Έχουν περάσει ακριβώς τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Aygo, και η Toyota σήμερα μας δείχνει την ανανεωμένη έκδοση του. Αυτή θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης, και η εμπορική του διάθεση θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Σχεδιαστικά, το Aygo facelift διατηρεί την χαρακτηριστικά “Χ” μάσκα, αλλά πλέον έχει μετατραπεί από ένα δισδιάστατο γραφικό σε ένα πιο ισχυρό, τρισδιάστατο αρχιτεκτονικό στοιχείο. Ακόμα, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, ενισχύοντας περαιτέρω την εντυπωσιακή εμφάνιση του Aygo.

Στο προφίλ, το τρισδιάστατο εμπρός μέρος συνδυάζεται με τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, που δημιουργούν μια οπτική σύνδεση του εμπρός και πίσω, δίνοντας την εντύπωση της κίνησης προς τα εμπρός.

Στο πίσω μέρος, συναντάμε LED φώτα, που δίνουν στο Aygo μια εξελιγμένη εμφάνιση και κάνουν το μοντέλο άμεσα αναγνωρίσιμο. H ανανέωση στην εμφάνιση συμπληρώνεται με δύο νέα χρώματα αμαξώματος, το ματζέντα και το μπλε, καθώς και με την ανανέωση των σχεδίων των ζαντών, διαμέτρου 15 ιντσών.

Στο εσωτερικό συναντάμε αναβαθμισμένα γραφικά στον πίνακα οργάνων, που διαθέτουν μια τρισδιάστατη οπτική και ένα νέο χρώμα φωτισμού. Η Toyota έχει βελτιώσει και την ηχομόνωση της καμπίνας, με προσθήκη νέων απορροφητικών υλικών στο ταμπό, στις εμπρός κολόνες, στις πόρτες, και στο πίσω μέρος.

Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και κάτω από το καπό υπάρχει ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας VVT-i 1,0-λίτρου, που αποδίδει πλέον 72 ίππους (+4) στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Ο κινητήρας έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, σύστημα EGR και σύστημα διπλού ψεκασμού καυσίμου, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2, και η κατανάλωση του έχει μειωθεί κατά 0.2 λίτρα/100 χλμ., καθώς ανακοινώνεται στα 3.9 λίτρα/100 χλμ., ενώ εκπέμπει 90 γρ/χλμ CO2. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 13.8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα.

Το Aygo προσφέρεται και σε Eco έκδοση, στην οποία η 4η και 5η σχέση του κιβωτίου έχουν πιο μακριά κλιμάκωση, ενώ διαθέτει και χαμηλής αντίστασης ελαστικά, σύστημα stop & start και μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις, που ρίχνουν τις εκπομπές ρύπων στα 86 γρ.χλμ.

Οι μηχανικοί της Toyota έχουν κάνει αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης και στο λογισμικό του συστήματος διεύθυνσης, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να έχει αμεσότερες αντιδράσεις και πιο ακριβή χειρισμό. Τέλος, εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense, ενώ το  ανανεωμένο Aygo θα προσφέρεται σε x-play, x-clusiv, x-cite και x-trend εκδόσεις.