Η νέα Porsche Cayenne Turbo έγινε το ταχύτερο SUV στην πίστα του Sachsenring, μιας και κατάφερε να σημειώσει χρόνο 1:37.15, χρόνος καλύτερος και από αυτόν της GLC 63 S Coupe (1:37.89), αλλά και της προηγούμενης Cayenne Turbo S (1:38.32).

Η Porsche Cayenne Turbo κινείται από τον 4,0-λιτρο V8 biturbo κινητήρα, με τα δύο turbo να είναι τοποθετημένα μέσα στο V που σχηματίζεται. Οι μειωμένες διαδρομές της εξάτμισης -μεταξύ των θαλάμων καύσης και των turbo- σημαίνει ότι ο κινητήρας έχει καλύτερη απόκριση, με την κεντρική διάταξη των turbo να έχει ως αποτέλεσμα σημαντική βελτίωση της παροχής ισχύος.

1Διάβασε επίσης

Έκθεση Φρανκφούρτης 2017: Porsche Cayenne Turbo με 550 άλογα

Έτσι, αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπή, που στέλνονται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός νέου 8-τάχυτου Tiptronic S αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η νέα Porsche Cayenne Turbo είναι 30 άλογα δυνατότερη, και με 20 Nm περισσότερα από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς, καθιστώντας την εξαιρετικά γρήγορη. Πόσο; Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,1 δευτ., νούμερο που πέφτει στα 3,9 δευτ., όταν το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το προαιρετικό Sport Chrono πακέτο, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 286 χλμ/ώρα.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της τοποθέτησης των turbo μέσα στο V είναι η συμπαγής κατασκευή του κινητήρα, κάτι που επιτρέπει χαμηλότερη θέση τοποθέτησης, η οποία έχει θετική επίδραση στη δυναμική συμπεριφορά, καθώς το κέντρο βάρους της Cayenne Turbo είναι χαμηλότερο.

  • 1.37.15!!!
    σημαινει οτι αυτος ο ογκολιθος παει πιο γρηγορα εκει μεσα απο Μ4..Μ3 GTS…NISSAN R35…GIULIA QV…R8V10..VIPER και αλλα πολλα !!!! http://fastestlaps.com/tracks/sachsenring

    • a_f_a

      γι’αυτό λέω, σε ένα διακριτικό σχήμα (όσο μπορει με τόσο όγκο) τα έχουν δώσει όλα… μοιράζει πόνο.
      αν έιχα κανα 150-200αρι θα περίμενα αυριο στην εισοδο της σπορτσκαρ με επιταγή.

  • a_f_a

    πανέμορφη και πιο ώριμη από ποτε η νεα καγιεν.
    το μόνο κακο ειναι το ονομα της που στην ελλάδα συνδέθηκε με “άσχημες” εποχές και “άσχημους” ανθρώπους.