Κατατακτήριες GP Γερμανίας 2018: Pole για Vettel, καταστροφή για Hamilton

Σχετικά άρθρα

Την πέμπτη του φετινή και την 55η pole position της καριέρας του πανηγύρισε πριν από λίγο ο Sebastian Vettel. Ο Γερμανός θα ξεκινήσει από την καλύτερη θέση τον αγώνα μέσα στην πατρίδα του, την ώρα μάλιστα που ο Lewis Hamilton θα τοποθετήσει την W09 στην 14η θέση, μετά από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο του γερμανικού μονοθεσίου.

Ο Valtteri Bottas θα βρεθεί δίπλα στον Vettel, ενώ ο Kimi Raikkonen ήταν ο τρίτος ταχύτερος σήμερα. Ο Max Verstappen δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τα δύο κορυφαία μονοθέσια, έτσι θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση, μπροστά από τους Kevin Magnussen, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Carlos Sainz, Charles Leclerc και τον δέκατο Sergio Perez. Ας δούμε τι συνέβη στις κατατακτήριες:

Q1

Ο καιρός ήταν βελτιωμένος, η βροχή είχε σταματήσει και οι οδηγοί μπορούσαν πλέον να πατούν στα slicks ελαστικά. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν 21°C και στην άσφαλτο 30°C. Οι αργότεροι συνδυασμοί έκαναν την αρχή και βγήκαν με την ultrasoft φυσικά γόμα, καθώς έψαχναν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.

Η Haas βρέθηκε στο «1-2», αλλά τα έξι κορυφαία μονοθέσια απουσίαζαν. Στην πίστα υπήρχε αρκετή κίνηση και οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν ιδανικό χώρο για να μην επηρεαστεί ο γύρος τους. Ο Hulkenberg ανέβηκε πρώτος, αλλά ο Leclerc απάντησε με χρόνο που ήταν κατά τρία δέκατα καλύτερος από του Γερμανού.

Ο Grosjean κέρδισε ξανά την πρώτη θέση, όμως αυτό ήταν προσωρινό, μιας και ο Raikkonen κατέβηκε για πρώτη φορά το 1:13, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:12.7, όπως και ο  Vettel, μόνο που ο Γερμανός ήταν λίγα χιλιοστά ταχύτερος. Ο Hamilton πήρε την τρίτη θέση με τον πρώτο του γρήγορο γύρο, χωρίς να κατεβαίνει το 1:13, όπως και ο τέταρτος Bottas.

Τα Ferrari είχαν κι άλλη ταχύτητα, με τον Vettel να βελτιώνει σε 1:12.5, απέχοντας έτσι μισό δευτερόλεπτο από τον τρίτο Hamilton. Ο Bottas κατέβηκε για πρώτη φορά το 1:13, όμως εξακολουθούσε να είναι τέσσερα δέκατα μακριά από τον Vettel. Είχαμε μπει στο τελευταίο πεντάλεπτο και οι περισσότεροι βρισκόταν στην πίστα.

Ο Raikkonen πήρε την πρώτη θέση, για μόλις 33 χιλιοστά, ωστόσο το ενδιαφέρον είχε περάσει στις πιο πίσω θέσεις, με τον Vandoorne να είναι εκτός Q2 και τον Alonso να είναι οριακά εντός. Ο Sirotkin ξέφυγε από την επικίνδυνη ζώνη, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει ο Vandoorne, εν αντιθέσει με τον Alonso, ο οποίος σκαρφάλωσε στην 12η θέση.

Προβλήματα για την W09 του Hamilton, ο οποίος βγήκε και προσπαθούσε να τη μεταφέρει στα pits. Οι κατατακτήριες πιθανότατα είχαν τελειώσει για τον Βρετανό, μετά από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο.

Εκτός του Q2 έμειναν οι Ocon, Gasly, Hartley, Stroll και Vandoorne.

Q2

Οι δύο Haas έκαναν την αρχή και βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, όμως ο Bottas πέρασε μπροστά με 1:12.1, τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει ποτέ. Τα Ferrari βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 3, αλλά πιθανώς ο γύρος τους επηρεάστηκε από την κίτρινη σημαία που προκάλεσε η έξοδος του Ericsson.

Μερικά λεπτά αργότερα, είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας, προκειμένου να σκουπιστεί η πίσω από την έξοδο του Σουηδού. Έμεναν εφτά λεπτά όταν εμφανίστηκε η πράσινη σημαία, και ο Ericsson ήταν ο πρώτος που βγήκε, ωστόσο είχαν περάσει κάποια λεπτά. Μαζί του και ο Verstappen, με την ultrasoft γόμα αυτή τη φορά. Ο Ολλανδός έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, όντας 36 χιλιοστά πίσω από τον Bottas.

Από την έβδομη μέχρι και την 13η θέση, όλοι οι πιλότοι γυρνούσαν για μια καλύτερη επίδοση. Ericsson, Alonso και Sainz βρισκόταν εκτός δεκάδας, όμως ο οδηγός της Renault πήρε την ένατη θέση, πίσω από τον Leclerc.

Ο Alonso δεν κατάφερε να βελτιώσει αρκετά, συνεπώς έμεινε έξω από το Q3, μαζί με τους Sirotkin, Ericsson, Hamilton και Ricciardo, οι οποίοι δεν έτρεξαν καθόλου φυσικά.

Q3

Το πρώτο μονοθέσιο που άφησε τα pits ήταν ο Raikkonen, για να τον ακολουθήσουν ελάχιστα αργότερα όλοι πλην του Perez. Ο Φινλανδός κινήθηκε γρήγορα και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:11.8, όμως ο Vettel απάντησε με 1:11.5, την ώρα που ο Bottas ήταν στο 1:11.7 και ο Verstappen στο 1:12.3, κάτι που σήμαινε πως ο Γερμανός πήρε την προσωρινή pole position.

Ο Hulkenberg μπήκε ανάμεσα στις δύο Haas, με τον Leclerc να είναι στην όγδοη θέση, μπροστά από τον Sainz και τον Perez, που ακόμα δεν είχε βγει για την δική του προσπάθεια. Στα πέντε λεπτά για το τέλος, η πίστα άδειασε, καθώς τα μονοθέσια επέστρεψαν στα γκαράζ τους για φρέσκα ελαστικά.

Λιγότερο από τρία λεπτά έμεναν όταν τα μονοθέσια βγήκαν και πάλι στην πίστα. Όλοι έξω για τα τελευταία λεπτά, με τον Raikkonen να ξεκινά πρώτος τον νέο γρήγορό του γύρο, ελπίζοντας σε βελτίωση, μιας και ο πρώτος δεν ήταν αλάνθαστος. Ο Φινλανδός σημείωσε πράσινο στο πρώτο κομμάτι, όπως και ο Bottas, αλλά ο Vettel έγραψε μοβ.

Ο Raikkonen ολοκλήρωσε σε 1:11.5 και πήρε τη δεύτερη θέση, ωστόσο ο Bottas πέρασε στην κορυφή με 1:11.4. Αυτό ήταν προσωρινό, όμως, καθώς ο Vettel πήρε την pole position, γυρνώντας σε 1:11.2. Ο Verstappen δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση, με τις Haas και Renault να ακολουθούν, μπροστά από τους Leclerc και Perez.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 16:10 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr