Όσον κι αν ο Lewis Hamilton δεν ήθελε να το παραδεχτεί, η Mercedes επιβεβαίωσε αυτό που ο κόσμος έχει τούμπανο. Ο M09 έχει, όντως, μια ειδική χαρτογράφηση που δίνει επιπλέον δύναμη για 1-2 γύρους στο Q3, την οποία χρησιμοποίησε και ο Hamilton στην Αυστραλία, εκεί που ήταν 664 χιλιοστά ταχύτερος από τον Kimi Raikkonen στις κατατακτήριες.

Ο Sebastian Vettel πιστεύει πως το όνομα «party mote» είναι πολύ πιο τρομακτικό απ’ ό,τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Ο Γερμανός υποστηρίζει πως αντίστοιχη ρύθμιση υπήρχε και πέρυσι, χωρίς να βλέπει διαφορά προς το καλύτερο φέτος. Αντίθετα, επισημαίνει ότι ίσως η επίδραση της ρύθμισης αυτής να είναι μικρότερη. Όσο για τη διαφορά το Σάββατο, ο 4άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής εξηγεί ότι αυτή είχε να κάνει με την απόδοση του Hamilton.

Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, όχι περισσότερο απ’ ό,τι ήταν πέρυσι, ίσως και λιγότερο από αυτά που έχουμε δει. Νομίζω ότι το ενεργοποίησαν στο Q3, αλλά σίγουρα δεν δίνει 7 δέκατα. Πιθανώς, αν κοιτάξετε προσεκτικά τις κατατακτήριες, είναι δίκαιο να πούμε ότι ήταν γρήγοροι στο Q1, πιο γρήγοροι από εμάς. Ο Lewis ήταν γρήγορος στο Q2 και στον δεύτερο ταχύτερό του γύρο (στο Q3) δεν ξέρω, κάτι συνέβη.

Οπότε, ο τελευταίος του γύρος στο Q3 ήταν καλός στο τέλος, είχε έναν καθαρό γύρο, και δεν πιστεύω ότι η διαφορά ήταν μόνο χάρη στον κινητήρα. Ίσως ένα δέκατο, ίσως λίγο περισσότερο, αλλά όχι εφτά δέκατα. Οπότε, πιστώνεται ο ίδιος τον γύρο που έκανε, όχι η δύναμη του κινητήρα.

Ο Seb ρωτήθηκε και για το αν θα ήθελε να επιστρέψει στον Hamilton αυτό που του είπε το Σάββατο, ότι δηλαδή αυτός είναι που έσβησε το χαμόγελο του Βρετανού τελικά. Ο ίδιος είπε πως δεν μπαίνει σε αυτό το παιχνίδι, αφού πειράζονται αρκετά συχνά με τον Hamilton, και πως είναι σίγουρος ότι ο οδηγός της Mercedes αστειεύτηκε μετά από τις κατατακτήριες.

Όχι ειλικρινά. Είπε ότι αστειεύτηκε και τον πιστεύω. Δε νομίζω ότι πρέπει να το πάμε εκεί. Είναι εντάξει όσο κάνουμε αστεία ο ένας με τον άλλον και, εκτός από ένα σημείο πέρυσι, δεν έχουμε πρόβλημα μεταξύ μας. Ακόμα κι αν είμαστε πολύ διαφορετικά άτομα, πιστεύω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και μας κάνει και πάλι ίσους.

Λατρεύουμε τους αγώνες και προσπαθούμε το καλύτερο που μπορούμε όταν μπαίνουμε στο μονοθέσιο, ώστε να κερδίσουμε όλους τους άλλους. Από αυτή την άποψη, δεν βλέπω γιατί δε θα πρέπει να συνεχίσουμε να πειραζόμαστε.

  • Lefteris2432

    Με χαροποιουν τα λογια του Vettel.. Ας εχουμε υγιη ανταγωνισμο και οχι αλαζονεια, γιατι φαγαμε χαστουκι απο κει που δεν το περιμεναμε.

    • Ahilleas Tsikelis

      Στο Μπαχρέιν θα βαλουν μυαλό και θα αυξανουν διαφορά για πιθανό vsc

  • Vettel η αληθεια ειναι μια……αλλο το παρτυ το σαββατο….αλλο την κυριακη !!! ;-) https://uploads.disquscdn.com/images/fb18af01e18d27e9a2d77db19945fdd3bea1acbd258e6bc25728f98e47fe3792.jpg e

  • Akis-F1 FAN

    Δε ξέρω πόσο πίεσε ο Χαμ στο Q2 ( σίγουρα όχι όσο στο Q3 ) αλλά και πάλι με βάση τους χρόνους βρήκε καπου 9 δέκατα από το Q2 στο Q3…ο πρώτος γύρος στο Q3 δεν είναι ενδεικτικός γιατί είχε λάθη. Έχει δίκιο Σεμπ ότι δεν είναι πιο αποτελεσματικό από τις προηγούμενες χρονιές αλλά δεν έχει “πέσει” κιόλας.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Μπράβο στον Vettel, ενώ θα μπορούσε να ρίξει λάδι στην φωτιά, κρατήσε μια πολύ προσεγμενη στάση. Δίχνει πιο ώριμος, σε αντίθεση με τον Λουίς.

    • Mika

      Nα δουμε οταν βρεθει πισω, πως θα αντιδρασει…Wait for it..

  • Mika

    Την επομενη η τις επομενες φορες που θα σε κερδισει λοιπον, σε κατατακτηριες η σε αγωνα, δεν θα σε ακουσω να πεις, δεν μπορουσα να κανω τιποτα γιατι χτυπησε το magic button, αλλα το πηρε με την αξια του, σωστα???
    Η μηπως οχι????
    :p

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό θα ίσχυε αν τα μονοθέσια ήταν ισοδύναμα.

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό θα ίσχυε αν τα μονοθέσια ήταν ισοδύναμα.

    • Mika

      Οποτε αν του κανει 7/10 σε μια κατακτηρια διαδικασια, μετα στα σχολια θα του φταιει το κουμπι, η ο εξαιρετικος γυρος του Χαμιλτον, τελικα??Αυτο ρωταω..Αυτος δεν ειπε, επειδη η Μερσεντες ειναι πιο γρηγορη…
      Γιατι μ αυτες τις δωλησεις που εκανε, θεωρω θα του γυρισει μπουμεραγκ στο μελλον, καλυτερα να μην ελεγε τιποτα…Τωρα, ενας δημοσιογραφος, αλλα κι εμεις, μπορουμε να του το θυμισουμε..

    • Akis-F1 FAN

      Δεν είπε ακριβώς ότι δεν του έδωσε τον έξτρα χρόνο το mode…απλώς ότι δεν του τον έδωσε όλο. Το έχει πει ο Σεμπ ότι είναι πιο γρήγορη η Μερκ, άρα δεν έχει κάτι να του γυρίσει μπουμερανγκ…όλοι το ξερουν έτσι και αλλιώς. Απλώς εδώ είπε ότι ο γύρος του Χαμ ήταν και πολύ καλός.Δε σημαίνει όμως ότι κάθε φορά πχ που θα τρώει 7 δέκατα θα είναι γι αυτό το λόγο, γιατί η διαφορά των μονοθεσίων αλλάζει από πίστα σε πίστα.

  • Emmanouel

    Αν και η Μερσεντές είναι μπροστά και γνωρίζω ότι η ομάδα μου είναι πίσω και θα είναι, μην ξεγράφετε την Φεράρι τόσο γρήγορα. Η επιλογή τους για μακρύτερο μεταξόνιο μόνο τυχαία δεν ήταν, όπως είπε και ένας φίλος αν έμενε στο περσινό και απλά κατάφερνε να το εξελίξει υο μόνο που θα κατάφερνε φέτος να πετύχει είναι 4-5 νίκες από τις 21 σε πίστες σαν Μονακό, Σιγκαπούρη κτλ. Όποτε μόλις μάθουν το φετινό μονοθέσιο καλύτερα και δεν χαθούν μια ακόμη χρονια στην εξέλιξη και όταν νιώσει και ο Φέτελ άνετα με το στήσιμο ίσως είναι πολύ πιο κοντά από ότι φάνηκε στον πρώτο αγώνα. Όποτε αυτές οι νίκες βασισμένες στην τύχη μόνον θετικά μπορούμε να τις δούμε και να ελπίσουμε για κάτι καλύτερο. Δεν ξεχνώ το περσινό σπα οταν στην ευθεία μετά την ορουζ δεν μπορούσαμε να απομακρυνθούμε απο Μερσεντές αλλά και ούτε να τους φτάσουμε με το drs παρακαλώ.

    • Lefteris2432

      Η Mercedes επι το πλειστον εχει το μακρυτερο μεταξονιο. Η δικη μου αποψη ειναι οτι η Ferrari το μακρυνε λιγο φετος για να εχει καλυτερη ψυξη το μοτερ. Απο την αλλη, απο αυτο λογικα θα πηρατε 9-10 ψοφια αλογα.

    • Emmanouil Laios

      Μην νομίζεις δεν είναι μόνο αυτό αλλά και μεγαλύτερη τελική, καλύτερο κράτημα σε γρήγορες καμπές, περισσότερη κάθετη δύναμη, καλύτερη κυκλοφορία αέρα, λεπτότερο πίσω μέρος για καλύτερη ψξη και φυσικά πιο δύσκολο να βρόυν το ιδανικό setup αλλά και περισσότερες επιλογές να πειραματιστούν με το setup. Μετά πάμε και σε άλλη διαχείριση των ελαστικών, πιο γρήγορο ζέσταμα, μικρότερο blistering και πολλά άλλα που γνωρίζουν μόνο οι ειδικοί. (Όλα τα παραπάνω τα είπαν ο Mattia Binotto και ο Giorgio Piola) στις αναλύσεις και παρουσιάσεις αλλά και ο James Alisson.
      Όπως και να χει μόνο για καλύτερο θα είναι αν γίνει με την σωστή εκμάθηση των μηχανικών και την σωστή εξέλιξη μέσα στην χρονιά.
      Ας ελπίσουμε να γίνει τουλάχιστον, μπας και δούμε κάνα πρωτάθλημα να κρίνετε στο Finish Line ή έστω και για μισό γύρο πρωταθλητής ο ένας και στο τέλος άλλος (δες Massa – Hamilton 2008) παρά να το πάρει ένας 4-5 αγώνες πρίν το τέλος.

  • Mitsos Ribopaido

    Αν και η φερράρι ακόμα μαθαίνει το μονοθέσιο , αρα η διαφορά ειναι πολύ μικροτερη ΘΑ ηθελες πολυ σεμπ να είχες το κουμπάκι αυτο και συ οποτε άσε τις παπαριές..

    • Emmanouil Laios

      …Και ποιος δεν θα το ήθελε ακόμα και ο Raikonen θα το πατούσε όλη την ώρα γιατί θα νόμιζε οτι θα βγάλει Vodka στο “Party Mode” το σωληνάκι και οχι κάνα τονοτικό ποτό!!

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχαχχαχαχαχχαα

    • Akis-F1 FAN

      Κάτσε ρε Μήτσο, είπε πουθενά ότι δε θα ήθελε να έχε και αυτός τέτοιο mode ; Όλο το γκριντ θα ήθελε…

    • Mitsos Ribopaido

      Είπε οτι ειναι υπερεκτιμημενη ομως…

    • Akis-F1 FAN

      Με την έννοια ότι δεν έδωσε όλο τον έξτρα χρόνο αυτό.