Μέσα στο 2016, η Porsche τοποθέτησε στη γκάμα της 911 το νέο 3,0-λιτρο turbo εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα της, αφήνοντας στο παρελθόν τον μελωδικό ατμοσφαιρικό. Σε όλη την γκάμα, εκτός των GT3 και GT3 RS, που κρατάνε γερά στην μάχη ατμόσφαιρα vs turbo. Και όπως φαίνεται, αυτό δεν θα αλλάξει σύντομα.

Μιλώντας σε αυστραλιανό μέσο, ο Dr. Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής των GT αυτοκινήτων δρόμου της Porsche, είπε ότι προτίθεται να διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα στις 911 GT3 και GT3 RS όσο το δυνατόν περισσότερο, τονίζοντας:

Θα ήθελα να συνεχίσω με αυτό. Κάνει το αυτοκίνητο μοναδικό – εξακολουθεί να είναι ένας ελαφρύς κινητήρας. Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας εξακολουθεί να ταιριάζει σε ένα sport αυτοκίνητο. Δεν μπορείς να πετύχεις το ίδιο με έναν turbo κινητήρα.

Και εδώ προκύπτει εύλογα η ερώτηση: Τότε γιατί έβαλαν turbo στις υπόλοιπες εκδόσεις της 911; Ο Walliser είπε ότι αυτό έγινε κυρίως για τους ρύπους, και αναπόφευκτα αυτοί θα είναι και ο λόγος που κάποια στιγμή θα καταργήσουν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες από τις GT3. Σύμφωνα με τον Walliser, όμως:

Η μοναδικότητα τους προέρχεται από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα. Όσο μπορούμε να το κάνουμε, θα το κάνουμε.

  • Anestis Genk

    Μοναδικότητες η ατμόσφαιρα και το χειροκίνητο κιβώτιο, ο tempora o mores!

  • gv

    δηλαδη τα 10-20-30 γραμμαρια πανω που θα προσθετει η GT3 σε οοολη τη γκαμα της πορσε θα εκτροχιασει το προγραμμα των ρυπων?!!
    ειναι δυνατον??!
    και γενικα επικοινωνουνε οι τυποι?η επειδη ειναι στην αυστραλια δεν εφτασε η ειδηση?
    εδω εχουμε ειδησεις οτι η επομενη θα ειναι τουρμπο και τωρα μας λεει αυτα?
    ναι δε θελει να βαλει τουρμπο μεχρι την επομενη γενια της που θα βαλει οκ το καταλαβαμε!
    εκτος και αν η πληροφορια περι τουρμπο ειναι μουφα αλλο αυτο..

    • mixalhs7

      Γενικά στη βιομηχανία τέτοιου είδους διαρροές εξυπηρετούν άλλους σκοπούς, όπως πχ καταγραφή αντιδράσεων του κοινού πάνω σε κάποιο δίλημμα ή δινουν την ευκαιρία για προβολή στα media.
      Στο συγκεκριμένο θέμα πιστεύω πως ο Ν/Α δεν θα χαθεί. Πιθανολογώ πως μελλοντικά θα γίνει μια προσθήκη ενός μικρού ηλεκτροκινητηρα και τέλος καλό όλα καλά!

    • enigma

      Όπου ήδη έχει παίξει η porsche με το σύστημα της williams.

    • mixalhs7

      Η λύση του flywheel που είχαμε δει κάποτε στην R δε νομίζω να ξαναχρησιμοποιηθει!

    • enigma

      Κρίμα γιατί ήταν έξυπνη υλοποιήθηκε, με κάποιους περιορισμούς βέβαια σε θέμα χωροταξίας.

    • gv

      μακαρι και μπορει αυτη η επιλογη να προσθετει περισσοτερο βαρος απο την υπερτροφοδοτηση αλλα για μενα ειναι καλυτερη λυση..

  • Sciroccakias

    Ιερό αυτοκίνητο.. θα μπει στα συλλεκτικά όταν θα ασπρίσουν τα μαλλιά μας, τότε που και η κουτσή Μαρία θα πηγαίνει με ηλεκτρικό στη λαϊκή

  • BalorGr Hondatech

    “Και εδώ προκύπτει εύλογα η ερώτηση: Τότε γιατί έβαλαν turbo στις υπόλοιπες εκδόσεις της 911;”
    Because VW GROUP. Οπου ολοι ανεξαρτητως τσεπης πρεπει να εχουν το ιδιο μοτερ.
    Απο σκοντα ως πορσε…