Η Toyota στη προσπάθειά της να κάνει τα αυτοκίνητά της πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά, έχει ξεκινήσει να υιοθετεί μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία.
Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού στούντιο Calty Design Research της Toyota στη Καλιφόρνια, Kevin Hunter, παραδέχτηκε ότι τα μοντέλα της Toyota είχαν “μάλλον ήπιο σχεδιασμό” στο παρελθόν. Από το συγκεκριμένο σχεδιαστικό στούντιο έχουν δημιουργηθεί τα C-HR, το FT-1 concept, αλλά και το Lexus LC.
Ο Hunter συμπλήρωσε πως υπήρχαν δύο βασικά σημεία που η Toyota δημιουργούσε “βαρετά” αυτοκίνητα στο παρελθόν. Πρώτα, επειδή ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους πελάτες της, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να μην έχουν σχεδιαστικές ακρότητες και επειδή είχε τέτοια δομή στη οργάνωσή της, με πολλές σκέψεις και απόψεις να προέρχονταν από διαφορετικούς ανθρώπους, απόψεις και ιδέες που έπρεπε να συμβιβαστούν.
Με τον πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, να δίνει περισσότερη ελευθερία από ποτέ στους σχεδιαστές της, η ιαπωνική εταιρεία έχει γυρίσει σελίδα στον σχεδιασμό, προσφέροντας πλέον στην αγορά μη βαρετά μοντέλα. Αυτό επετράπη και λόγω της αρθρωτής TNGA πλατφόρμας, που διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους, πιο άκαμπτο πλαίσιο, νέα ανάρτηση και κάνει μεγαλύτερη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής, κάτι που επιτρέπει στους σχεδιαστές της Toyota να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία.