μου….κολλαμε σε χαζες απαρχαιωμενες ιδεες….που τοτε η φανταζαν σωστες….η δεν ειχαν σκεφτει το κατι διαφορετικο του σημερα…οποτε λογικο να ηταν μονοδρομος !!!

      ολα αυτα για το θεμα SUV….στην αποκλειστικοτητα συμφωνω παιζουν σε περιεργα νουμερα που δεν ξερω που θα τους οδηγησει…παντως η Ferrari ακομα δεν εχει φτασει τα 10.000 ενω αντιθετα η Porsche νομιζω εχει ξεπερασει τα 250.000 !!!!!

      και παρα αυτα τα νουμερα της Porsche…που και ποτε δεν ηταν εξλουσιβ μαρκα……οταν ακους τον αλλο να σε λεει εχω Porsche…απο boxter μεχριcayeenne/911…το πρωτο που σκεφτεσαι….ουστ βρωμο καπιταλα !!!! :-P
      αρα πιστευω οτι αυτα τα μεγαλα ποσα στις πωλησεις δεν εχουν κανει κακο…….οποτε ουτε κακο θα κανουν στη Ferrari !!!

  • konservas

    Suv από Lambo, ηλεκτρικό και suv από Ferrari, αγροτικό από Mercedes, BMW X2 και πόσα ακόμη ηλίθια μοντέλα θα δούμε θεέ μου! Δεν φταίνε όμως οι κατασκευαστές (που κάνουν τα πάντα για την κονόμα), αυτοί που τα αγοράζουν φταίνε!!