Μπορεί ο ταχύτερος χρόνος της Porsche 911 GT3 Touring Package από την AMG GT C στην πίστα να ήταν σχετικά αναμενόμενος, είναι όμως το ίδιο Porsche 911 Carrera T. Αυτό θα δούμε στο παρακάτω video, όπου η ελαφρύτερη 911 που μπορείς να αγοράσεις σήμερα συγκρίνεται στον δρόμο με την AMG GT C Coupe.

Η τελευταία διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά από την πιο σκληροπυρηνική GT R με τον 4,0 λίτρο biturbo V8 κινητήρα να παράγει 557 άλογα και 680 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο στέλντοντας την κίνηση στον πίσω άξονα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα. Από τη GT R δανείζεται και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα, με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού με βάση την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Διαθέτει ακόμα σύστημα τετραδιεύθυνσης μιας και οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τους μπροστινούς τροχούς ώστε να βελτιωθεί ο χειρισμός και η σταθερότητα του. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο αμάξωμα με νέα αεροδυναμικά στοιχεία και διαχύτη, ενώ η GT C έχει 5,7 εκατοστά φαρδύτερο αμάξωμα.

Από την άλλη, το γράμμα T της 911 προέρχεται από την λέξη Touring, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι 1.425 κιλά, 20 κιλά λιγότερα από την 911 Carrera με παρόμοιο εξοπλισμό. Κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο twin-turbo εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 370 ίππων και 450 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα (0,1 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την 911 Carrera), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 15,1 δευτερόλεπτα. Με το PDK αυτόματο κιβώτιο τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 14,5 δευτερόλεπτα. Και με τα δύο κιβώτια, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 290 χλμ/ώρα.