Με την Porsche να εργάζεται πυρετωδώς ώστε να βγάλει στην αγορά -το 2019- το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, την Taycan, ο στόχος της εταιρίας είναι να βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της στο Zuffenhausen 20.000 αυτοκίνητα ετησίως.

1Διάβασε επίσης

Και εγένετο Porsche Taycan

Αλλά, το να ξεκινήσει η παραγωγή του ηλεκτρικού sedan και να φτάσει σταδιακά σε αυτό το νούμερο απαιτούνται κάποιες σύνθετες αλλαγές στη μονάδα του Zuffenhausen. Καταρχήν δεν πρέπει να επηρεαστούν οι ήδη φορτισμένες γραμμές παραγωγής της 911, και των 718 Boxster και 718 Cayman, και να συνεχίζουν να συναρμολογούν αυτοκίνητα αδιάκοπα.

Αυτό, όμως, δημιουργεί ένα οργανωτικό, οικονομικό και χρονικό πρόβλημα για την γερμανική εταιρία, το οποίο περιγράφεται καλύτερα από τον υπεύθυνο παραγωγής της, τον Albrecht Reimold, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξη του σε ολλανδικό μέσο είπε:

Η εύρεση της σωστής τοποθεσίας είναι μια δύσκολη απόφαση. Η μετατροπή του υφιστάμενου εργοστασίου κοστίζει πολλά χρήματα, όπως επίσης το να πάμε σε ένα νέο εργοστάσιο.. Η μετατροπή ενός εργοστασίου, ενώ οι γραμμές παραγωγής λειτουργούν με πλήρη ισχύ, δεν είναι εύκολο πράγμα.

Για να προσθέσει σε αυτό ο project manager της Porsche, David Thor Trygvason:

Ολόκληρη η γραμμή παραγωγής και οι εγκαταστάσεις όπου προτίθενται να συναρμολογούν την Taycan θα πρέπει να ανακατασκευαστούν, ώστε να ικανοποιούν τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που θέτει αυτό το νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Ακόμα κι αν βάλουμε όλα αυτά τα προβλήματα στην άκρη, η Porsche έχει θέσει ως εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα για το project μόλις 48 μήνες. Με τη σειρά του, αυτό καθιστά το project αρκετά δαπανηρό και ακόμη και ιδιαίτερα απαιτητικό.

Η υπάρχουσα τοποθεσία πρέπει να κατεδαφιστεί και να ξαναχτιστεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά παράλληλα η παραγωγή των 911 και 718 Boxster/Cayman θα πρέπει να συνεχίσει να τρέχει. Αυτό καθιστά δύσκολο όχι μόνο από πλευράς χρόνου και χρήματος, αλλά και από πλευράς υλικοτεχνικής υποστήριξης και κινητικότητας. Σε τελική ανάλυση, βρισκόμαστε σε μια τοποθεσία όπου υπάρχει ήδη εργοστάσιο, όπου βρίσκονται κοντά άλλες εταιρείες και όπου ζουν κοντά άνθρωποι.

Όμως, ακόμα και με αυτές τις δυσκολίες, οι υπάλληλοι της Porsche δείχνουν ζήλο, με τον Reimold να αποκαλύπτει πώς αυτοί έστειλαν ένα ξεκάθαρο μήνυμα και δέσμευση να ξεκινήσουν την παραγωγή της πρώτης ηλεκτρικής Porsche εγκαίρως και όσο το δυνατόν νωρίτερα. Ακόμα, δήλωσαν θέλουν να διατηρήσουν τους μισθούς τους στο ίδιο επίπεδο μέχρι το 2026, προκειμένου να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση του εργοστασίου. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι της Porsche δεν λαμβάνουν αυξήσεις μισθών τα επόμενα χρόνια, αλλά ευελπιστούν ότι θα δουν αργότερα να επιστρέφουν οι επενδύσεις τους.