Η Lamborghini μόλις ολοκλήρωσε την ανακατασκευή της απόλυτης Miura. Πρόκειται για εκείνη με αριθμό πλαισίου #3781, με τους ανθρώπους του τμήματος Polo Storico της Lamborghini να είναι εκείνοι που ανέλαβαν την ανακατασκευή της και χρειάστηκαν 19 μήνες προκειμένου να ολοκληρώσουν τις εργασίες.

Η Lamborghin Miura SVR παρουσιάστηκε σε ένα ειδικό event που διοργανώθηκε στην πίστα Nakayama της Ιαπωνίας. Το αυτοκίνητο ξεκίνησε τη ζωή του ως Miura S βαμμένη στο πράσινο Verde Miura χρώμα με μαύρο εσωτερικό. Αρχικά παραδόθηκε στον αντιπρόσωπος της Lamborghini στο Τορίνο της Ιταλίας, τις 30 Νοεμβρίου του 1968, ενώ μερικούς μήνες μετά παρουσιάστηκε και στην έκθεση του Τορίνο.

Μέσα σε έξι χρόνια, το αυτοκίνητο άλλαξε 8 ιδιοκτήτες και το 1974 αγοράστηκε από τον Γερμανό εισαγωγέα της φίρμας, Heinz Straber. Εκείνος αποφάσισε να επιστρέψει την Miura S στο εργοστάσιο της Lamborghini στη Sant’Agata της Ιταλίας, ζητώντας από αυτή να την μετατρέψουν στην μοναδική SVR, που θα αντλεί έμπνευση από την Miura Jota που δημιούργησε ο Bob Wallace, οδηγός δοκιμών της Lamborghini και καταστράφηκε στα χέρια του δεύτερου ιδιοκτήτη της.

Οι εργασίες μετατροπής της Miura S σε SVR ολοκληρώθηκαν σε 18 μήνες και στη συνέχεια το αυτοκίνητο πουλήθηκε στον Ιάπωνα Hiromitsu Ito. Ο Ito εμπνεύστηκε από την Lamborghin Miura SVR και έβγαλε στην αγορά την σειρά κόμικ “Circuit Wolf”.

Το αυτοκίνητο έχει το εμπρός μέρος της Jota, επιπλέον αεραγωγούς στο καπό και φαρδύτερα πίσω φτερά ώστε να χωρέσουν οι BBS με τα φαρδιά, χαμηλοπρόφιλα Pirelli. Επίσης, είναι η μοναδική Miura που εξοπλίζεται με πίσω αεροτομή – η οποία είναι εμπνευσμένη από την Countach LP400 του Walter Wolf.