Το έχουμε πει πολλάκις, για μερικούς τα αυτοκίνητα είναι μόνο επένδυση. Σε αυτό, βέβαια, βοηθούν και οι ίδιες οι εταιρίες, καθώς το κύρος και το τεχνολογικό υπόβαθρο της Ferrari, που αν συνδυαστεί με περιορισμένη παραγωγή είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι θα εκτοξεύσει την αξία του μοντέλου από την επόμενη στιγμή που γίνει sold out.

Ακριβώς ένα τέτοιο σενάριο συμβαίνει και εδώ, όπου μια εκ των 32 FXX K που ήδη έχει πουλήσει το ιταλικό εργοστάσιο, μετά την αναβάθμιση της με το Evo πακέτο, αποφάσισε να την αποχωριστεί από το γκαράζ του. Το αγωνιστικό πωλείται από βρετανική εταιρία Knight International, χωρίς να γίνεται γνωστό το ποσό που θέλει, αλλά κάτι μου λέει ότι θα ξεπεράσει τα 5 εκατ. ευρώ. Από το 2016 έχει διανύσει μόλις 200 χλμ., και σύμφωνα με την περιγραφή το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί ποτέ βλάβη, ενώ υπάρχει η επιλογή να γίνει street-legal.

H Ferrari FXX-K Evo είναι η πιο ακραία έκδοση της FXX K και διαθέτει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που παράγουν 23% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την FXX-K και 75% περισσότερη από την LaFerrari. Μιλώντας με νούμερα, η Ferrari FXX-K Evo παράγει 640 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 200 χλμ/ώρα, ενώ φτάνει έως τα 830 κιλά στη τελική ταχύτητα. Η Ferrari τοποθετεί νέα σταθερή αεροτομή, ενεργό πίσω spoiler, κεντρικό πτερύγιο, νέο διαχύτη, νέους προφυλακτήρες και νέα ανάρτηση.

Κίνηση παίρνει από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.262 κ. εκ. που χάρη σε νέους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένες και polished εισαγωγές αέρα και νέο σύστημα εξαγωγής χωρίς σιλανσιέ, αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής. Τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών, προέρχονται από τον συμβατικό κινητήρα και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα. Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλόδισκο κιβώτιο ταχυτήτων, με την ειδική LaFerrari να πατάει σε slick ελαστικά της Pirelli που διαθέτουν αισθητήρες για την παρακολούθηση των φορτίων, των επιταχύνσεων, των πιέσεων αλλά και των θερμοκρασιών. Η παρεμβατικότητα του E-Diff ηλεκτρονικού διαφορικού, του F-Trac traction control, του Racing SSC –Side Slip Angle Control- και του ABS, ρυθμίζονται από τον οδηγό με το Manettino 5 θέσεων στο τιμόνι. Τέλος τα φρένα είναι carbon-κεραμικά της Brembo με δίσκους διαστάσεων 398mm μπροστά και 380mm πίσω.