Το ατύχημα του Richard Hammond με το Rimac ήταν το καλύτερο marketing για αυτήν

Σχετικά άρθρα

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, ο Richard Hammond κατά τα γυρίσματα ενός επεισοδίου για το Grand Tour διέλυσε ένα Rimac Concept One στην διαδρομή της ελβετικής ανάβασης Hemberg. Και ενώ αυτή ήταν μια δύσκολη μέρα για το Hammond και το υπόλοιπο πλήρωμα του Grand Tour, αποδείχθηκε ότι ήταν ένα επικερδές συμβάν για την κροατική εταιρία.

Σε πρόσφατη συνέντευξη, ο επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας, Kreso Coric, παραδέχτηκε ότι η Rimac κατάφερε να πουλήσει τρία αυτοκίνητα την ίδια μέρα, γεγονός που τον ώθησε να πει ότι το ατύχημα “ήταν το καλύτερο μάρκετινγκ που έκανε ποτέ”. Για να μην παρεξηγηθεί, όμως, ο Coric τόνισε:

Φυσικά, ήταν τρομακτικό και σοβαρό και θα μπορούσε να έχει τελειώσει με διαφορετικό τρόπο, και θα μπορούσαμε να καταλήξουμε να χρειαζόμαστε νέα δουλειά.

Μιλώντας για το νέο ηλεκτρικό hypercar της εταιρίας, το C_Two, ο Coric παραδέχτηκε ότι η Rimac δεν είχε σκοπό να το κάνει τόσο γρήγορο, επιταχύνοντας για το 0-100 χλμ/ώρα σε 1,95 δευτ, αλλά η Tesla αποκάλυψε το νέο Roadster, κάτι που ώθησε τη Rimac να εξελίξει περαιτέρω το hypercar της.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων με τεχνολογία από την Formula 1, το οποίο σχεδιάστηκε για να επιτρέψει στο C_Two να επιταχύνει με τέτοιο ρυθμό, πιάνοντας τα 300 χλμ/ώρα από στάση σε μόλις 11,8 δευτερόλεπτα, με τον Coric να προσθέτει:

Έτσι στους πίσω κινητήρες έχουμε ένα ζευγάρι κιβωτίων δύο ταχυτήτων με επίπεδες σχέσεις, που θα κάνουν το αυτοκίνητο απίστευτα θορυβώδες, και θα του επιτρέπουν να έχει αυτή την επιτάχυνση. Κάθε ένας από τους μπροστά τροχούς χρησιμοποιούν ένα κιβώτιο ταχυτήτων με μια μόνο σχέση.

Σύμφωνα με την εταιρία, το σχέδιο της είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες για τα πρώτα δοκιμαστικά μουλάρια κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και στη συνέχεια να παραχθούν 18 πρωτότυπα το επόμενο έτος. Η παραγωγή των αυτοκινήτων των πελατών προβλέπεται να αρχίσει τον Ιανουάριο του 2020, με την παραγωγή να περιορίζεται στις τέσσερις μονάδες ανά μήνα.

Αν ρωτάς που βρίσκει τα λεφτά η εταιρία, ο Mate Rimac δηλώνει ότι τα περισσότερα (90%) έρχονται από την παροχή τεχνολογίας σε εταιρίες όπως την Aston Martin (Valkyrie), την Koenigsegg (Regera) και την Jaguar (E-Type Concept Zero), αλλά και σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με υψηλότερους αριθμούς παραγωγής.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...