Πίσω από τη Mercedes ξεκίνησε η Ferrari τη φετινή σεζόν, αν μιλήσουμε για καθαρή ταχύτητα. Τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, ο Lewis Hamilton είχε καλύτερο ρυθμό από τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen, παρόλο που την Κυριακή δεν κατάφερε να πάρει ξανά την πρωτοπορία στο δεύτερο μισό του αγώνα.

Βέβαια, η Αυστραλία δεν αποτελεί την πιο αξιόπιστη πίστα για την ιεραρχία των μονοθεσίων, επομένως η εικόνα στο Μπαχρέιν ενδέχεται να αλλάξει. Ο Hamilton ξέρει ότι δεν μπορεί να βασιστεί στο πρώτο Grand Prix για τη συνέχεια, αφού υποστηρίζει πως η SF71H θα είναι ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο στο Bahrain International Circuit, με τη διαχείριση ελαστικών να είναι κρίσιμη στον αγώνα, ένας τομέας που παραδοσιακά η Ferrari τα πηγαίνει πολύ καλά.

Από την εμπειρία μου, δεν μπορείς να έχεις μια καλή εικόνα μέχρι να περάσουν οι πρώτοι τέσσερις αγώνες. Πηγαίνουμε στο Μπαχρέιν και θα έχουμε σκαμπανεβάσματα. Η Ferrari είναι πραγματικά γρήγορη στις ευθείες, θα είναι πολύ γρήγοροι στον επόμενο αγώνα, και είναι πάντα καλοί όταν τρέχουμε σε θερμές πίστες. Το Μπαχρέιν θα είναι νυχτερινός αγώνας, αλλά και πάλι θα είναι δύσκολο με τα ελαστικά. Οπότε, πραγματικά δεν έχω ιδέα, αλλά μπορώ να σας πω ότι δε θα είναι εύκολο και ότι θα είναι κλειστή μάχη.

Ο Valtteri Bottas δεν τα πήγε καλά στο Albert Park, έχοντας ατύχημα στην αρχή του Q3, ενώ στον αγώνα τερμάτισε 8ος. Ο Hamilton θεωρεί πως θα πρέπει η Mercedes να μάχεται σταθερά με δύο οδηγούς, όντας σίγουρος πως ο team-mate του θα εμφανιστεί καλύτερος στους επόμενους αγώνες.

Ήταν ένας εναντίον δύο και δε θα είναι εύκολο απέναντι σε μια ομάδα που έχει δύο αυτοκίνητα στον αγώνα αντί για ένα. Όμως, πιστεύω ότι θα συνεργαστούμε καλά μαζί και ο Valtteri θα δουλέψει πολύ σκληρά για να βεβαιωθεί ότι θα είναι κι αυτός στη μάχη. Θα παλεύει για νίκες φέτος και δε θα είναι τόσο εύκολο όσο ήταν στην Αυστραλία. Πέρυσι, ήταν σημαντικό που είχαμε δύο αυτοκίνητα μπροστά και τώρα είναι ακόμα πιο σημαντικό, ιδιαίτερα με τους οδηγούς της Red Bull και της Ferrari.

  • Σε ιταλικά άρθρα αναφέρετε ότι, η Ferrari στο GP της Κίνας θα φέρει το πρώτο πακέτο αναβαθμίσεων.
    Πληροφορίες αναφέρουν για νέες αναρτήσεις και πακέτο αεροδυναμικό.
    Πάντως, δεν ξέρω αν η SF71-H έχει κοινά χαρακτηριστικά με τους προκατόχους της, σχετικά με την λειτουργία της σε υψηλές θερμοκρασίες.
    Τα προηγούμενα χρόνια οι SF15-T, SF16-H και SF70-H είχαν μικρότερο μεταξόνιο σε σχέση με το φετινό μονοθέσιο και στις χαμηλές θερμοκρασίες είχαν θέματα με τα ελαστικά.
    Ελπίζω, το συγκεκριμένο θέμα να έχει λυθεί.
    Τώρα, για το αν είμαστε δυνατοί στο Bahrain θα φανεί………..

    • thymios tsilimparis

      Δεδομένου οτι τα μονοθέσια φέτος δεν έχουν δραματικές αλλαγές με πέρσι, περιμένω μια καλή εικόνα στο Μπαχρέιν. Δεν νομίζω να τα είπε τυχαία ο Χάμιλτον. Πέρσι ο Φεττελ νίκησε…

  • Emmanouil Laios

    Α ρε Χαμιλτον, σήμερα να τα έλεγες που είναι και πρωταπριλιά, θα σε πιστεύαμε σίγουρα!!
    Το πολύ πολύ να χρειαστεί να βάλεις τον κινητήρα στο 70% της απόδοσης όταν εμείς θα είμαστε στον κόφτη..ειδικά στο Μπαχρειν που δεν θα έχεις θέμα με την ψύξη και έχει τόσες ευθείες για προσπεράσματα.