Από τις χειμερινές δοκιμές, δεν καταφέραμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την ιεραρχία των μονοθεσίων. Ωστόσο, είναι σχεδόν βέβαιο πως οι Mercedes, Ferrari και Red Bull βρίσκονται στη δική τους λίγκα, αλλά είναι δύσκολο να μαντέψουμε με ακρίβεια την πραγματική διαφορά των τριών μονοθεσίων.
Η Ferrari έγραψε τους ταχύτερους γύρους στη Βαρκελώνη, όμως οι Mercedes και Red Bull έδειξαν γρήγορες σε αγωνιστικό ρυθμό. Η αλήθεια θα φανεί σε μερικές μόνο μέρες, και ο Daniel Ricciardo θεωρεί ότι οι τρεις κορυφαίες ομάδες βρίσκονται εντός του μισού δευτερολέπτου, υπολογίζοντας πως μάλλον η Mercedes είναι μπροστά, αλλά δεν ξέρει τι κάνει η RB14 συγκριτικά με την SF71H.
Αν μιλάω μόνο για τις τρεις πρώτες ομάδες, θα έλεγα ότι είμαστε εντός του μισού δευτερολέπτου. Νομίζω ότι αυτό είναι αρκετά συντηρητικό αλλά ρεαλιστικό, αν έχουμε έξι μονοθέσια εντός μισού δευτερολέπτου, θα είναι εντάξει. Θα ήθελα να πιστεύω πως, όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά, τόσο πιο γρήγορα θα εξαφανιστεί.
Δεν ξέρω πού βρισκόμαστε σε σχέση με τη Ferrari. Νομίζω ότι είμαστε κοντά. Δεν θα μπορούσα να πω αν είμαστε εμείς ή αυτοί ένα δέκατο ταχύτεροι. Αλλά, η Mercedes έχει κρατήσει λίγο ρυθμό στις δοκιμές, έτσι δε θέλω να πω ότι είναι εκτός συναγωνισμού προτού ξεκινήσουμε, όμως νομίζω ότι σε πραγματικό ρυθμό, η Mercedes είναι πιο μπροστά από τη Ferrari και από εμάς. Δεν ξέρω αν εμείς είμαστε λίγο μπροστά από τη Ferrari ή λίγο πίσω.
Ο Αυστραλός πιστεύει πως η φετινή προετοιμασία είναι καλύτερη από αυτή των τελευταίων ετών, κάτι που οφείλεται και στην παρουσίαση του μονοθεσίου πριν από τις χειμερινές δοκιμές. Επιπλέον, ο 28χρονος ευελπιστεί σε τερματισμό στο βάθρο, προκειμένου η ομάδα του να ασκήσει από το ξεκίνημα πίεση στις Mercedes και Ferrari.
Κάναμε την μέρα των γυρισμάτων, τρέξαμε το μονοθέσιο και μετά είχαμε μία εβδομάδα πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές. Βρήκαμε κάποια πράγματα και την πρώτη μέρα κάναμε πάνω από 100 γύρους. Θέλω να πιστεύω πως αυτός ήταν ο λόγος. Η ομάδα ήταν λίγο πιο ενεργητική φέτος και δεν πήγαμε για την τελευταία στιγμή.
Ερχόμαστε στη Μελβούρνη πολύ πιο προετοιμασμένοι από τα προηγούμενα χρόνια. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το πλεονέκτημά μας. Αν και τα δύο μονοθέσια μπορέσουν να πάρουν καλά αποτελέσματα, και εννοώ να είναι στο βάθρο, θα είναι ένα ισχυρό μήνυμα για τη Mercedes και τη Ferrari.