Η ομάδα που έχει απειλήσει περισσότερο από κάθε άλλη στο παρελθόν για μια ενδεχόμενη αποχώρηση από τη Formula 1 εν όψει των μεγάλων αλλαγών του 2021 είναι η Ferrari. Η ιταλική ομάδα είναι η πιο επιτυχημένη, η πιο ιστορική και η πιο δυνατή στο άθλημα, συνεπώς οι απειλές της δεν μπορούν να περάσουν στα ψιλά, ειδικά αν αυτές επαναλαμβάνονται.

Η Liberty Media σε καμία περίπτωση δε θα το ήθελε αυτό, έτσι παλεύει να ικανοποιήσει τα αιτήματα της Scuderia, γι’ αυτό και έχουν γίνει συζητήσεις με όλες τις ομάδες. Ο Sergio Marchionne λέει ότι η αλλαγή της στάσης των Αμερικανών είναι ένα θετικό σημάδι, αλλά μένει ακόμα αρκετή δουλειά να γίνει για να λυθούν όλα τα θέματα.

Είναι ενθαρρυντική η αλλαγή της στάσης που βλέπουμε από τη Liberty όσον αφορά την έκταση των αλλαγών που προβλέπεται για το 2021. Πιθανώς, η μεγαλύτερη ένδειξη ήταν η αναγνώριση του γεγονότος ότι οι κανονισμοί των κινητήρων πρέπει να αντανακλούν τη φύση του αθλήματος. Και δεν μπορούμε να έχουμε βλακώδη ανάπτυξη κινητήρων μόνο και μόνο για να έχουμε νέους κατασκευαστές, σωστά;

Έτσι, αυτά που υπάρχουν στο τραπέζι τώρα είναι δυνητικά λειτουργικά για ένα σύστημα. Τα οικονομικά δεν είναι. Νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε πάλι με τη Liberty γι’ αυτό.

Το αφεντικό των Ιταλών επισημαίνει ότι η απειλή για έξοδο από τη Formula 1 παραμένει, όμως πρόθεσή του είναι να εξαφανιστεί αυτό το ενδεχόμενο εντός της φετινής χρονιάς.

Νομίζω πως τώρα έχουμε αρκετά στη βάση, για να προσπαθήσουμε να έχουμε ουσιαστικές συζητήσεις. Κι ελπίζω ότι θα το λύσουμε αυτό μέχρι το τέλος της χρονιάς, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Το σημαντικό για ‘μάς είναι ότι δεν αγγίζουμε την φύση της τεχνικής ανάπτυξης των κινητήρων, επειδή αυτό είναι η καρδιά αυτού που κάνει η Ferrari για να υπάρχει.

Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τη Liberty και με τη FIA, σε μια προσπάθεια να επιτύχουμε μια λογική ισορροπία. Αν δεν μπορούμε, όπως είπα και στο παρελθόν, απλώς θα φύγουμε. Αλλά, δεν είμαστε εκεί σήμερα. Νομίζω ότι χρωστάμε στο άθλημα μια εκπληκτική προσπάθεια, για να προσπαθήσουμε να κλείσουμε αυτά τα θέματα. Θα το προσπαθήσουμε αυτό και πριν από το τέλος της φετινής χρονιάς.

  • Το θέμα για τον Marchionne είναι το bonus ιστορικότητας της Ferrari και τα fix κομμάτια για το PU.
    Μάλλον, η Liberty Media αρχίζει να δίνει ανταλλάγματα στον Ιταλο-Καναδό που θέλει και ζητάει.
    Έτσι, ο Sergio μπορεί να παίζει βαρύς αλλά αφήνουμε και ένα (μεγάλο) περιθώριο συνεννόησης……….