Και μόνο που πλέον τίθεται σύγκριση του νέου i30 N Performance, απέναντι στο “κραταιό” Golf GTI δείχνει τα άλματα προόδου που έχουν κάνει οι Κορεάτες της Hyundai. Επιπλέον το hothatch της τελευταίας δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το γερμανικό αυτοκίνητο, που πρακτικά δημιούργησε την κατηγορία των γρήγορων εκδόσεων της κατηγορίας.

Το ανανεωμένο Golf GTi φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα, που στην Performance έκδοση του παράγει πλέον 245 άλογα στις 4.700 σ.α.λ. και 370 Nm από τις 1.500 μέχρι τις 4.600 σ.α.λ. , ενώ και το i30 N Performance έχει κάτω από το καπό του έναν 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 275 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 354 Nm ροπή, από τις 1.450 μέχρι τις 4.700 σ.α.λ. Η διαφορά βάρους ανέρχεται στα περίπου 150 κιλά υπέρ του Golf.

  • Mika

    Kαι σε αναλογο συγκριτικο με το 308 GTI, το i30 N ειναι περιπου 200 κιλα βαρυτερο..Δεν καταλαβαινω γιατι αυτη η διαφορα…Καλο αμαξι, αλλα γιατι το εκαναν τοσο βαρυ…

    • τα δεσίματα στο πλαίσιο είναι. τα κάνουν αυτά και καλά κάνουν. οι μεγάλες γερμανικές θεωρητικά γλυτώνουν πολύ βάρος από τις πόντες και τα ραψίματα διότι επεξεργάζονται πλέον πολύ καλύτερα τις πρώτες ύλες και τα κράματα και άρα βγαίνουν ελαφρύτερα. αλλά το παρατηρώ στα προϊόντα εξ’ανατολών. περισσότερο βάρος, πιο στιβαρή αίσθηση στο πάτημα στο δρόμο. τουλάχιστον αυτό είναι το ζητούμενο. ή έτσι το δικαιολογούν. αυτή είναι η εκτίμηση μου.

    • Mika

      Eχει ομολογουμενως μια λογικη αυτο που λες…Αλλα κι οι Γαλλοι το ιδιο???

  • Mikoyan Gurevic

    Παίρνεις Giulietta Veloce (πρώην Quadrifoglio Verde) της βάζεις και το πρόγραμμα της Squadra Corse (Ειδική έκδοση Νότιας Αφρικής και Νέας Ζηλανδίας) στα 288 άλογα και είσαι έτοιμος… Ούτε Γερμανικός, ούτε Κορεατικός κουβάς.

  • mixalhs7

    Είδαμε και στο συγκριτικό του TOP GEAR το i30 να επικρατεί του golf.
    Για μένα και μόνο που είναι value for money αρκεί!