Σύμφωνα με τον Thomas Mader, project manager της Porsche για τους κινητήρες των GT μοντέλων παραγωγής, ετοιμάζουν μια νέα έκδοση του 4,0-λιτρου ατμοσφαιρικού κινητήρα ο οποίος θα στροφάρει έως τις 9.500 σ.α.λ.

Εργαζόμαστε σε αυτό με την ομάδα μας, κοιτάζουμε την δύναμη, την οδηγικότητα, κοιτάμε προς το μέλλον… Η ανάπτυξη συνεχίζεται, θα δούμε που θα βγάλει.

Ο τωρινός 4,0-λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας της 911 GT3, που θα τοποθετηθεί και στις 718 Boxster Spyder, Cayman GT4 και Cayman GT4 Clubsport, έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ και αν εξαιρέσεις το φίλτρο αέρα, την εισαγωγή αέρα και την εξάτμιση, είναι ίδιος με αυτόν που συναντάμε στις αγωνιστικές 911 RSR, GT3 Cup και GT3 R. Μάλιστα στην 911 RSR ο κινητήρας στροφάρει στις 9.500 σ.α.λ.

Ο Mader συμπλήρωσε:

Αυτό είναι επίσης ένα σημείο στην ανάπτυξη. Θα δούμε τα πράγματα που έχουμε στην πίστα για να τα βάλουμε στο αυτοκίνητο δρόμου, αυτή είναι η δουλειά μας.

Για τη νέα GT3 RS το όριο στις 9.000 σ.α.λ ταιριάζει τέλεια σε όλο το σύστημα. Τώρα πρέπει να μιλήσω με τους συναδέλφους μου και όταν έχουμε ένα αυτοκίνητο με όριο περιστροφής τις 9.500 στροφές θα πρέπει να ταιριάξουμε σε αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στη πορεία θα πρέπει να δούμε την τεχνική πλευρά.

Αν τελικά υπάρξει μια 911 παραγωγής που θα στροφάρει στις 9.500 σ.α.λ, τότε θα γίνει ένα από τα πιο υψηλόστροφα αυτοκίνητα παραγωγής που έγιναν ποτέ, μιας και θα ξεπεράσει την 918 Spyder με 9.150 σ.α.λ και την LaFerrari με 9.250 σ.α.λ., αλλά δεν θα ξεπεράσει τις 10.500 σ.α.λ του Ariel Atom 500 που τροφοδοτείται από ένα ζεύγος κινητήρων της Hayabusa που σχηματίζουν έναν V8.

Στις σχετικές ειδήσεις η Porsche Exclusive παρουσίασε μια μοναδική 911 S Cabriolet που είναι βαμμένη στο ασημί “GT Silver” μεταλλικό χρώμα με “Bordeaux Red” εσωτερικό.