Μεταμορφωμένη έδειξε η Honda στις χειμερινές δοκιμές. Ο RA618H έδειξε πως είναι ένας αρκετά αξιόπιστος κινητήρας, πολύ περισσότερο απ’ ό,τι τα προηγούμενα τρία χρόνια, όταν και οι Ιάπωνες και η McLaren ταλαιπωρήθηκαν πολύ, ειδικά στην έναρξη κάθε χρονιάς. Βέβαια, η χρονιά δεν ξεκίνησε ιδανικά, αφού ο Pierre Gasly εγκατέλειψε την Κυριακή, μετά από πρόβλημα στην MGU-H, αλλά αυτό δεν πτοεί την Toro Rosso.
Το power unit της Honda βρίσκεται σίγουρα σε καλύτερη κατάσταση, κάτι που κάνει τον Brendon Hartley να δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια, καθώς θεωρεί ότι το ιαπωνικό μοτέρ έχει καλά στοιχεία και αρκετή ευελιξία όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο πιλότος της ιταλικής ομάδας.
Οδήγησα με διαφορετικό κινητήρα στο τέλος της περσινής σεζόν. Νομίζω ότι ο κινητήρας της Honda είναι αρκετά ευέλικτος και με αγωνιστικές ικανότητες. Προφανώς, το DRS και η τελική ταχύτητα είναι μεγάλο μέρος των προσπερασμάτων, αλλά, απ’ ό,τι έχω δει μέχρι στιγμής, όλα λειτουργούν χωρίς πρόβλημα. Από την πλευρά του οδηγού δεν υπάρχουν πολλά για να διαχειριστούμε.
Όλα κυλούν στη σωστή κατεύθυνση, δεν υπάρχει καμία πραγματική ανησυχία από την πλευρά μου. Απ’ ό,τι έχω καταλάβει, η Honda θα φέρει αναβαθμίσεις. Δεν υπάρχει ανησυχία για την αγωνιστική ικανότητα ή για την αξιοπιστία. Δεν μπορώ να σχολιάσω για τη Mercedes και τη Ferrari, και το τι έχουν κάνει, όμως έχουμε μερικά εργαλεία για να προσπαθήσουμε κι εμείς.