Και μόνο που πλέον τίθεται σύγκριση του νέου i30 N Performance, απέναντι στο “κραταιό” Golf GTI δείχνει τα άλματα προόδου που έχουν κάνει οι Κορεάτες της Hyundai. Επιπλέον το hothatch της τελευταίας δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το γερμανικό αυτοκίνητο, που πρακτικά δημιούργησε την κατηγορία των γρήγορων εκδόσεων της κατηγορίας.

Το ανανεωμένο Golf GTi φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα, που στην Performance έκδοση του παράγει πλέον 245 άλογα στις 4.700 σ.α.λ. και 370 Nm από τις 1.500 μέχρι τις 4.600 σ.α.λ. , ενώ και το i30 N Performance έχει κάτω από το καπό του έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 275 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 354 Nm ροπή, από τις 1.450 μέχρι τις 4.700 σ.α.λ. Η διαφορά βάρους ανέρχεται στα περίπου 150 κιλά υπέρ του Golf.