Μόλις χθες κυκλοφόρησαν κάποιες φωτογραφίες από Ιαπωνικό μέσο, που φέρεται να μας έδειχναν την εμφάνιση της νέας νέα Toyota Supra. Υπήρχε, όμως, ένα ερωτηματικό, ή αν θες μια ελπίδα ότι αυτά που βλέπαμε ήταν κάποιες rendering φωτογραφίες. Φευ, τούτο δεν συνέβη τελικά, με την παραπάνω κατασκοπευτική φωτογραφία να αποδεικνύει ότι η εμφάνιση του νέου sport μοντέλου θα είναι όπως ακριβώς το είδαμε στην χθεσινή διαρροή.

Έτσι, σε περίπου 2 εβδομάδες, η Toyota θα παρουσιάσει την πρωτότυπη αγωνιστική έκδοση της νέας Supra – ή όποιος αλλιώς ονομαστεί – στην έκθεση της Γενεύης και ο σχεδιασμό του νέου σπορ ιαπωνικού μοντέλου αντλεί στοιχεία από το πρωτότυπο FT-1 Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit το 2014, αλλά διαφέρει αρκετά. Δεν την λες άσχημη, αλλά ίσως περιμέναμε κάτι καλύτερο, έχοντας σαν βάση τον εντυπωσιακό πρωτότυπο.

Εκτός αυτού, όπως μάθαμε από την διαρροή στις αρχές της εβδομάδας, η νέα Supra θα είναι πρακτικά ένα rebadged μοντέλο της νέας BMW Z4, καθώς το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο αναπτύσσεται σε συνεργασία με την γερμανική εταιρία. Έχει κοινές ρίζες, ήτοι βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ φαίνεται ότι θα έχουν και τα ίδια μηχανικά σύνολα.

Κάποια από αυτά θα είναι ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i), όλα εκ των οποίων με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, όμως, δεν θα φορέσει τον B5801, της M40i έκδοσης, απόδοσης 385 ίππων. Στην γρηγορότερη έκδοση του θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Το βάρος του θα είναι 1.496 κιλά, έχοντας μήκος 4.380 mm, πλάτος 1.855 mm, ύψος 1.290 mm και 2.470 mm μεταξόνιο. Οι ομοιότητες δεν σταματούν εδώ, καθώς η νέα Supra θα είναι “Toyota μόνο στο όνομα και στον εξωτερικό σχεδιασμό”, καθώς όλα τα υπόλοιπα θα έρχονται από την γερμανική εταιρία, συμπεριλαμβανομένου των επιλογών του εξτρά εξοπλισμού, των κωδικών των χρωμάτων και των υλικών του εσωτερικού. Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα Glacier Silver (ασημί), Atacama Yellow (κίτρινο), και Crimson Red (κόκκινο), ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει η επιλογή να ντύσεις την καμπίνα με ύφασμα, alcantara, και δέρμα.

Τέλος, οι εκδόσεις 20i και 30i θα φοράνε 17άρες ζάντες (με ελαστικά 225/50 μπροστά και 225/45 πίσω), και εξτρά 18άρες ή 19άρες, ενώ η 40i θα διαθέτει 18άρες ζάντες ή προαιρετικά 19άρες. Η τελευταία θα διαθέτει στάνταρ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για την 30i θα είναι προαιρετικό. Η μόνη διαφορά τους θα είναι στην τιμή, με το ιαπωνικό μοντέλο να τοποθετείται πιο χαμηλά, καθώς στις βασικές εκδόσεις δεν θα διαθέτει κάποια στοιχεία εξοπλισμού, όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και σύστημα πλοήγησης.