Πριν από το Κινεζικό Grand Prix, η Mercedes έδειχνε να είναι το μεγάλο φαβορί: χαμηλότερες θερμοκρασίες και μία πίστα που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της W09 -τουλάχιστον θεωρητικά-, ωστόσο η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Στις κατατακτήριες, το γερμανικό μονοθέσιο ήταν μακριά από τη Ferrari, η οποία έβαψε με άνεση κόκκινη την πρώτη σειρά του grid.

Στον αγώνα, τα πράγματα ήταν καλύτερα για την ομάδα του Brackley, αρκεί να κοιτάξουμε μόνο ένα μονοθέσιο, αυτό του Valtteri Bottas, που έφτασε κοντά στη νίκη, ωστόσο η Red Bull με τη στρατηγική της είχε άλλη άποψη. Ο Lewis Hamilton σίγουρα δεν βρίσκεται στην καλύτερή του φόρμα, έχοντας ηττηθεί για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix από τον team-mate του.

Ο 33χρονος ισχυρίζεται πως η W09 δεν είναι αυτή τη στιγμή το ταχύτερο μονοθέσιο, ωστόσο πιστεύει στις ικανότητες των μηχανικών του, οι οποίοι θα πρέπει να δουλέψουν πάνω στην άμεση βελτίωση, ενώ σίγουρα και ο ίδιος θα πρέπει να βρει απόδοση αν θέλει να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις.

Ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσει η σεζόν; Αν συνεχίσουμε έτσι, θα είναι πολύ δύσκολο να κερδίσουμε. Αλλά, αν υπάρξει μια ευκαιρία και κερδίσουμε, αυτό σημαίνει ότι είναι μια ακόμα πιο δύσκολη σεζόν απ’ ό,τι στο παρελθόν. Ο στόχος μου παραμένει ίδιος. Αλλά, ξεκάθαρα από αυτό το 3ήμερο, δεν είμαστε οι ταχύτεροι.

Έχουμε χάσει απόδοση από τη Μελβούρνη και ακόμα περισσότερο αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαστε η δεύτερη ή η τρίτη ταχύτερη ομάδα αυτή τη στιγμή, οπότε πρέπει να βελτιωθούμε, αλλά δεν είναι απίθανο. Η ομάδα έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια ότι είναι σπουδαία στο να μένει ενωμένη και να συνεχίζει να δουλεύει.

  • Πρώτη φορά στην υβριδική εποχή της F1, η Mercedes μετά από 3 αγώνες δεν έχει ούτε μία νίκη.
    Στο GP της Αυστραλίας, η Mercedes ήταν γρηγορότερη από τον ανταγωνισμό, όμως οι εγκαταλείψεις της Haas επέφεραν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και έτσι η νίκη κατέληξε στη Ferrari, χωρίς η SF71-H να είναι αντίστοιχα αποδοτική με την W09.
    Στο Bahrain, η ιταλική ομάδα ήταν ταχύτερη του ανταγωνισμού, όμως η ομάδα του Brackley με μία “εξυπνη” στρατηγική λίγο έλλειψε να κλέψει την νίκη από την ομάδα του Maranello.
    Στην Κίνα, η Mercedes και η Ferrari είχαν παρόμοια δυναμική στον αγώνα και ο Bottas με την στρατηγική της ομάδας του έκανε το undercut σε σχέση με τον Vettel.
    Όμως, η RBR εμφανώς με ένα υποδεέστερο μονοθέσιο πήρε την νίκη, εκμεταλλευόμενη το αυτοκίνητο ασφαλείας και την ταυτόχρονη αδράνεια των 2 προπορευόμενων ομάδων.
    Λογικά, στο GP του Baku η Mercedes θα εμφανιστεί πολύ ανταγωνιστική.

    • georgekaras

      εκει θα εχουν προβλεψει οι γκασμαδες oi δικοι μας τουλαχιστον ενα safety car ?

    • Mitsos Ribopaido

      Στο μπακου θα δουμε απο κινητηρες τι παιζει

  • Akis-F1 FAN

    Χαμ τώρα θα δούμε πόσο μάγκας είσαι. Τόσα χρόνια καλοέμαθες…

    Υ.Γ. Η πλάκα είναι ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια η φερράρι ήταν καλύτερη σε ρυθμό αγώνα απ΄ ότι στις κατατακτήριες. Φέτος φαίνεται να συμβαίνει το ανάποδο. Έχουν ένα πλεονέκτημα στις κατατακτήριες, αλλά σε ρυθμό αγώνα Μερκ και Φερράρι είναι σχεδόν στα ίδια.

    • μηπως επεσε στην παγιδα του και εσυ … πιστευεις δηλ οτι ειναι τριτη δυναμη … ανετα ειναι στα ισα με την φερραρι και ισως και ποιο πανω σε ορισμενες πιστες .. απλος ο χαμ μας δουλευει για να φανει μετα οδηγαρα …

    • Akis-F1 FAN

      Καλά αυτό πάντα προσπαθεί να το κάνει, αλλά τώρα είναι ίσως η πρώτη φορά που έχει δίκιο. Στον ένα γύρο τουλάχιστον η Φερράρι φαίνεται να είναι μπροστα. Είναι πολύ νωρίς ακόμα αλλά η Φερράρι φαίνεται να έχει ένα μικρό πλεονέκτημα.

    • mtifosi

      Μακαρι να συνεχισει η ferrari να εχει την απολυτη ταχυτητα στα δοκιμαστικα, ακομα και ισοδυναμο ρυθμο να εχει το να ξεκινας μπροστα ειναι μεγαλο πλεονεκτημα…

    • kostas

      Ειναι τεραστιο πλεονεκτημα αρκει βεβαια να μην κοιμουνται στις στρατηγικες!

    • mtifosi

      Σωστα απλα αν εχεις ταχυτητα δεν φοβασαι τιποτα στη διαρκεια του πρωταθληματος. Ακομα και λαθη στατηγικης τα καλυπτεις στη διαρκεια…

    • Akis-F1 FAN

      Ουσιαστικά είναι περίπου η αντίστροφη κατάσταση από το πρώτο μίσό πέρυσι που η Μερκ ήταν καλύτερη το Σαββατο αλλα΄την Κυριακή είχαν παρόμοιο ρυθμό αγώνα. Αλλά όπως είπες και εσύ είναι τεράστιο πλεονέκτημα να ξεκινάς μπροστά, αρκεί να μην κοιμούνται και στο pit wall όπως στην Κίνα.

    • Anestis Mylo

      Ο Χάμιλτον έχει αποδείξει το πόσο καλός πιλότος είναι. Δεν έχει να αποδείξει τίποτα

    • Akis-F1 FAN

      Δεν είπα ότι είναι δεν είναι πολύ καλός, αλλά τόσα χρόνια ο μόνος του ανταγωνιστής ήταν ο team mate του…να τον δούμε τώρα να παλεύει για πρωτάθλημα χωρίς να έχει το καλύτερο μονοθέσιο.

  • Emmanouel

    Απλά όπως είπε ο άνθρωπος που τον ξέρει πολύ καλύτερα από τον καθένα στα αγωνιστικά, ο Rosberg, ο Χαμιλτον αυτή την χρονική περίοδο είναι ντεφορμέ και αυτές οι ήττες τον κάνουν ακόμα πιο αδύναμο αντίπαλο, ίσως είναι και η μόνη αδυναμία του γαμπρού !! Ευκαιρία να την εκμεταλλευτούν στην Φεράρι και να παν για πρωτάθλημα, η τώρα ή ποτέ !!!

  • γύπας ο χαμ, στον αέρα τα πιάνει