Στο περίπτερο της Sin στη Γενεύη βρίσκεται το S1, ένα νέο αυτοκίνητο που εστιάζει στη χρήση εντός πίστας, αλλά μπορεί να κινηθεί νόμιμα και στον δρόμο.

Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από πολλούς διαθέσιμους κινητήρες, εσωτερικά, ακόμη και εξωτερικού σχεδιασμού, μιας μπορεί να επιλέξει μεταξύ κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικού ή plug-in υβριδικού συνόλου.

Διαθέσιμος είναι ένας 2,3-λίτρων turbo κινητήρας απόδοσης 310 ίππων με 434 Nm ροπής που είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και ένας 3,5-λίτρων απόδοσης 365 ίππων με 570 Nm ροπής (0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα). Η plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζεται έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα 255 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων με μπαταρία 40 kWh.

Τέλος η αμιγώς ηλεκτρική λύση περιλαμβάνει έναν κινητήρα 120 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί με δύο μπαταρίες 24 kWh ή 48 kWh, που του δίνουν αυτονομία 200 και 400 χλμ.

  • Giorgio

    Μου θυμίζει κάτι σχέδιά μου από το δημοτικό!

  • Petros K
  • αληθεια αυτο ειναι δημιουργια σχεδιαστη με πτυχιο ???????

  • jonjon

    Τι έγινε ρε παιδιά εδώ ! Σαν πατημένος βάτραχος με ίκτερο είναι!

  • Chris Pavlidis Exhaust

    Αν κατσεις και το δεις προσεκτικα σε καθε λεπτομερια τοτε μονο μπορεις να καταλαβεις ποσο πραγματικα εφιαλτικο ειναι!!!

  • Κυριάκος

    Το απίστευτο είναι ότι δεν είναι καν συμμετρικό!!
    πολύ καιρό έχω να δω κάτι τόσο άσχημο (περα από κάτι Ssangyong που έχουν ξεμείνει στους δρόμους!).

  • SkidRAW

    Κίτρινο ξερατό.

  • giorgos

    λες και εχεις βαλει μπολικες στρωσεις πλαστελινης μια πανω στην αλλη.
    Ποιος τρομπας σχεδιασε τετοιο εκτρωμα?

  • Mika

    Πραγματικα μας κανουν πλακα!