Αυτό που περιμέναμε, η Porsche το έκανε πραγματικότητα. Βλέπεις η γερμανική εταιρία, έχει νοικιάσει το Nurburgring Nordschleife προκειμένου η 919 Hybrid Evo να καταφέρει να σπάσει το “άσπαστο” μέχρι σήμερα ρεκόρ του Stefan Bellof, ο οποίος το 1983 με την Porsche 956C είχε πετύχει χρόνο 6:11.3.

Έχουμε περάσει 35 χρόνια από τότε και η Porsche δοκίμασε να καταρρίψει το συγκεκριμένο ρεκόρ με την 919 Hybrid Evo, η οποία έχει ήδη σημειώσει απόλυτο ρεκόρ στο Spa. Το αν το κατάφερε θα το μάθουμε τις επόμενες ώρες/ημέρες.

Η 919 Hybrid Evo διαθέτει μεγαλύτερο μπροστά διαχύτη, μεγάλη πίσω αεροτομή, DRS μπροστά και πίσω αλλά και περισσότερη δύναμη. Το αυτοκίνητο φορά έναν 2,0-λιτρο V4 κινητήρα απόδοσης κοντά στα 720 άλογα, 220 άλογα περισσότερα από τα 500 που παρήγαγε ο κινητήρας λόγω των περιορισμών της LMP1 κατηγορίας στο WEC.

Βελτιώσεις έχει δεχτεί και το υβριδικό σύστημα, το οποίο αποδίδει 40 άλογα επιπλέον, φτάνοντας πλέον τα 440 άλογα. Η Porsche 919 Hybrid Evo, φορά ελαστικά της Michelin και ζυγίζει 39 κιλά λιγότερο, μόλις 849 κιλά.

  • εγω παντως εχει χρονια που το εχω σπασει το ρεκορ στο GT με ενα TOYOTA MINOLTA!!!! :-P

  • Mad Hatter

    Ποιος ο λόγος να σπάσει ένα ρεκόρ που το κατέχει? Εννοείται πως μπορεί γιατί είναι ικανή, αλλά μου φαίνεται λίγο περιττό .

  • Moby Dick

    Φήμες λένε οτι η 919 κινείται στα 5:11.

  • Anestis Genk

    Πρώτα να βάλουν καινούρια λάστιχα στην 956 και να την τρέξουν και μετά να κάνουν σύγκριση με την 919

    • mixalhs7

      Ακομα κι αν το κανουν αυτο δε νομιζω πως υπαρχει σημερα οδηγος που μπορει να παει την 956 οπως ο Μπελοφ.

    • Anestis Genk

      Συμφωνώ, απλά με τα παλιά λάστιχα έχεις κλέψει εκκλησιά από τ’αποδυτήρια.

    • mixalhs7

      Πιο πολυ στα φρενα και το κιβωτιο θα εστιαζα παρα στα ελαστικα. Μην ξεχνας πως η 956 εχει ground effect που δε νομιζω να εχουν τα σημερινα Lmp1 πρωτοτυπα. (ασχετα αν στο Ρινγκ το ground effect της 956 δεν λειτουργει λογο της διαμορφωσης που εχει η διαδρομη)

    • Anestis Genk

      Εντάξει ναι, αλλά τα λάστιχα είναι line replaceable unit, τα φρένα όχι (εκτός από τα τακάκια).
      Με σύγχρονα φρένα ίσως να είχε πρόβλημα το πλαίσιο/ψαλίδια της 956.
      Τελικά η απάντηση είναι πως κανείς δεν ενδιαφέρθηκε αυτά τα χρόνια να βάλει ποτέ ένα θηρίο στο ring.

    • mixalhs7

      Σωστο κι αυτο!
      Κατα την αποψη μου ομως το 6:11.13 του Μπελοφ δεν εχει να κανει τοσο με το αυτοκινητο (μιας και λογο οδοστρωματος το ground effect δεν λειτουργουσε αποτελεσματικα σε ολη τη διαδρομη του Νιρμπουργκρινγκ με συνεπεια το αυτοκινητο να ειναι νευρικο και να μην ”παταει” σωστα) αλλα με τον οδηγο, διοτι εκεινη την ημερα υπηρχαν και αλλη οδηγοι με το ιδιο ακριβως αυτοκινητο, αναμεσα τους ο τοτε πρωταθλητης F1 Keke Rozberg ο οποιος μαζι με τους υπολοιπους ηταν σχεδον 30” πιο αργοι απο τον Μπελοφ!!!

    • Moby Dick

      Kαι να υπήρχε, πάλι θα έχανε κατά κράτος η 956. Βλέπεις 35 χρονάκια απόσταση σε τεχνολογική εξέλιξη είναι αυτά…

    • δεν νομιζω πως ο μιχαλης ειπε οτι η 956 θα ηταν ταχυτερη απο την τωρινη……απλα οτι και να εβαζαν νεας τεχνολογιας ελαστικα στην 956… ενας σημερινος οδηγος δεν θα μπορουσε να την δαμασει και πιθανον να εκανε και χειροτερο χρονο απο αυτον του Μπιλοφ!!

    • Moby Dick

      Συμφωνώ, απλά λέω οτι και ο ίδιος ο Μπέλοφ να την έτρεχε με νέα ελαστικά, πάλι θα έχανε πολύ η 956.

    • δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι θα εγραφε καλυτερο χρονο απο την 919 !!!
      αλλα σιγουρα θα εγραφε καλυτερο χρονο απο το 6.11 !

    • Moby Dick

      Προφανώς! Αλλά και πάλι μιλάμε για μερικά δεύτερα διαφορά. Άντε να έπεφτε στα 6 λεπτά δηλαδή.

  • Tsou Kostas

    αφήστε το ρε το όνομα του Bellof να υπάρχει στο ρεκόρ, χαίρω πολύ ότι είναι πιο γρήγορο το σημερινό αγωνιστικό.

  • chrisnatural

    Ημαρτον, κοιταξτε λιγο τη συνταξη, πονανε τα ματια μας….