Μέσα στο 2016, η Porsche τοποθέτησε στη γκάμα της 911 το νέο 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα της, αφήνοντας στο παρελθόν τον μελωδικό ατμοσφαιρικό. Σε όλη την γκάμα, εκτός των GT3 και GT3 RS, που κρατάνε γερά στην μάχη ατμόσφαιρα vs turbo. Και όπως φαίνεται, αυτό δεν θα αλλάξει σύντομα.

Μιλώντας σε αυστραλιανό μέσο, ο Dr. Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής των GT αυτοκινήτων δρόμου της Porsche, είπε ότι προτίθεται να διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα στις 911 GT3 και GT3 RS όσο το δυνατόν περισσότερο, τονίζοντας:

Θα ήθελα να συνεχίσω με αυτό. Κάνει το αυτοκίνητο μοναδικό – εξακολουθεί να είναι ένας ελαφρύς κινητήρας. Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας εξακολουθεί να ταιριάζει σε ένα sport αυτοκίνητο. Δεν μπορείς να πετύχεις το ίδιο με έναν turbo κινητήρα.

Και εδώ προκύπτει εύλογα η ερώτηση: Τότε γιατί έβαλαν turbo στις υπόλοιπες εκδόσεις της 911; Ο Walliser είπε ότι αυτό έγινε κυρίως για τους ρύπους, και αναπόφευκτα αυτοί θα είναι και ο λόγος που κάποια στιγμή θα καταργήσουν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες από τις GT3. Σύμφωνα με τον Walliser, όμως:

Η μοναδικότητα τους προέρχεται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα. Όσο μπορούμε να το κάνουμε, θα το κάνουμε.