Όλες οι Ferrari 488 Pista που θα παράγονται, θα είναι εξοπλισμένες με τα Michelin Pilot Sport Cup 2 K2, τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων, σε διαστάσεις 245/35 εμπρός ZR20 και 305/30 ZR20 πίσω.

Ειδικά σχεδιασμένο για τη Ferrari 488 Pista, το Michelin Pilot Sport Cup 2 K2 ανήκει στην τελευταία γενιά ελαστικών της Michelin για χρήση σε πίστα, που είναι εγκεκριμένα και για χρήση σε δρόμο. Σε σύγκριση με το Michelin Pilot Sport Cup 2 με την ειδική σήμανση Κ1, που είχε σχεδιαστεί για τη Ferrari 458 Speciale, προσφέρει βελτιωμένους χρόνους γύρου, παρέχοντας μεγαλύτερη πρόσφυση και πιο σπορ χειρισμό. Παρέχει επίσης στους οδηγούς μια μοναδική ισορροπία μεταξύ ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης. Είναι, δηλαδή, κατάλληλο τόσο για τις απαιτητικές συνθήκες στην πίστα όσο και για καθημερινή χρήση στο δρόμο.

14 μήνες διήρκησε η περίοδος ανάπτυξης των νέων ελαστικών που πραγματοποιήθηκε από κοινού από τη Michelin και τη Ferrari. Τα ελαστικά τελειοποιήθηκαν σε δυναμικές συνεδρίες προσομοίωσης με τη Ferrari, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα επιτύχουν τα υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά για τη νέα 488 Pista. Όλες αυτές οι δοκιμές οδήγησαν σε αυτά τα νέα ελαστικά που προσφέρουν πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, σταθερές επιδόσεις και άριστη ισορροπία μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα.

Στο πλαίσιο αυτής της εκτεταμένης διαδικασίας ανάπτυξης, παράχθηκαν περισσότερα από 1.100 πρωτότυπα ελαστικά που δοκιμάστηκαν σε 1.800 χιλιόμετρα στην πίστα, στο κέντρο δοκιμών της Michelin στο Ladoux στη Γαλλία και στις πίστες Fiorano και Nardo στην Ιταλία.

Σε αυτά τα νέα ελαστικά χρησιμοποιήθηκε μία σειρά νέων καινοτόμων τεχνολογιών που αναπτύχθηκε από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως η τεχνολογία «πολλαπλών μειγμάτων», όπου χρησιμοποιούνται διαφορετικά μείγματα γόμας στο εσωτερικό και εξωτερικό τμήμα του πέλματος. Ένα από αυτά τα μείγματα γόμας «ειδικής πρόσφυσης», εξασφαλίζει υψηλά και σταθερά επίπεδα πρόσφυσης σε διάφορες καιρικές συνθήκες.

Το Michelin Pilot Sport Cup 2 ενσωματώνει δύο βασικές καινοτομίες:

  • Ένα προσαρμοσμένο σκάλισμα πέλματος, με αυξημένη ακαμψία του πλευρικού τοιχώματος – για να απορροφά τις εγκάρσιες δυνάμεις και να στρίβει ταχύτερα.
  • Μία ειδική ζώνη αραμίδης που βελτιστοποιεί την ευκολία χειρισμού.

Ο Pierre Chaput, σχεδιαστής ελαστικών για τη Ferrari 488 Pista, δήλωσε:

Οι φιλοδοξίες της Ferrari μας ώθησαν να αναπτύξουμε ελαστικά πολύ υψηλής τεχνολογίας για την 488 Pista, όπου τα όρια πρόσφυσης είναι ιδιαίτερα αυξημένα σε σύγκριση με την 458 Speciale. Ο στόχος να βελτιώσουμε το χρόνο γύρου ήταν ο πιο απαιτητικός, καθώς το Pilot Sport Cup 2 έπρεπε να διατηρήσει την ευκολία στο χειρισμό, ώστε ο οδηγός της 488 Pista να μπορεί να απολαμβάνει πλήρως την οδηγική εμπειρία, ανεξάρτητα από το επίπεδο δεξιοτήτων του.

Με τη βοήθεια των εργαλείων προσομοίωσης, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ευρέως σε αυτό το έργο, μπορέσαμε να αναπτύξουμε ένα ελαστικό του οποίου το αποτύπωμα μεγιστοποιείται σε όλες τις περιστάσεις, ενώ παράλληλα εγγυάται επιδόσεις στην ασφάλεια, όπως η απομάκρυνση του νερού, στο ίδιο επίπεδο με εκείνο της 458 Speciale».

  • ποσο να πηγαινει αραγε μια τετραδα ???
    παντως δεν πιστευω με τιποτα να κανουν αποσβεση τα χρηματα που ξοδεψαν για την αναπτυξη του ελαστικου ολους αυτους τους 14 μηνες !!

    • η τετράδα στο Civic Type R, που δοκιμάσαμε σε πίστα και δρόμο με διαστάσεις ελαστικών 245/30 R20, κοστίζει €2.000…
      αρα μπορείς να φανταστείς πόσο θα κάνουν της 488 Pista

    • τοτε για ferrari ειναι λογικο το κοστος….και παραλογο για civic !!!!!

    • Mika

      Σωστα μιλας!
      :p

  • gv

    ασχετο αλλα δε περιμενα οτι σε ασημι θα μου αρεσε περισσοτερο η pista..

  • ε ναι γιατί χωρίς τα μισελέν πάιλοτ σπορτ καπ τουρινγκ σπορτ σουπερσπορτ σουπερσλικ σουπεργκριπ 3523522 δεν την αγοράζω