Ο Marchionne παραγκωνίζει την Fiat

Σχετικά άρθρα

Αναμφίβολα, η Fiat αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες. Δεν το λέω εγώ, τα νούμερα πωλήσεων το αποδεικνύουν. Το 2017 έκλεισε με σχεδόν 770.000 πωλήσεις, μια αύξηση 4,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτή ήταν η 5η συνεχόμενη χρονιά που σημείωσε θετικό πρόσημο, καθώς από το σχεδόν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα που πωλούσε πριν το 2010, το 2013 έπεσε στις μόλις 570.000.

Παρόλα αυτά, ο CEO της FCA, Sergio Marchionne, θεωρεί ότι οι επενδύσεις του ομίλου είναι καλύτερο να διοχετευθούν σε κάποια άλλη μάρκα, τονίζοντας σε συνέντευξη του στην Γενεύη:

Κάναμε σημαντικές προσπάθειες στην Jeep και στην ανάπτυξη των Alfa Romeo και Maserati. Αυτή είναι μια καλύτερη χρήση των πόρων μας.

Και κάπου εκεί γυρίζει το βλέμμα του προς τον Alfredo Altavilla, επικεφαλής της Fiat στην Ευρώπη, και του λέει:

Λυπάμαι Alfredo, ίσως αυτό ακούγεται ως μια κακή απάντηση.

Ο Marchionne θεωρεί ότι τα 500, 500X και Panda είναι αυτοκίνητα που αξίζουν να επενδύσουν, όμως δεν είναι το ίδιο αισιόδοξος για τα υπόλοιπα μοντέλα, λέγοντας:

Είμαι λιγότερο ερωτευμένος με το Tipo. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην ανάπτυξη μεγάλων ποσοτήτων κεφαλαίων για να κυνηγούμε μια υπερπλήρη αγορά.

Αυτό που θέλει να πει ο Ιταλός είναι ότι δεν θα αναλώσει πόρους σε μια εταιρία που δεν ακολουθεί την τάση της αγοράς, προσθέτοντας:

Συζητάμε για τα SUV στην Ευρώπη. Η εικασία σας είναι τόσο καλή όσο η δική μου, θα αυξηθούν, αλλά πρέπει να κάνουμε μια εκτίμηση και λέμε ότι το 40% της ευρωπαϊκής αγοράς θα είναι σύντομα SUV. Είναι ανόητο να μεταμορφώσουμε την Fiat σε μια τέτοια μάρκα, όταν έχουμε την Jeep.

Μίσησα τον περιορισμό της Lancia στην Ιταλία. Είμαι κάτοχος και οδηγώ μια Integrale. Αλλά πρέπει να είμαστε ψυχροί. Η Fiat θα διαδραματίσει λιγότερο σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη.

Κλείνοντας, ο Marchionne τουλάχιστον παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος στην εκτίμηση του ότι από το 2018 η Alfa Romeo θα πουλάει 400.000 αυτοκίνητα ετησίως, αλλά “το νερό έχει μπει στο αυλάκι”, λέγοντας:

Είτε φτάσουμε τις 400.000, είτε όχι, το πραγματικό ερώτημα είναι εάν το πακέτο Alfa Romeo-Maserati λειτουργεί. Βρισκόμαστε τώρα σε έναν τεχνικό χώρο που προορίζεται για τους λίγους. Η αναγέννηση έγινε. Αφήστε τους ανθρώπους των εμπορικών τμημάτων να δουλέψουν τώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Fiat εξετάζει να προσθέσει υβριδική έκδοση στο 500e

Τα σημάδια της επιβράδυνσης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ολοένα και πληθαίνουν, κάτι που φέρνει πολλές εταιρίες στην επανεξέταση της στρατηγικής τους και την...

Η Fiat παρουσιάζει το 500 Tributo Trepiuno

Πριν ακριβώς 20 χρόνια και στην πρεμιέρα της έκθεσης της Γενεύης του 2004, η Fiat παρουσίασε στο περίπτερο της το Trepiuno, ένα concept που...

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει...

H Fiat μετονομάζει το τωρινό Panda σε Pandina

Με τον ερχομό του νέου Panda να πλησιάζει η Fiat ανακοίνωσε σήμερα πως μετονομάζει την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου σε Pandina, αφού θα συνεχίσει...
Autoblog.gr