Η Honda παρουσιάζει τη νέα γενιά του CR-V που θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης. Η ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου θα προσφέρεται και ως επταθέσια, μιας και το μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό.

Η πέμπτη γενιά του CR-V σχεδιαστικά διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια με αυτόματο σύστημα κλεισίματος για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά, χρωμιομένες μπάρες, με το εσωτερικό να προσφέρει τον μεγαλύτερο χώρο στη κατηγορία του, σύμφωνα με την Honda.

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μεγάλη οθόνη αφής 7″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με φυσικό κουμπί έντασης ήχου, ενώ υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto. Υπάρχουν υψηλότερης ποιότητας μαλακά υλικά, με το αυξημένο μεταξόνιο των 41 mm να προσφέρει περισσότερο χώρο στους επιβάτες. Υπάρχει διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, θύρες USB στα πίσω καθίσματα, κάθισμα οδηγού με 8 ρυθμίσεις και συνοδηγού με 4 ρυθμίσεις, με τα μπροστά καθίσματα να είναι θερμαινόμενα

Κίνηση παίρνει τον υβριδικό i-MMD (Intelligent Multi Mode Drive) κινητήρα που συνδυάζεται έναν 2,0-λιτρο i-VTEC βενζίνης στον κύκλο Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Παρότι η Honda δεν ανακοίνωσε την ιπποδύναμη του, στις ΗΠΑ το ίδιο σύνολο παράγει 212 άλογα. Επίσης υπάρχει διαθέσιμος και ο 1.500αρης VTEC turbo που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με ένα CVT.

Το CR-V είναι προσθιοκίνητο, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Τεχνολογικά η Honda εξόπλισε το νέο CR-V με τα συστήματα collision-mitigation braking με forward collision warning με pedestrian sensing, road departure mitigation με lane departure warning, adaptive cruise control και lane-keeping assist.

Οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του 2019, με τον υβριδικό κινητήρα να ξεκινά εμπορική πορεία από τις αρχές του 2019.