Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε γράψει ότι το μέλλον του Avensis είναι αμφίβολο, και τώρα φαίνεται να είναι πιο κοντά από ποτέ στο να σταματήσει η διάθεση του στην Ευρωπαϊκή ήπειρο.

Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, η Toyota αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του για την Ευρώπη, χωρίς -προς το παρόν- να υπάρχουν σχέδια για άμεσο αντικαταστάτη, με εκπρόσωπο της ιαπωνικής εταιρίας να δηλώνει ότι για αυτό φταίει η συνεχής μείωση των πωλήσεων του D-segment.

Το 2017, η Toyota πούλησε στην Ευρώπη μόλις 25.319 Avensis, μείωση 28% σε σχέση με το 2016. Ακόμα και τα 183.288 Volkswagen Passat ή τα 81.410 Skoda Superb -πρώτο και δεύτερο της κατηγορίας- κρίνονται ως μέτρια νούμερα.

  • Christos Dimou

    Όταν όλοι αγοράζουν σουβλάκια άντε να επιζήσει το σεντάνι…. :P

    • oi ανταγωνιστες ακομα επιζουν …..αυτο εκτος απο τους χωρους δεν ειχε να επιδειξει κατι τοσα χρονια……

    • Bon Viveur

      Ούτε χώρους φίλε, ούτε χώρους…

    • δες με το πρωτο που εχω μια μικρη συμβιωση…..δεν το λες και τερας απο χωρους….αλλα για μια οικογενεια ηταν επαρκεστατο !

    • Bon Viveur

      μάλλον έχεις δίκιο γιατί εγώ κοιτάω τους χώρους με βάση τις ανάγκες μου, που δεν τις λες και της μέσης οικογένειας…

    • Bon Viveur

      Ούτε χώρους φίλε, ούτε χώρους…

    • Christos Dimou

      Είναι τραγικό οτι τα δύο πιο ευπωλητα sedan των ΗΠΑ, δεν είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα. (το Camry ένα Avensis είναι και το Accord έχει εξαφανιστεί εδώ και καιρό και αυτό).

      Σε λίγο καιρό θα χαθεί και το Mondeo. Οπότε για sedan ή VW ή premium.

    • Ntinos Bal

      μια χαρα αξιοπιστα ηταν…εκατομμυρια χιλιομετρα εβγαζαν και βγαζουν ακομα οι μηχανες τους…μιλαμε για τα παλαιοτερα μοντελα (Τ22) που κατασκευαζονταν ιαπωνια και οχι για τα χρεπια τα ευρωπαικα τογιοτα

    • δεν μιλησα για τις μηχανες/μοτερ….αλλα σαν οχηματα που ακομα τα βρισκεις στις αντιπροσωπειες……αντιθετα αυτο παει για καταργηση….

    • Ntinos Bal

      εγω λοιπον θα σου μιλησω για το δικο μου που ειναι μοντελο του 1999 (Τ22), μιας λοιπον και τα Avensis εχουν μονο χωρους οπως λες…συγκρινε το με αλλα πολλα 20ετιας αμαξια και θα δεις οτι λιγα μοντελα ειναι εκεινα που εχουν αντεξει στο χρονο..κοιτα ακομα ποσα κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους…δε νομιζω λοιπον να ειναι ολοι λαλακες και να μην εχουν δει κατι στο συγκεκριμενο μοντελο…βγαζω εξω απο τη συζητηση τα επομενα μοντελα Τ25 και Τ27, γιατι δεν παραγονται Ιαπωνια και εχουν βγαλει πολλα προβληματα (λαδια, βαλβολινες, τσιμουχες κλπ)

    • μπορει να μην ειμαι κατανοητος….το δικο σου οπως ειπες βγηκε πριν 20 χρονια…το τωρινο οπως ειπα..μονο χωρους εχει..γιαυτο και παει να μπει στον παγο…ενω ο ανταγωνισμος ακομα πουλαει…..

    • Ntinos Bal

      ναι σ αυτα που λες συμφωνω…γενικα η τογιοτα τα τελευταια χρονια εχει αυτοκτονικες τασεις εν συγκρισει με αλλες εταιρειες βλεπε Hyundai, Kia κ.α που εχουν βελτιωθει αισθητα

  • Smartass

    O τίτλος του άρθρου είναι παραπλανητικός.

  • Smartass

    O τίτλος του άρθρου είναι παραπλανητικός.

  • SAMURAI-66

    Με την νεα γενια corolla που αν και μικροτερη σε διαστασεις ειναι κοντα στο avensis μπορει να καλυψει το χαμενο εδαφος γιατι οπτικα τεχνολογικα και σαν ονομα ειναι κραχτης.
    Η αλλη επιλογη που μεχρι σημερα δεν φαινεται να εχει πιθανοτητες αλλα κανεις δεν γνωριζει αν τα πραγματα αλλαξουν στο μελλον ειναι η εισαγωγη και στην ευρωπη του εξαιρεικα ομορφου και εμπορικου στης ΗΠΑ camry που θα μπορουσε να παιξει το ρολο του avensis…αν και θα ηταν κατευθειαν αντιπαλος των lexus βεβαια.
    Τα suv μαλλον του ιαπωνα κατασκευαστη θα δωσουν σε αυτη την περιπτωση τον μπουσουλα αφου εχουν γινει πλεον σε καθε κατηγορια το σημειο αναφορας για το μελλον καθε αλλης κατηγοριας!

  • SAMURAI-66

    Με την νεα γενια corolla που αν και μικροτερη σε διαστασεις ειναι κοντα στο avensis μπορει να καλυψει το χαμενο εδαφος γιατι οπτικα τεχνολογικα και σαν ονομα ειναι κραχτης.
    Η αλλη επιλογη που μεχρι σημερα δεν φαινεται να εχει πιθανοτητες αλλα κανεις δεν γνωριζει αν τα πραγματα αλλαξουν στο μελλον ειναι η εισαγωγη και στην ευρωπη του εξαιρεικα ομορφου και εμπορικου στης ΗΠΑ camry που θα μπορουσε να παιξει το ρολο του avensis…αν και θα ηταν κατευθειαν αντιπαλος των lexus βεβαια.
    Τα suv μαλλον του ιαπωνα κατασκευαστη θα δωσουν σε αυτη την περιπτωση τον μπουσουλα αφου εχουν γινει πλεον σε καθε κατηγορια το σημειο αναφορας για το μελλον καθε αλλης κατηγοριας!

  • Nikolaos Charisoglou

    Suv τα ποιο άχρηστα αυτοκίνητα που έφτιαξε ποτε η αυτοκινητοβιομηχανία καίει παραπανω ειναι βαριά και εχουν χαλια αεροδυναμικο συντελεστή

    • τη διαφορα εχει να πηγαινεις με τα ορια ταχυτητας ειτε με ενα suv ειτε με ενα sedan ??

    • Nikolaos Charisoglou

      Λιγοτερη κατανάλωση το σενταν λογο σχηματος και μικροτερου βαρους λογικα και καλύτερο αεροδυναμικο συντελεστή το σενταν

    • δεν ρωτησα αυτο…..η οδηγηση τι διαφορα εχει ??
      οσο για την καταναλωση κανα λιτρο διαφορα να εχουν…..

    • Nikolaos Charisoglou

      Καλύτερη ως προς το σενταν λογο χαμηλότερο κεντρο βαρους κ η διαφορα κανα λίτρο θα ειναι στα πετρελαιοκίνητα γιατι στα βενζινοκινητα κανα 2 με 3 λίτρα είναι η διαφορά

    • η οδηγηση πλεον δεν εχει καμια διαφορα..τωρα αν ψαχνεις τα ορια σου…ουτε τα sedan ειναι τα ιδανεικα !!!
      εστω 2 λιτρα……τωρα σκεψου και ποσα θετικα εχει….γιατι ειναι ο λογος που τα προτιμα ο κοσμος…

      υ.γ και γω δεν τα γουσταρω τα suv…..αλλα ξερω οτι ειμαι καολλημενος με τα sedan….. ;-)

    • Nikolaos Charisoglou

      Και τα s/w ειναι ποιο ομορφα απο μερικα συν

    • το ομορφο ειναι υποκειμενικο…..

    • Gulag

      Για κάτσε, ρε μπαμπίνο..
      Πως είναι υποκειμενικό δηλαδή;
      :-))

      https://uploads.disquscdn.com/images/0e2ac1e68e20ca1e1625a2cc80579e434b1db21525f2b3bbcccc1a43eacf2946.jpg

    • μωρη βυζοθυελα !!!!!!! :-P

    • Gulag

      Ε, πως..
      Δεν είναι απλά τα πράματα..
      Η θεωρία απ’ την πράξη διαφέρουν..
      :-))

    • δεν το καταλαβα το σχολιο…….
      αλλα καταλαβα πως σαρεσει το αρμεγμα !!!!! αχαχχαααχαχ

    • Gulag

      Είμαι αρμεχτής, τι να κάνουμε..
      :-)
      Όλοι κάτι κάνουν σ’ αυτή τη ζωή..
      —————————————————————
      Για το σχόλιο που δεν κατάλαβες, εσύ λες στη θεωρία ότι “το όμορφο είναι υποκειμενικό” αλλά εγώ σου απαντώ η πράξη λέει ότι το όμορφο -όπως η τσαχπίνα αγελαδίτσα της φωτογραφίας- το θέλουν όλοι.
      Άρα;
      Δεν είναι υποκειμενικό το πραγματικά όμορφο, είναι γενικής αποδοχής και όλοι το παραδέχονται.
      Ξέρεις για μένα ποια είναι τα υποκειμενικά όμορφα; Τα μέτρια όμορφα, αυτά που σ’ άλλον αρέσει κι σ’ άλλον όχι. Γιατί τα μέτρια όμορφα θέλουν να συναγωνιστούν τα πραγματικά όμορφα και τα συκοφαντούν. Στην εποχή μας έχει κορυφωθεί η προσπάθεια των μετριοτήτων και των άχρηστων να πάρουν την θέση των πραγματικά καλών. Και μιλάω για πραγματικά καλούς με αποδείξεις.. Η μετριότητα τι έχει να δείξει; Αλλά οι μετριότητες είναι ζηλόφθονοι και συκοφάντες.. Αυτά συνέβαιναν πάντοτε, βέβαια..
      Θέλουν να κάνουν την μετριότητα σε όλα κανόνα, μπαμπίνο, γι’ αυτό αντιδρώ σ’ αυτήν την λογική.

    • δες την συγκεκριμενη δεν πιστευω οτι την λες αντικειμενικα ομορφη…γιατι αρκετοι μπορει να την χαρακτηρισουν ”αγελαδα”…ενω επεσες στην περιπτωση που θα ηθελα να γινω αγελαδαρης !! :-)
      αντικειμενικα ομορφη πιστευω ειναι η δουκισα νομικου……

  • Nikolaos Charisoglou

    Suv τα ποιο άχρηστα αυτοκίνητα που έφτιαξε ποτε η αυτοκινητοβιομηχανία καίει παραπανω ειναι βαριά και εχουν χαλια αεροδυναμικο συντελεστή

  • Xristos Rnl