Τη δεύτερη νίκη του φέτος στο DTM κατέκτησε ο Edoardo Mortara με τη Mercedes σε έναν εντυπωσιακό αγώνα, όπως κάθε χρονιά στους δημόσιους δρόμους της Νυρεμβέργης. Στη δεύτερη θέση ακολούθησε ο Gary Paffett, ολοκληρώνοντας το “1-2” για την Mercedes, ενώ, για πρώτη φορά στην καριέρα του στο πρωτάθλημα, ο τοπικός ήρωας Marco Wittmann ανέβηκε στο βάθρο των νικητών με την τρίτη θέση που τερμάτισε.

1Δοκιμαστικά

Την πρώτη του pole position με την Mercedes κατέκτησε ο Edoardo Mortara, όντας ο ταχύτερος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, με χρόνο 0.47:843, μόλις 0,001” γρηγορότερος από τον rookie Philipp Eng με την BMW M4 DTM. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Marco Wittmann, ενώ οι 7 πρώτοι της εκκίνησης σημείωσαν επιδόσεις εντός 0,090” από τον poleman Mortara. Πολύ άσχημα για την Audi, αφού 4 οδηγοί της (Duval , Frinjs, Rockenfeller, Rast) βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης, βάσει των επιδόσεων που σημείωσαν.

2Αγώνας

Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Mortara διατήρησε την πρώτη θέση από τον δεύτερο Eng και με την προσφιλή τακτική μερικών οδηγών, που έχουμε δει αρκετές φορές φέτος, με τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, οι Eng, Juncadella, Müller και Duval πραγματοποίησαν το υποχρεωτικό τους pit stop. Μάλιστα, ο Loic Duval έχασε το ακριβές σημείο που έπρεπε να ακινητοποιήσει το RS 5 DTM, με συνέπεια να του κοστίσει πολύ σε χρόνο. Στον έκτο γύρο, η δεκάδα είχε ως εξής: Mortara, Wittmann, Di Resta, Paffett, Auer, Spengler, Glock, Eriksson, Frinjs, Farfus. Έναν γύρο μετά ήταν η σειρά του Wittmann να μπει για το pit stop, και με χρόνο 6,7”, έναν από τους κορυφαίους για σήμερα, βγήκε στην 13η θέση, τη στιγμή, που λόγω της μικρής συνολικής απόστασης της πίστας, οι Rast και Duval έχουν ήδη δεχτεί γύρω από τους επικεφαλής του αγώνα. Στην κορυφή, ο Mortara άρχισε να ανοίγει την διαφορά, ένα “τρενάκι” με τους Di Resta, Paffett, Auer, Spengler δημιουργήθηκε, και το ακολουθεί ο Glock, υπερασπιζόμενος τη θέση του από τον Eriksson.

Στον 10ο γύρο, ήταν η σειρά του πρωτοπόρου Mortara να εισέλθει στα pits και με χρόνο 7,3”, βγήκε στην 11η θέση, μπροστά από τον Marco Wittmann. Tα προσπεράσματα ιδίως στην πρώτη στροφή ήταν πολλά από τα πρώτα λεπτά του αγώνα και στο συγκεκριμένο σημείο, βρήκε την ευκαιρία ο Paffett να προσπεράσει τον di Resta για την πρώτη θέση. Wittmann, Eng, Juncadella πλησίαζαν σταθερά τον Mortara για την είσοδό τους στη βαθμολογούμενη δεκάδα και στον 13ο γύρο, ο Glock πλησίασε αρκετά τον Müller, όμως ένα μπλοκάρισμα και μια επαφή με τον Ελβετό οδηγό της Audi, τον έφερε μεν μπροστά του, αλλά ο Γερμανός έπρεπε να δώσει πίσω τη θέση του. Πια, “νόμιμα” το προσπέρασμα πάνω στον Müller έγινε στα Schöller-S και ο Glock βρέθηκε έτσι στην 14η θέση. Η στρατηγική του Paffett φάνηκε να αποδίδει, αφού, μετά την ολοκλήρωση του pit stop του, βρέθηκε στην έξοδο μπροστά από τους Mortara και Wittmann, που είχαν, εν τω μεταξύ, τη δική τους μάχη. Ωστόσο, τα κρύα ελαστικά στην C 63 DTM του Paffett αποτελούν μειονέκτημα για τον Βρετανό και έτσι δεν μπορεί να αντέξει την πίεση των δύο προαναφερθέντων οδηγών, και μοιραία έχασε τη θέση του.

Στον 18ο γύρο, η δεκάδα ήταν: Auer, Di Resta, Spengler, Eriksson, Green, Frinjs, Wehrlein, Rockenfeller, Mortara, Wittmann, με τους 8 πρώτους, όμως, να μην έχουν εισέλθει μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα στα pits. Αμέσως μετά, και ευρισκόμενοι στον χώρο των pits, ο Spengler, αν και οι μηχανικοί του ήταν πιο γρήγοροι από του Auer, δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Αυστριακό. Πιο πίσω, ο Glock άρχισε να ανεβάζει ρυθμό κι ο Auer προσπέρασε άνετα τον di Resta, ενώ ήταν θέμα χρόνου να δεχτεί ο Σκωτσέζος το προσπέρασμα κι από τον Spengler. Παρολ΄αυτά, ο di Resta δέχτηκε την ασπρόμαυρη σημαία ως προειδοποίηση ότι άλλαξε παραπάνω από μια φορά κατεύθυνση στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Auer. Mortara, Wittmann, Paffett έχουν ήδη ξεχωρίσει μπροστά (4η-6η θέση) και , φτάνοντας στα μισά του αγώνα, οι Werlein, Frinjs και Rockenfeller δεν έχουν μπει ακόμα στα pits.

Στον 35ο γύρο, Eng, Auer, Spengler, Di Resta μάχονταν για την 7η θέση και μια λάθος κίνηση του προπορευόμενου, έδινε την ευκαιρία για προσπέρασμα. Έτσι προσπάθησε να περάσει τον Spengler ο Auer αριστοτεχνικά από την εξωτερική στην πρώτη στροφή, αλλά ανεπιτυχώς. Ξανά στο ίδιο σημείο, ο Paffett βρέθηκε επιτέλους μπροστά από τον Wittmann για την-προσωρινή-τέταρτη θέση. 6” πίσω από τον Γερμανό οδηγό της BMW βρισκόταν ο Eng, o οποίος πραγματοποιούσε έναν εξαιρετικό αγώνα, κρατώντας επιδέξια τη θέση του από τις συνεχόμενες επιθέσεις του Spengler κυρίως.

Στον 50ο γύρο, η διαφορά Mortara-Paffett κυμαινόταν στα 0,5” (2ος-3ος), o Wittmann έχανε έδαφος και δεν απειλούσε, αλλά δεν απειλούταν. Η έκτη θέση ήταν ρευστή, 4 οδηγοί μάχονταν “στήθος με στήθος” (Εng, Spengler, Auer, Juncadella), ενώ στην κορυφή, ο Paffett μείωνε τη διαφορά από τον Mortara στα 0,3”, ο Wittmann άρχισε να “ξυπνάει” από το λήθαργο και να πλησιάζει, αφού μέσα σε 3 γύρους, κέρδισε 0,7”.

Η τάξη αποκαταστάθηκε στον τελευταίο γύρο, ο Frinjs μπήκε στα pits κι έτσι, ο Mortara κατέκτησε μια πανάξια νίκη, με δεύτερο να κόβει το νήμα ο Paffett και ο Wittmann να ανεβαίνει επιτέλους στο βάθρο. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι: di Resta, Eng, Spengler, Auer, Juncadellla, Eriksson, Glock.

Αύριο, τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στις 12.10 ώρα Ελλάδος κι ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις 14.30. Tα αποτελέσματα του αγώνα μπορείς να τα δεις εδώ.