Εμφανώς πίσω από τις Mercedes και Ferrari ξεκίνησε το 2017 η Red Bull Racing. Όχι, η RB13 δεν ήταν ένα κακό μονοθέσιο, αλλά τόσο αεροδυναμικά όσο και μηχανικά υστερούσε έναντι των δύο κορυφαίων ομάδων. Η απουσία του Adrian Newey ήταν φανερή, όπως και η επιστροφή του, καθώς βοήθησε στη σημαντική βελτίωση του μονοθεσίου εντός της σεζόν, με αποτέλεσμα η αυστριακή ομάδα να κατακτήσει τρεις νίκες και να ανέβει 13 φορές στο βάθρο.

Παρ’ όλα αυτά, σε καμία περίπτωση η ομάδα του Milton Keynes δεν μπόρεσε να διεκδικήσει κάποιον τίτλο. Το σασί της RB13 ήταν το καλύτερο σε μερικούς αγώνες, και ο Max Verstappen ισχυρίζεται ότι η ομάδα του θα ήταν απόλυτη κυρίαρχος αν στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του βρισκόταν το power unit της Mercedes.

Σίγουρα, οι μηχανικοί της Renault κλίνουν όλο και περισσότερο την ψαλίδα, όμως κάποιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για διαφορά 42 αλόγων, τα οποία δεν μπορείς να βρεις εύκολα στη Formula 1, ειδικά αν σκεφτούμε ότι το 2018 η αξιοπιστία θα πρέπει να είναι καλύτερη από το 2017, λόγω του απαράδεκτου κανονισμού των τριών κινητήρων για 21 Grands Prix.

Νομίζω ότι, με τον κινητήρα της Mercedes στο πίσω μέρος, δε θα μας έβλεπαν ποτέ ξανά. Ο δικός μας κινητήρας δεν είναι σταθερός συγκριτικά με αυτόν της Mercedes και της Ferrari. Αλλά, έχει να κάνει με πολλά πράγματα. Αλλιώς, θα είχαν λύσει τα προβλήματα πριν από πολύ καιρό.