Στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο η Ferrari θα παρουσιάσει την σκληροπυρηνική έκδοση της 488, και η ιταλική εταιρία παρουσίασε σε κλειστή εκδήλωση το νέο μοντέλο της. Η 488 GTO ή όπως αλλιώς ονομαστεί ο διάδοχος της 458 Speciale, θα φορά τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η Ferari.

Αυτός αποτελεί εξέλιξη του V8 της αγωνιστικής 488 Challenge και θα ζυγίζει 10% λιγότερο από τον κινητήρα της 488 GTB. Θα παράγει ήχο εφάμιλλο με αυτόν ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και οι φήμες λένε πως θα παράγει μεταξύ 700 και 750 ίππων.

Το βάρος του μοντέλου θα μειωθεί κατά περίπου 90 κιλά, πετυχαίνοντας ένα νούμερο κάτω από τα 1.300 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση carbon μιας και από ανθρακονήματα θα είναι κατασκευασμένοι οι προφυλακτήρες, το καπό και η πίσω αεροτομή. Οι ζάντες θα ζυγίζουν 40% λιγότερο από αυτές της 488 GTB και θα φορούν νέα ελαστικά Michelin Sport Cup 2.

Στο εσωτερικό από carbon θα είναι κατασκευασμένο το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ, ενώ προκειμένου να μειωθεί το βάρος, δεν θα υπάρχει ντουλαπάκι. με τα πάνελ στο δάπεδο να είναι από αλουμίνιο. Τέλος οι επιβάτες θα κάθονται σε ελαφριά αγωνιστικά καθίσματα.

Στον τομέα της αεροδυναμικής, η 488 GTO θα είναι 20% πιο αεροδυναμική σε σχέση με την 488 GTB, με το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να βελτιώνονται. Ο διαχύτης της θα είναι παρόμοιος με αυτόν της 488 Challenge, με την πίσω αεροτομή να είναι ενεργή. Οι φήμες θέλουν την 488 GTO να είναι ταχύτερη από την LaFerrari στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari στο Fiorano, αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να περιμένουμε για να το μάθουμε αν ισχύει.