Το εντυπωσιακότερο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στην έκθεση της Νέας Υόρκης ήταν με διαφορά το Genesis Essentia Concept. Η θετική απήχηση που γνώρισε, οδήγησε στον CEO της εταιρίας, Manfred Fitzgerald, να δηλώνει πως επιθυμία του είναι να το περάσει στη παραγωγή μέχρι το 2021.

Παρότι ο ίδιος πιέζει για να πάρει το μοντέλο το πράσινο φως από το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai, για την ώρα δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση. Το πρωτότυπο βασίζεται σε ένα carbon monocoque σασί, με τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω να περνούν και αυτές σχεδόν αυτούσιες στη παραγωγή.

Το πρωτότυπο είναι αμιγώς ηλεκτρικό και μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. Το Gran Turismo μοντέλο διαθέτει μακρύ καπό, χαμηλό προφίλ, με τις μπαταρίες σε διάταξη “I” να τοποθετούνται στο κεντρικό τούνελ. Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω και χρησιμοποιούν τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου και στοιχεία ελέγχου δακτυλικών αποτυπωμάτων, προκειμένου να αναγνωρίζουν τον οδηγό και τον συνοδηγό ώστε να ανοίγουν ή να κλείνουν αυτόματα.

Στο εσωτερικό συναντάμε καφέ δερμάτινες επενδύσεις με μπλε βελούδο, 3D εκτυπωμένες επιφάνειες, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ψηφιακό καθρέπτη, αρκετές ακόμη οθόνες, όπως επίσης carbon και αλουμινένια διακοσμητικά. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου επιτρέπει στο να είναι ορατό το σύστημα της ανάρτησης, μέρος του carbon πλαισίου, ενώ υπάρχει και αρκετός χώρος για τις αποσκευές.

Από πλευράς συστημάτων, το Genesis Essentia Concept διαθέτει vehicle-to-vehicle και vehicle-to-infrastructure συστήματα επικοινωνίας, όπως επίσης και ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης που επιλέγει μόνο του την διαδρομή και ρυθμίζει αυτόματα το αυτοκίνητο αναλόγως με το στυλ οδήγησης του οδηγού.

  • SAMURAI-66

    Επιβεβαιωθηκα οταν ελεγα οτι θα το δουμε χρονικα μεσα στα 2-3 επομενα χρονια στην παραγωγη μια και οτι αλλο θα ηταν παραλογο γιατι ειναι δειγμα τεχνολογικων καινοτομιων απο τους κορεατες και το απολυτο οπλο να γινουν ισαξιοι πρωταγωνιστες απεναντι σε premium αμερικανους ιαπωνες και ευρωπαιους.
    Σε αυτο το σημειο ειναι χαρακτηριστικο οτι κανουν την παρουσια τους στα σπορ δημιουργηματα με αισθητα μεγαλυτερη ταχυτητα απο οτι οι ιαπωνες γειτονες τους με τα lexus lfa-acura nsx δεδομενου της ελαχιστα μικρης χρονικης γεννησης του ονοματος της Genesis και αυτο δειχνει την αποφασιστικοτητα τους να γινουν γρηγορα σε επιπεδο ιματζ οτι ειναι οι ανταγωνιστες τους σημερα στα τεσσερα σημεια του οριζοντα….και αυτο ειναι καμπανακι αν μη τι αλλο για τους καθιερωμενους στον χωρο κατασκευαστες για τον νεο που ερχεται να τους αμφισβητηση!!

  • shaoqing14

    Εντυπωσιακο το concept με πλειαδα τεχνολογιων,αν και θα προτιμουσα να υπηρχε ενας θερμικος κινητηρας.