Το αφεντικό της Aston Martin, Andy Palmer, σε πρόσφατη συνέντευξή του ρωτήθηκε γιατί η βρετανική εταιρία αποφάσισε να βγάλει στην αγορά ένα SUV μοντέλο.
Ο Palmer απάντησε πως ο κυριότερος λόγος που το μοντέλο πήρε το πράσινο φως για να περάσει στη παραγωγή, είναι η αγορά της Κίνας.
Η Κίνα είναι σημαντική για το μέλλον μας, διότι ακμάζουμε στη συγκεκριμένη αγορά. Η Aston Martin μάλιστα συνεργάζεται με το Κολέγιο Σχεδιασμού και Καινοτομίας στο Πανεπιστήμιο Tongji της Σαγκάης,
είπε ο Palmer, συμπληρώνοντας πως οι Κινέζοι τείνουν να προτιμούν πιο έντονα και ζωντανά χρώματα σε σχέση με άλλες παγκόσμιες αγορές, γι’αυτό και η βρετανική εταιρία θα προσφέρει τέτοια χρώματα στα μοντέλα της στη κινεζική αγορά.
Η Aston Martin το 2017 είδε τις πωλήσεις της στη Κίνα να αυξάνονται κατά 89%. Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά ειδών πολυτελείας παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το 1/3 της παγκόσμιας κατανάλωσης τέτοιων ειδών. Μέχρι το 2025 μάλιστα, σύμφωνα με την McKinsey & Co, η Κίνα θα αντιπροσωπεύσει το 44% της παγκόσμιας αγοράς πολυτελών κατοικιών.
Η DBX ή όπως αλλιώς ονομαστεί το SUV μοντέλο της βρετανικής εταιρίας, θα ξεκινήσει τις πωλήσεις της στη Κινεζική αγορά στα τέλη του 2019, με την Aston Martin να εκτιμά πως θα πουλά 1.000 με 1.200 μονάδες ετησίως στην ασιατική χώρα και 3.000 με 4.000 μονάδες σε όλο τον κόσμο.