Πολλά είναι τα αρνητικά που συγκεντρώνει το Halo. Η συσκευή έχει φτιαχτεί για να προστατεύει από μεγάλα αντικείμενα με τεράστια ορμή, έτσι οι δοκιμές πρόσκρουσης της FIA είναι πολύ απαιτητικές, γεγονός που αναγκάζει τις ομάδες να το ενσωματώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο μονοθέσιο, κάτι που ανεβάζει τον αντίκτυπο στα 14 κιλά.

Αυτό αφορά το βάρος, αλλά πόσο πραγματικά κόστισε η προστασία σε μία ομάδα; Σύμφωνα με τον Andrew Green, Τεχνικό Διευθυντή της Force India, ίσως να κόστισε και 7ψήφιο νούμερο στην ομάδα του Silverstone, αφού έπρεπε να τροποποιήσουν το σασί για να το ενσωματώσουν.

Για μια ομάδα σαν εμάς, πάντα προσπαθούμε να δοκιμάζουμε να βγάλουμε δύο χρόνια με ένα σασί, αν αυτό είναι δυνατό. Από αυτή την άποψη, μας κόστισε ένα τεράστιο ποσό για να αναδιαμορφώσουμε και να ανασχεδιάσουμε ένα νέο σασί. Είναι σε εκατοντάδες χιλιάδες, αν όχι σε εκατομμύρια δολάρια.

  • Yiannis P

    Καλά αυτή η Force India αντί να κλαίγεται συνέχεια για τα λεφτά γιατί δεν φεύγει; Η F1 είναι απαιτητική από πλευράς χρημάτων, όποιος δεν μπορεί φεύγει. Γιατί μετά βγάζουν κάτι ηλίθιους κανονισμούς για να μπορούν να ανταπεξέλθουν και “φτωχές” ομάδες..

  • charris

    7ψηφιο…? Υπερβολή όσο τπτ άλλο….

  • οι ιδιoκτητες ομαδων δεν το θελουν…οι μηχανικοι δεν το θελουν…οι πιλοτοι δεν το θελουν….οι θεατες δεν το θελουν…..
    ολους μαζι σας κανει οτι θελει ο νταβατζης FIA re !!!!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Περνα μια μερα απο το συνεργειο , οταν προλαβω να παω για μεροκαματο να δεις πως σου φτιαχνω το halo σε 2 λεπτα . Μεχρι και προγραμμα για +100 ιππους σου βαζω , μην σου πω και πυραυλους για να πετυχαινεις τους αλλους