Αν πας σήμερα σε μια αντιπροσωπεία της Volkswagen για να αγοράσεις το Amarok, αυτό είναι διαθέσιμο με τον ολοκαίνουργιο 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα, ο οποίος προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης: 163, 204 και 224 ίππων με τη ροπή να φτάνει τα 550 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.

Στην περσινή έκθεση της Φρανκφούρτης, όμως, η Volkswagen παρουσίασε τα Amarok Aventura Exclusive Concept με κύριο χαρακτηριστικό του πρωτοτύπου να ήταν η δυνατότερη έκδοση του 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα, και σήμερα, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι πλέον τον προσφέρει το pickup της.

Ο λόγος για τον ίδιο 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα, με την απόδοση του πλέον να φτάνει τα 260 άλογα στις 3.250 σ.α.λ.. Σε διαδικασία overboost -και για 20 δευτερόλεπτα- αυτή φτάνει τα 275 άλογα, ενώ η ροπή αγγίζει τα 580 Nm από τις μόλις 1.400 σ.α.λ, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και τους συστήματος 4Motion. Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν, αλλά η έκδοση με τα 224 άλογα χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 7,9 δευτερόλεπτα, άρα αναμένεται να είναι λίγο πιο γρήγορη.

Με τον δυνατότερο κινητήρα, η γερμανική εταιρία προσθέτει την έκδοση εξοπλισμού Aventura, η οποία σε σχέση με την Highline προσθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 14 θέσεων, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης και μαύρα διακοσμητικά στο εσωτερικό, όπως οροφή και nappa δερμάτινες επενδύσεις. Ακόμα, πατάει σε 20άρες ζάντες, ενώ υπάρχει η επιλογή του νέου -περιορισμένης παραγωγής- πράσινου χρώματος, Peacock Green.

Είναι διαθέσιμη μόνο στο διπλοκάμπινο μοντέλο, και φέρει πληθώρα χρωμιομένων μερών, bi-xenon φωτιστικά σώματα με LED φώτα, αλουμινένια προστατευτικά και αδιάβροχο κάλυμμα καρότσας, με την τιμή στην Γερμανία να ξεκινά από τις €58.072, ενώ είναι άγνωστο αν θα εισαχθεί στην Ελλάδα.

  • Στέλιος Ναούμ

    O antagwnismos katourietai apo amarok diladi pleon?ti ta kanoun toda aloga?

    • Scooby r22b

      Ola gia to poul mour ta kanoun, gia na phgainei o voskos (στα μυαλά) sto kafeneio kai na to paizei grhgoros kai premium. :-D

    • Scooby r22b

      Ola gia to poul mour ta kanoun, gia na phgainei o voskos (στα μυαλά) sto kafeneio kai na to paizei grhgoros kai premium. :-D

    • Scooby r22b

      Ola gia to poul mour ta kanoun, gia na phgainei o voskos (στα μυαλά) sto kafeneio kai na to paizei grhgoros kai premium. :-D

    • Στέλιος Ναούμ

      Jajajajajaja sto xwrio mou eisai kai vlepeis re bagasa pou tsakonontai gia ta fortigakia?diana epeses .pio mesa an peseis pe8aineis 😂

    • Scooby r22b

      Se ola ta xwria to kanoun Stelio, edw kai sthn A8hna to kanoun stis kafeteries alla me ta SUV. :-P

    • Scooby r22b

      Ola gia to poul mour ta kanoun, gia na phgainei o voskos (στα μυαλά) sto kafeneio kai na to paizei grhgoros kai premium. :-D

    • Scooby r22b

      Ola gia to poul mour ta kanoun, gia na phgainei o voskos (στα μυαλά) sto kafeneio kai na to paizei grhgoros kai premium. :-D

  • Smartass

    Ήταν επιτακτική ανάγκη να δυναμώσουν τον V6 TDI.
    :D
    https://www.youtube.com/watch?v=pUKDmD8jZic
    https://www.youtube.com/watch?v=HfA-_IwJGTo

    • Scooby r22b

      Μου δίνουν την αίσθηση (λόγω ιπποδύναμης & τιμής) ότι το κάνουν για να ανταγωνιστούν την X-CLASS V6 στην κατηγορία “premium” pick up και όχι το Navara.

    • Scooby r22b

      Μου δίνουν την αίσθηση (λόγω ιπποδύναμης & τιμής) ότι το κάνουν για να ανταγωνιστούν την X-CLASS V6 στην κατηγορία “premium” pick up και όχι το Navara.

    • Scooby r22b

      Μου δίνουν την αίσθηση (λόγω ιπποδύναμης & τιμής) ότι το κάνουν για να ανταγωνιστούν την X-CLASS V6 στην κατηγορία “premium” pick up και όχι το Navara.

    • Scooby r22b

      Μου δίνουν την αίσθηση (λόγω ιπποδύναμης & τιμής) ότι το κάνουν για να ανταγωνιστούν την X-CLASS V6 στην κατηγορία “premium” pick up και όχι το Navara.

    • Scooby r22b

      Μου δίνουν την αίσθηση (λόγω ιπποδύναμης & τιμής) ότι το κάνουν για να ανταγωνιστούν την X-CLASS V6 στην κατηγορία “premium” pick up και όχι το Navara.

  • Scooby r22b

    Τι €58.000 ρε γκιώνηδες, είστε με τα καλά σας; ;