Έχουν περάσει ακριβώς τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Aygo, και η Toyota σήμερα μας δείχνει την ανανεωμένη έκδοση του. Αυτή θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης, και η εμπορική του διάθεση θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Σχεδιαστικά, το Aygo facelift διατηρεί την χαρακτηριστικά “Χ” μάσκα, αλλά πλέον έχει μετατραπεί από ένα δισδιάστατο γραφικό σε ένα πιο ισχυρό, τρισδιάστατο αρχιτεκτονικό στοιχείο. Ακόμα, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, ενισχύοντας περαιτέρω την εντυπωσιακή εμφάνιση του Aygo.

Στο προφίλ, το τρισδιάστατο εμπρός μέρος συνδυάζεται με τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, που δημιουργούν μια οπτική σύνδεση του εμπρός και πίσω, δίνοντας την εντύπωση της κίνησης προς τα εμπρός.

Στο πίσω μέρος, συναντάμε LED φώτα, που δίνουν στο Aygo μια εξελιγμένη εμφάνιση και κάνουν το μοντέλο άμεσα αναγνωρίσιμο. H ανανέωση στην εμφάνιση συμπληρώνεται με δύο νέα χρώματα αμαξώματος, το ματζέντα και το μπλε, καθώς και με την ανανέωση των σχεδίων των ζαντών, διαμέτρου 15 ιντσών.

Στο εσωτερικό συναντάμε αναβαθμισμένα γραφικά στον πίνακα οργάνων, που διαθέτουν μια τρισδιάστατη οπτική και ένα νέο χρώμα φωτισμού. Η Toyota έχει βελτιώσει και την ηχομόνωση της καμπίνας, με προσθήκη νέων απορροφητικών υλικών στο ταμπό, στις εμπρός κολόνες, στις πόρτες, και στο πίσω μέρος.

Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και κάτω από το καπό υπάρχει ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας VVT-i 1,0-λίτρου, που αποδίδει πλέον 72 ίππους (+4) στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Ο κινητήρας έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, σύστημα EGR και σύστημα διπλού ψεκασμού καυσίμου, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2, και η κατανάλωση του έχει μειωθεί κατά 0.2 λίτρα/100 χλμ., καθώς ανακοινώνεται στα 3.9 λίτρα/100 χλμ., ενώ εκπέμπει 90 γρ/χλμ CO2. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 13.8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα.

Το Aygo προσφέρεται και σε Eco έκδοση, στην οποία η 4η και 5η σχέση του κιβωτίου έχουν πιο μακριά κλιμάκωση, ενώ διαθέτει και χαμηλής αντίστασης ελαστικά, σύστημα stop & start και μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις, που ρίχνουν τις εκπομπές ρύπων στα 86 γρ.χλμ.

Οι μηχανικοί της Toyota έχουν κάνει αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης και στο λογισμικό του συστήματος διεύθυνσης, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να έχει αμεσότερες αντιδράσεις και πιο ακριβή χειρισμό. Τέλος, εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense, ενώ το  ανανεωμένο Aygo θα προσφέρεται σε x-play, x-clusiv, x-cite και x-trend εκδόσεις.

  • SAMURAI-66

    Συγκερασμος λευκου χρωματος με λεπτομερειες μαυρου και κοκκινου με της καλαισθητες ζαντες και την ελαφρα ανανεωμενη εικονα το κανουν αναμφιβολα απο τα ομορφοτερα,αν οχι το πρωτο μικρο της αγορας!
    Οχι αδικα εχει κανει τετοια επιτυχια αν συνυπολογισουμε στα υπερ του ποιοτητα και αξιοπιστια με σφραγιδα toyota!

  • mj

    Ήταν άσχημο, παρέμεινε άσχημο.
    Μικρομέγαλο δείχνει με όλα αυτά μπροστά.
    Σαν κάτι κοριτσάκια που βάζουν κραγιόν και νομίζουν ότι έγιναν γυναίκες

  • a_f_a

    α! βελτιωθηκε καπως… ήταν τόσο άσχημο που οτι και να έκαναν, καλύτερο θα γινόταν

  • Mika

    Νομιζω μ αυτα που του εκαναν μπροστα το ασχημυναν, μια χαρα ηταν οπως εχει…Αυτες οι πλαστικες προσθηκες κατω απο τα φωτα,ειναι σαν να εχει μαυρους κυκλους στα ματια απο το ξενυχτι!

  • rous

    Με 93 Nm στις 4.400 στροφές με το να μακραίνουν την 4η και 5η ταχύτητα μόνο Eco δεν θα είναι. Πολύ αδύναμο μοτεράκι δυστυχώς.

    Στο δια ταύτα, ήταν άσχημο και παρέμεινε χωρίς καθόλου βελτίωση.

  • Xristos Rnl

    γιατι ρε παιδια τετοιο μισος για την toyota??εγω ενταξει ξεκαθαριζω γουσταρω toyota για τους δικους μου λογους και ξερω οτι εχει βγαλει πραγματικα ασχημα αυτοκινητα αλλα αυτο δεν το λες και ασχημο μια χαρα ειναι..γιατι ολοι να λενε το copy-paste των vag εδω και 20 χρονια ομορφο??πραγματικα δεν καταλαβαινω

    • SAMURAI-66

      Συνηθως μισουν οτι δεν μπορουν να αγορασουν και ειναι κλασης ανωτερο απο το προβληματικο πραγματικα ασχημο γερμανικο μπρικι που εχουν αλλα ποτε δεν θελουν να το παραδεχθουν για να μην γινουν ρομπα….ειναι και κολλημενη σε βαθμο ανοησιας οποτε καταλαβαινεις για τι μιλαμε!!

    • Nikolaos Charisoglou

      Δεν πειράζει ας λενε ασχημο οτι ιαπωνικο βλεπουν αλλα τα συνεργεια που ειναι γεματα με κατι γερμανικό γαλικο ιταλικα σαπακια δεν τα βλεπουν τοσο τυφλοι ειναι.

  • xtra

    Μα καλα , ποιος τους σχεδιαζει τις ζαντες ?