Δες από κοντά την Ferrari 488 Pista

Σχετικά άρθρα

Δεν έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τη στιγμή που η Ferrari παρουσίασε την 488 Pista. Η σκληροπυρηνική έκδοση της 488 διαθέτει τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η εταιρία και είναι δεδομένο ότι θα “σκοτώνει” σε κάθε πίστα. Στο parking μιας τέτοιας βρέθηκε χθες, σε μια εκδήλωση του προγράμματος Corse Clienti της Ferrari, στην Ιταλία και στο παρακάτω -σύντομο- video έχουμε μια πρώτη ευκαιρία να την δούμε από κοντά.

Να θυμίσω, ο V8 3,9-λίτρων biturbo κινητήρας αποδίδει 720 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρία, ο ήχος του έχει γίνει πιο άγριος, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 2,85 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα της 488 GTB είναι 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

Μπορείς να διαβάσεις όλες τις λεπτομέρειες για την 488 Pista εδώ.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr