Την περασμένη εβδομάδα ο ιδιοκτήτης της κινέζικης Geely, o Li Shufu έγινε ο μεγαλύτερος μέτοχος της γερμανικής Daimler, εξαγοράζοντας το 9,69% των μετοχών της για περίπου 9 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Geely μέσα στο 2017 συζήτησε με στελέχη της FCA προκειμένου να δουν αν υπάρχει δυνατότητα εξαγοράς της εταιρίας. Το δημοσίευμα μιλά για “ανεπίσημες συνομιλίες” μιας και όπως ενδεχομένως θα θυμάσαι, το περασμένο καλοκαίρι, υπήρξαν δημοσιεύματα περί πιθανής εξαγοράς της FCA από κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, ανάμεσά τους η Geely, η Dongfeng, η Great Wall και η Guangzhou, με την Geely να απαντά τότε πως δεν είχε στα πλάνα της, την εξαγορά της FCA.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι ανεπίσημες συζητήσεις μεταξύ των στελεχών της FCA και της Geely είχαν φτάσει μέχρι και στο σημείο της αξίας της πρώτης, αλλά οι δύο πλευρές είχαν διαφορετική άποψη σχετικά με το πόσο θα αξίζει η Fiat Chrysler μετά την ολοκλήρωση του πενταετούς πλάνου που ολοκληρώνεται στα τέλη του 2018.

  • SAMURAI-66

    Εχουν πισμα σχεδιο οικονομικη ισχυς και προγραμματισμο σε καθε τους βημα οι ασιατες και τα γεγονοτα μεχρι σημερα δειχνουν οτι αν βαλουν κατι στο ματι δυσκολα ξεφευγουν απο τον στοχο τους.
    Και διολου απιθανο να προσπαθησει και παλι στο μελλον το πονημα της και αυτη την φορα να εχει αισιο τελος με αποκτηση μεγαλου ποσοστου αν οχι πλειοψηφικου πακετου απο την πλευρα του ο κινεζος επενδυτης γιατι δειχνουν να θελουν με καθε τροπο να βαλουν ποδι στην ευρωπαικη αγορα και εχουν σαφη χρονοδιαγραμμα και απειρο χρημα στα διαθεσιμα τους με την κυβερνητικη παρουσια παντα πισω απο την κουρτινα με το βλεμμα των ανωτατων στελεχων του κομμουνιστικου κομματος σε καθε τους βημα!