Όσον κι αν ο Lewis Hamilton δεν ήθελε να το παραδεχτεί, η Mercedes επιβεβαίωσε αυτό που ο κόσμος έχει τούμπανο. Ο M09 έχει, όντως, μια ειδική χαρτογράφηση που δίνει επιπλέον δύναμη για 1-2 γύρους στο Q3, την οποία χρησιμοποίησε και ο Hamilton στην Αυστραλία, εκεί που ήταν 664 χιλιοστά ταχύτερος από τον Kimi Raikkonen στις κατατακτήριες.

Ο Sebastian Vettel πιστεύει πως το όνομα «party mote» είναι πολύ πιο τρομακτικό απ’ ό,τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. Ο Γερμανός υποστηρίζει πως αντίστοιχη ρύθμιση υπήρχε και πέρυσι, χωρίς να βλέπει διαφορά προς το καλύτερο φέτος. Αντίθετα, επισημαίνει ότι ίσως η επίδραση της ρύθμισης αυτής να είναι μικρότερη. Όσο για τη διαφορά το Σάββατο, ο 4άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής εξηγεί ότι αυτή είχε να κάνει με την απόδοση του Hamilton.

Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, όχι περισσότερο απ’ ό,τι ήταν πέρυσι, ίσως και λιγότερο από αυτά που έχουμε δει. Νομίζω ότι το ενεργοποίησαν στο Q3, αλλά σίγουρα δεν δίνει 7 δέκατα. Πιθανώς, αν κοιτάξετε προσεκτικά τις κατατακτήριες, είναι δίκαιο να πούμε ότι ήταν γρήγοροι στο Q1, πιο γρήγοροι από εμάς. Ο Lewis ήταν γρήγορος στο Q2 και στον δεύτερο ταχύτερό του γύρο (στο Q3) δεν ξέρω, κάτι συνέβη.

Οπότε, ο τελευταίος του γύρος στο Q3 ήταν καλός στο τέλος, είχε έναν καθαρό γύρο, και δεν πιστεύω ότι η διαφορά ήταν μόνο χάρη στον κινητήρα. Ίσως ένα δέκατο, ίσως λίγο περισσότερο, αλλά όχι εφτά δέκατα. Οπότε, πιστώνεται ο ίδιος τον γύρο που έκανε, όχι η δύναμη του κινητήρα.

Ο Seb ρωτήθηκε και για το αν θα ήθελε να επιστρέψει στον Hamilton αυτό που του είπε το Σάββατο, ότι δηλαδή αυτός είναι που έσβησε το χαμόγελο του Βρετανού τελικά. Ο ίδιος είπε πως δεν μπαίνει σε αυτό το παιχνίδι, αφού πειράζονται αρκετά συχνά με τον Hamilton, και πως είναι σίγουρος ότι ο οδηγός της Mercedes αστειεύτηκε μετά από τις κατατακτήριες.

Όχι ειλικρινά. Είπε ότι αστειεύτηκε και τον πιστεύω. Δε νομίζω ότι πρέπει να το πάμε εκεί. Είναι εντάξει όσο κάνουμε αστεία ο ένας με τον άλλον και, εκτός από ένα σημείο πέρυσι, δεν έχουμε πρόβλημα μεταξύ μας. Ακόμα κι αν είμαστε πολύ διαφορετικά άτομα, πιστεύω πως μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος και μας κάνει και πάλι ίσους.

Λατρεύουμε τους αγώνες και προσπαθούμε το καλύτερο που μπορούμε όταν μπαίνουμε στο μονοθέσιο, ώστε να κερδίσουμε όλους τους άλλους. Από αυτή την άποψη, δεν βλέπω γιατί δε θα πρέπει να συνεχίσουμε να πειραζόμαστε.