Σύμφωνα με τον Matt Becker, επικεφαλής μηχανικός της Aston Martin, η έκδοση παραγωγής του DBX θα κατασκευάζεται πάνω σε μια εξ’ολοκλήρου νέα πλατφόρμα.

Είναι μια εντελώς νέα πλατφόρμα. Γι’αυτή χρησιμοποιήσαμε ότι έχουμε μάθει από τα άλλα αυτοκίνητα της Aston Martin, ενώ έχουμε δώσει μεγάλη σημασία στη λειτουργία και στην τεχνολογία της ανάρτησης,

δήλωσε ο Becker, συμπληρώνοντας πως η DBX θα διαθέτει ενεργές αντιστρεπτικές και αερανάρτηση.

Η έκδοση παραγωγής του DBX πιθανότητα θα ονομαστεί Varekai και θα εστιάζει τόσο στις επιδόσεις, όσο και στη πρακτικότητα. Κίνηση θα παίρνει από έναν εξακύλινδρο 3,0-λίτρων, από τον 4,0-λίτρο biturbo V8 απόδοσης 503 ίππων με 693 Nm ροπής, αλλά και με τον V12 5,2-λίτρων twin-turbo απόδοσης 600 ίππων με 700 Nm ροπής.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Aston Martin ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της δεύτερης φάσης κατασκευής του νέου εργοστασίου της στο St Athan της Νότιας Ουαλίας, ένας χώρος που προηγουμένως ήταν αεροπορική βάση της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας (RAF).

Θα έχει την αρμοδιότητα να συναρμολογεί το νέο DBX αλλά και τα δύο Lagonda μοντέλα που ετοιμάζει, καθώς το εργοστάσιο στο Gaydon, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία της Aston Martin, θα κατασκευάζει τα νέα sport μοντέλα της, καθώς και την ηλεκτρική RapidE.

Η παραγωγή του DBX θα ξεκινήσει το 2019, με τις παραδόσεις της να γίνονται το 2020. Λόγω του εργοστασίου θα δημιουργηθούν 750 νέες θέσεις εργασίας ενώ με βάση την εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και την ενίσχυση της τοπικής αγοράς, θα προστεθούν επιπλέον 3.000 θέσεις εργασίας, απόρροια αυτής της επένδυσης.