Την πέμπτη του φετινή και την 55η pole position της καριέρας του πανηγύρισε πριν από λίγο ο Sebastian Vettel. Ο Γερμανός θα ξεκινήσει από την καλύτερη θέση τον αγώνα μέσα στην πατρίδα του, την ώρα μάλιστα που ο Lewis Hamilton θα τοποθετήσει την W09 στην 14η θέση, μετά από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο του γερμανικού μονοθεσίου.

Ο Valtteri Bottas θα βρεθεί δίπλα στον Vettel, ενώ ο Kimi Raikkonen ήταν ο τρίτος ταχύτερος σήμερα. Ο Max Verstappen δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τα δύο κορυφαία μονοθέσια, έτσι θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση, μπροστά από τους Kevin Magnussen, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Carlos Sainz, Charles Leclerc και τον δέκατο Sergio Perez. Ας δούμε τι συνέβη στις κατατακτήριες:

1Q1

Ο καιρός ήταν βελτιωμένος, η βροχή είχε σταματήσει και οι οδηγοί μπορούσαν πλέον να πατούν στα slicks ελαστικά. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν 21°C και στην άσφαλτο 30°C. Οι αργότεροι συνδυασμοί έκαναν την αρχή και βγήκαν με την ultrasoft φυσικά γόμα, καθώς έψαχναν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.

Η Haas βρέθηκε στο «1-2», αλλά τα έξι κορυφαία μονοθέσια απουσίαζαν. Στην πίστα υπήρχε αρκετή κίνηση και οι οδηγοί προσπαθούσαν να βρουν ιδανικό χώρο για να μην επηρεαστεί ο γύρος τους. Ο Hulkenberg ανέβηκε πρώτος, αλλά ο Leclerc απάντησε με χρόνο που ήταν κατά τρία δέκατα καλύτερος από του Γερμανού.

Ο Grosjean κέρδισε ξανά την πρώτη θέση, όμως αυτό ήταν προσωρινό, μιας και ο Raikkonen κατέβηκε για πρώτη φορά το 1:13, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:12.7, όπως και ο  Vettel, μόνο που ο Γερμανός ήταν λίγα χιλιοστά ταχύτερος. Ο Hamilton πήρε την τρίτη θέση με τον πρώτο του γρήγορο γύρο, χωρίς να κατεβαίνει το 1:13, όπως και ο τέταρτος Bottas.

Τα Ferrari είχαν κι άλλη ταχύτητα, με τον Vettel να βελτιώνει σε 1:12.5, απέχοντας έτσι μισό δευτερόλεπτο από τον τρίτο Hamilton. Ο Bottas κατέβηκε για πρώτη φορά το 1:13, όμως εξακολουθούσε να είναι τέσσερα δέκατα μακριά από τον Vettel. Είχαμε μπει στο τελευταίο πεντάλεπτο και οι περισσότεροι βρισκόταν στην πίστα.

Ο Raikkonen πήρε την πρώτη θέση, για μόλις 33 χιλιοστά, ωστόσο το ενδιαφέρον είχε περάσει στις πιο πίσω θέσεις, με τον Vandoorne να είναι εκτός Q2 και τον Alonso να είναι οριακά εντός. Ο Sirotkin ξέφυγε από την επικίνδυνη ζώνη, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει ο Vandoorne, εν αντιθέσει με τον Alonso, ο οποίος σκαρφάλωσε στην 12η θέση.

Προβλήματα για την W09 του Hamilton, ο οποίος βγήκε και προσπαθούσε να τη μεταφέρει στα pits. Οι κατατακτήριες πιθανότατα είχαν τελειώσει για τον Βρετανό, μετά από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο.

Εκτός του Q2 έμειναν οι Ocon, Gasly, Hartley, Stroll και Vandoorne.

2Q2

Οι δύο Haas έκαναν την αρχή και βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, όμως ο Bottas πέρασε μπροστά με 1:12.1, τον ταχύτερο χρόνο που έχουμε δει ποτέ. Τα Ferrari βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 3, αλλά πιθανώς ο γύρος τους επηρεάστηκε από την κίτρινη σημαία που προκάλεσε η έξοδος του Ericsson.

Μερικά λεπτά αργότερα, είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας, προκειμένου να σκουπιστεί η πίσω από την έξοδο του Σουηδού. Έμεναν εφτά λεπτά όταν εμφανίστηκε η πράσινη σημαία, και ο Ericsson ήταν ο πρώτος που βγήκε, ωστόσο είχαν περάσει κάποια λεπτά. Μαζί του και ο Verstappen, με την ultrasoft γόμα αυτή τη φορά. Ο Ολλανδός έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, όντας 36 χιλιοστά πίσω από τον Bottas.

Από την έβδομη μέχρι και την 13η θέση, όλοι οι πιλότοι γυρνούσαν για μια καλύτερη επίδοση. Ericsson, Alonso και Sainz βρισκόταν εκτός δεκάδας, όμως ο οδηγός της Renault πήρε την ένατη θέση, πίσω από τον Leclerc.

Ο Alonso δεν κατάφερε να βελτιώσει αρκετά, συνεπώς έμεινε έξω από το Q3, μαζί με τους Sirotkin, Ericsson, Hamilton και Ricciardo, οι οποίοι δεν έτρεξαν καθόλου φυσικά.

3Q3

Το πρώτο μονοθέσιο που άφησε τα pits ήταν ο Raikkonen, για να τον ακολουθήσουν ελάχιστα αργότερα όλοι πλην του Perez. Ο Φινλανδός κινήθηκε γρήγορα και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:11.8, όμως ο Vettel απάντησε με 1:11.5, την ώρα που ο Bottas ήταν στο 1:11.7 και ο Verstappen στο 1:12.3, κάτι που σήμαινε πως ο Γερμανός πήρε την προσωρινή pole position.

Ο Hulkenberg μπήκε ανάμεσα στις δύο Haas, με τον Leclerc να είναι στην όγδοη θέση, μπροστά από τον Sainz και τον Perez, που ακόμα δεν είχε βγει για την δική του προσπάθεια. Στα πέντε λεπτά για το τέλος, η πίστα άδειασε, καθώς τα μονοθέσια επέστρεψαν στα γκαράζ τους για φρέσκα ελαστικά.

Λιγότερο από τρία λεπτά έμεναν όταν τα μονοθέσια βγήκαν και πάλι στην πίστα. Όλοι έξω για τα τελευταία λεπτά, με τον Raikkonen να ξεκινά πρώτος τον νέο γρήγορό του γύρο, ελπίζοντας σε βελτίωση, μιας και ο πρώτος δεν ήταν αλάνθαστος. Ο Φινλανδός σημείωσε πράσινο στο πρώτο κομμάτι, όπως και ο Bottas, αλλά ο Vettel έγραψε μοβ.

Ο Raikkonen ολοκλήρωσε σε 1:11.5 και πήρε τη δεύτερη θέση, ωστόσο ο Bottas πέρασε στην κορυφή με 1:11.4. Αυτό ήταν προσωρινό, όμως, καθώς ο Vettel πήρε την pole position, γυρνώντας σε 1:11.2. Ο Verstappen δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση, με τις Haas και Renault να ακολουθούν, μπροστά από τους Leclerc και Perez.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 16:10 ώρα Ελλάδας.

4Αποτελέσματα

  • Η Ferrari επιστρέφει στις pole μετά από 4 αγώνες με τον Vettel να κάνει ένα τρομερό γύρο και τον Raikkonen να εκκινεί από την 3η θέση.
    Η Mercedes με τον Bottas να φτάνει μέχρι την 2η θέση, ενώ ο Hamilton προδόθηκε από την αξιοπιστία της W09.
    Η RBR με τον Verstappen θα εκκινήσει 4ος, ενώ ο Ricciardo για αύριο θα έχει ποινή για αλλαγές που θα γίνουν στην RB14 του Αυστραλού.
    Η Haas απίστευτα δυνατή και με τους 2 οδηγούς της να φτάνουν στο Q3 και να εκκινούν από τις θέσεις 5-6
    Η Renault και με τους 2 οδηγούς της μέχρι το Q3.
    Η F.I. με τον Perez να είναι στην δεκάδα, ενώ ο Ocon αποκλείστηκε από στο Q2
    Η Sauber με τον Leclerc να φτάνει σε ακόμα ένα Q3 και τον Ericsson να καταφέρενει να περάσει στο Q2
    Η McLaren ακόμα ένα Q2 με τον Alonso, ενώ ο Vandoorne ήταν τελευταίος.
    Η Williams έκανε υπέρβαση με τον Sirotkin και πέρασε στο Q2 μετά από πολλούς αγώνες, ενώ ο Stroll εκτός από το Q1.
    Η STR και με τους 2 οδηγούς της έμεινε εκτός Q2.

    • Nerazzuro21

      H φετινή εικόνα της Haas αντικατοπτρίζει την εξαιρετική δουλειά που έχουν κάνει στο Maranello τα δύο τελευταία χρόνια.Αν και αντίπαλος, οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στη Scuderia για τη θεαματική της βελτίωση τα δύο τελευταία χρόνια.

    • georgekaras

      Η μασσια μας

    • Νίκο, η εικόνα της Haas φανερώνει την φετινή αλματώδη εξέλιξη των Ιταλών στον τομέα των PU και την ταυτόχρονη δουλεία που έγινε πέρυσι στον σχεδιαστικό τομέα από τους τεχνικούς της Ferrari.
      Πιστεύω ότι, η V.F.18 θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερους βαθμούς συνολικά στην Haas, αλλά η αδυναμία των οδηγών της αμερικανικής ομάδας δεν επέτρεψε στους Αμερικάνους να είναι πιο κοντά βαθμολογικά σε Renault και πιο μακρυά από F.I. και McLaren.

  • georgekaras

    https://www.youtube.com/watch?v=cTCwbVHIeIM

    GRANTE MACHINA AAAAAAAA FORZAAAAAAAAAA

  • georgekaras

    Για σημερα ελιωσε σαν boss παγωτο το πυραυλακι …………..

  • Modus Party (μίας και τρέχουμε στην Γερμανία) μέσα στην έδρα του αντιπάλου………………. https://uploads.disquscdn.com/images/ab844498c23c0793492258cf756b8ab5540d76b61453d6fc451a70b7a7430bcc.jpg

  • Yiannis P

    Φοβερός Σεμπ, απίστευτος γύρος. Α ρε Κίμι… λάθος και τις δύο φορές..

    • georgekaras

      αυριο θα ναι καλυτερος

  • Christos

    Εύχομαι αυτές οι ατυχίες να τον κάνουν άνθρωπο, να καταλάβει επιτέλους πως έχει ταλέντο εκτός από λεφτά.

    Μπράβο στον Seb για την Pole!

  • Θεϊκή η ατάκα του Vettel στις καθιερωμένες δηλώσεις μετά το τέλος των κατατκτηρίων……………..
    “The last lap I had a bit left in me, and I managed to squeeze everything out of the car. I’m still full of adrenaline!”
    χαχαχαχαχαχ

  • YiannisP

    Δύο συμπεράσματα μπορούν να βγουν σήμερα εύκολα εύκολα.
    1. Μόλις πιέστηκε η Μερκ και ο Χαμ άρχισαν να ρετάρουν, είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα της Αυστρίας και εκεί το κερμπ της πρώτης στροφής δημιουργούσε αναταράξεις και εμφανίστηκε το πρόβλημα με τα υδραυλικά
    2. Όσο και αν με στεναχωρεί ο κύκλος του Κίμι στην σκουντερία πρέπει να κλείσει, δεν είναι δυνατόν να είναι ταχύτερος σου ο Μπότας με το αυτοκίνητο που έχεις στα χέρια σου.

    • georgekaras

      το θεμα ειναι αυριο τι θα κανει τα σαββατα παντα ετσι ηταν

  • Valf1

    Παμε για το ενα δυο αυριο καταπληκτικος vettel…!
    Forza ferrari Forza seb!

  • Akis-F1 FAN

    Φέτος πραγματικά βλέπουμε πολύ ωραίες κατατακτήριες που η Μερκ και η Φερράρι είναι τόσο κοντά. Σεμπ ήταν άψογος και στο τέλος έκανε πάλι τη διαφορά όπως συνηθίζει φέτος, παίρνοντας άλλη μια Pole ! Μποττας πολύ καλός, μακάρι φέτος να μην κοιμηθεί μετά την ανανέωση όπως έκανε πέρυσι. Κιμι πολύ δυνατός και αυτός αν και δεν κατάφερε να κάνει το 1-2 για τη φερράρι. Του Μαξ του έκατσε καλά που Χαμ και Ρικι ξεκινάν από πίσω, ελπίζω αύριο μην κάνει καμία πατάτα στην εκκίνηση γιατί η πρώτη στροφή είναι δύσκολη. Χαας επίσης το εκμεταλλεύτηκε φουλ που λείπαν 2 μεγάλα ονόματα, ενώ ο Λεκλερκ για άλλη μια φορά κουβάλησε τη Σαουμπερ. Χαμ έλεγε μετά το Σιλβερστον ότι οι πανηγυρισμοί της φερράρι για τη νίκη είναι σημάδι αδυναμίας και σήμερα το έσπασε μόνος του…τουλάχιστον αύριο θα προσφέρουν θέαμα με τον Ρικι όταν θα ανεβαίνουν στην κατάταξη.

    Υ.Γ. Ο Βαντουρν πραγματικά τι μέσο έχει στη Μακλαρεν το παιδί ;; Η λέξη παλτό νομίζω είναι λίγη.

  • kostas

    Ωραιες δοκιμες. Φοβερος χρονος απο Φεττελ! Αυριο προβλεπω στουκα Μποτας-Φεττελ και νικη Κιμαρου!

  • georgekaras
    • Lefteris2432

      Ερχεται για να αποδειξει ποιος ειναι το μεγαλυτερο ψεμα της F1.

    • Akis-F1 FAN

      Μα η Μερκ υπέγραψε ανανέωση με τον Μποττας πώς θα έρθει ο Λεκλερκ ?

    • Lefteris2432

      Εγω λεω για Leclerc – Vettel.

    • Όμως, ο εγώ και ο Άκης καταλάβαμε το πιθανό δίδυμο Hamilton-Leclerc!!!!!!!
      xaxaxaxaxaxaxa

      Υ.Γ. Λευτέρη, πέρα από την πλάκα που κάνουμε, ο Leclerc είναι σίγουρα απίστευτος οδηγός, αλλά έχει ακόμα πολλά να αποδείξει και μάλλον όταν θα φτάσει Maranello θα έχει τη δυνατότητα να αποδείξει ότι όντως είναι το πραγματικό next big thing της F1 και όχι ένας ταλαντούχος οδηγός με την αβάντα της FIA (βλέπε προς Milton Keynes)

    • georgekaras

      στην κοσμαρα μας ολοι αχαχααχαχχα

    • Lefteris2432

      Ε ναι τα εχουμε ξανα πει αυτα.

    • Akis-F1 FAN

      Ααααα σόρρυ φίλε, μπερδεύτηκα επειδή είπες για το μεγαλύτερο ψέμα της F1.

    • Lefteris2432

      χαχαχα καλαα.

    • georgekaras

      ετσι θα τον σκισει τον Verstapen ………………

  • Η σημερινή τακτική από τον Hamilton ήταν “περίεργη”………………… https://uploads.disquscdn.com/images/01b041e075301a8a055e995c2306c1e410638eb217a64be7d6ab760a1d8debda.jpg χαχαχαχαχαχαχα

    • georgekaras

      καλα που δεν ζει ο μπαλεστρε να τον μηδενισει χχααχχααχχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα η φάση είναι ότι οποιοσδήποτε άλλος οδηγός θα είχε τσιμπήσει άνετα 5-10 θέσεις ποινή αν έσπρωχνε το μονοθέσιο ενώ “έτρεχε” το Q2.

    • Η λέξη “ποινή” είναι άγνωστη για τους Hamilton και Verstappen……..
      Αν και στο GP της Γερμανίας ένας από τους αγωνοδίκες είναι ο Mika Salo, ο οποίος δεν χαρίστηκε ποτέ στον καμικάζι Ολλανδό.

    • georgekaras

      Μα ο Χαμιλτον ηταν ο υβριδικος κινητηρας εκεινη την ωρα οικολογικοτατη η merc επρεπε να παρει το βραβειο του πιο καθαρου κινητηρα της στιγμης

    • Για αυτό ευχόταν και ο Lewis δίπλα στην “οικολογική” W09………………… https://uploads.disquscdn.com/images/e51511408e12b76d2f0ea3fd8c6d5f4b8c0ed925c3d678b0fd4153164f936b28.jpg χαχαχαχαχαχαχα

    • georgekaras

      η μακαριτισα w09

    • georgekaras
    • Lefteris2432

      Οι οικολογικες W06 εως W09 σας πονεσανε 4 χρονια χαχαχαχα

    • nikos

      https://youtu.be/ZXN-EbC4wbk πάνε στο 4΄50 και συγκρινε.ιδια πιστα 32 χρόνια πισω. 2 παγκοσμιοι πρωταθλητες.

  • an0nymouS

    πανηγυρίζει εντυπωσιασμένος ο τοτο μιας και δεν περίμενε τέτοιο χρόνο απ τον μπότας.. και στο καπάκι πριν προλάβει να πανηγυρίσει καλά καλά με την άκρη του ματιού βλέπει τον vettel να πρασινίζει τα χρονόμετρα και να ξενερώνει!!!

    Forza Ferrari!

  • Mitsos Ribopaido

    Life is a bitch…
    Μπραβο στον φετελ και στην φερραρι και με κακο 3ο σεκτορ το πηρε με ανεση.
    Ραικκο εχεις το ταχυτερο μονοθεσιο . Τι κανεις;;;;
    Τι στο πεοντα κανεις;!
    Μποτας οταν λειπει ο μπαμπας χορευεις
    Η χαας νομιζω πρεπει να βαλει λεκλερκ για τους τελευταιους αγωνες. Εκει να δειτε φαση

    https://uploads.disquscdn.com/images/c504cd7ed8ae71defc8aac310612d20d48b3c53148425a19393da6fde05a89d2.png

    Υ.Γ δεν ειδα να love or hate στην αγγλια οταν ελεγες μ..ες . Εξω ρε

    • georgekaras

      Αμα με το καλο νικησουμε σημερα θα βαλω την βισση της Ιταλιας

  • Mika

    Δεν ειδα τις κατατακτηριες, αλλα βλεποντας και διαβαζοντας τα αποτελεσματα, οι οιωνοι δειχνουν φετος θα το παρει ο Bieber…
    Πρεπει να ειμαστε ολοι προετοιμασμενοι πια γι αυτο, τι θα ακουσουμε κλπ….
    Εγω ειμαι!!
    :p :p

  • Giannisk

    Hamilton ξέρεις τι λένε “karma is a bitch”. Στον προηγούμενο αγώνα έλεγες για εκσμένο χτύπημα από τον Rai και φέρθηκες σαν μ….ας. Τώρα σου ανταποδίδεται.

  • thymios tsilimparis

    5/10 στο Q1 με ιταλικό μοτέρ.
    Εξαιρετική εξέλιξη!
    Καιρό είχα να νιώσω τόσο…. Φαβορί, χαχαχα!

  • LJ

    Το ζησαμε και αυτο: μια McLaren τελευταια στις κατατακτηριες. Κ εις κατωτερα!

    • thymios tsilimparis

      Κρίμα πραγματικά.
      Τελικά το μεγαλύτερο κακό που τους… “έκανε” η Χοντα είναι ότι τότε προμήθευσε με μπόλικες δικαιολογίες.
      Θα κρατήσω μια μικρή δικαιολογία λόγω αλλαγής προμηθευτή pu φέτος, αλλά η Τορο Ροσο;;
      Πιστεύω θα πάρει χρόνια να ξαναμπουν στους κορυφαίους
      αν και “αντιπαλος”, θέλω μια ισχυρή Μακκα

  • thymios tsilimparis

    Έχω επίσης την εντύπωση ότι ο Κιμι τρέχει ακόμα με το παλιό pu.
    Αν ισχύει όντως κάτι τέτοιο, τότε κατά τη γνώμη μου κακώς κάποιο φίλοι τον στέλνουν σπίτι του

    • Mitsos Ribopaido

      Aν ισχυει αυτο εχεις δικιο

    • Fαν1ς

      Ισχύει….. Απλά η αναβάθμιση λένε δεν προέρχεται από το κινητήρα εσωτερικής καύσης..!!απο ότι ακούγεται έχει να κάνει με το κομμάτι ανάκτησης ενέργειας και τις διπλές μπαταρίες! Μάλιστα σε δηλώσεις του Τοτου λέει πως δεν μπορούν να καταλάβουν πως έχει βελτιωθεί τόσο η Ferrari όσον αφορά την δύναμη….. Μάλιστα είχαν μίτινγκ μετά τις κατατακτήριες με ανθρώπους της FIA που ο ίδιος είπε πως είχε να κάνει με άσχετα θέματα και όχι με την νομιμότητα του κινητήρα της Ferrari!!! Όπως καταλαβαίνεις έχουν σκυλιασει πως έχει γίνει κάτι παράνομο και τρώνε τέτοια ήττα…. Αποκλείεται Δλδ κάποιος να τους προσπέρασε νόμιμα!!! Η Ferrari ίσως γνωρίζοντας πως θα γίνει τέτοιος χαμός ίσως να μην εμφάνισε άμεσα όλη την δύναμη της ώστε να μην υπάρχει δυνατότητα αντίδρασης μεσουσης της χρονιάς…. Επίσης ίσως να φοβόντουσαν θεματα αξιοπιστίας και πλέον έχοντας πάρει το οκ από το εργοστάσιο να άνοιξαν όλους τους διακόπτες…. Και party mode Και τα καρούλια μέσα!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Φανη φτιαξε μας τρελε μουυ

    • Fαν1ς

      Για την συστοιχία και την δομή ακριβώς δεν γνωρίζω… Θα το ψάξω και θα σου πω! Απλά θεωρω δύσκολο να υπάρχουν δύο ξεχωριστές μπαταρίες για mgu-h και mgu-k Γτ μιλάμε για το energy store που είναι ένα τελείως ξεχωριστο μέρος από τα 6 και που δικαιούσαι και μπορείς να αλλάξεις μέχρι 2 στοιχεία για μια αγωνιστική χρονιά! Επίσης το mgu-k και τo mgu-h είναι 2 με 3 στοιχεία για μια αγωνιστική σεζόν αντίστοιχα οπότε θεωρώ πως δεν μπορούν να έχουν ξεχωριστές μπαταρίες!Αυτά με κάθε επιφύλαξη….

    • Mitsos Ribopaido

      Οι μπαταριες αν ειναι δομημενες σωστα και στο χερι που λεμε δεν εχουν θεμα για μια ζωη οχι για τα χιλιομετρα μιας σεζον.
      Το ειδα και σε βιντεο και φαινεται απιστευτα λογικο. Μαλιστα ειναι μια ιδεα που θα κανω προυαση για να χρησιμοποιησω στο phd

    • Fαν1ς

      Το θέμα είναι πως όταν μιλάμε για στοιχείο πρέπει να είναι ενιαίο!!! Αν έχει δύο ξεχωριστές μπαταρίες τότε τίθεται θέμα νομιμότητας…..!!! Οπότε πιστεύω πως είναι δύο μπαταρίες μεν αλλά σε σύνδεση μεταξύ τους!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Εννοειται βρε συνδεση μεταξθ τους. Γιαυτο λεω παραλληλα

    • Mitsos Ribopaido

      Εξυπνο απλα βαλανε 2 μπαταριες παραλληλα η μια για το mgu k και η αλλη για το mgu h . Οτι και να τοθς κανεις αφου ειναι στο καπ τους κλα..ουν https://uploads.disquscdn.com/images/3ef5dc400915b55825ae19e309137e6d941486aad18b9ace2cfd00ddffdb742c.jpg