Πριν έξι μήνες, η Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το I.D Vizzion Concept, ένα νέο πρωτότυπο που μας δείχνει το πως βλέπει η γερμανική εταιρία τα σεντάν του μέλλοντος, και πιο συγκεκριμένα ένα μοντέλο σαν το Phaeton.

Σύμφωνα με βρετανικές πηγές, η γερμανική εταιρία είναι κοντά στο να δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή του μοντέλου, το οποίο θα τεθεί απέναντι σε πολύ σκληρό ανταγωνισμό, όπως η Mercedes-Benz S-Class και το Tesla Model S, καθώς το μήκος του πρωτοτύπου φτάνει τα 5,11 μέτρα.

Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW Jurgen Stackmann είπε χαρακτηριστικά:

Θέλουμε να βάλουμε στην παραγωγή το I.D. Vizzion, αλλά όχι με την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα είναι προγραμματισμένο για περίπου το 2022. Δεν είχαμε δεύτερη σκέψη για το τι [σύστημα κίνησης] θα πρέπει να βάλουμε στο μοντέλο ναυαρχίδα, είναι η ναυαρχίδα της επόμενης γενιάς μας.

Να θυμίσω ότι το πρωτότυπο φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 306 ίππων (225 kW), έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 111 kWh, που δίνει αυτονομία 665 χλμ στο αυτοκίνητο.

Στο εσωτερικό του υπάρχει ένα ολόγραμμα, ενώ όντως εντελώς αυτόνομο, δεν διαθέτει τιμόνι και πεντάλ. Μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες επιβάτες, φέρει ηλεκτροχρωμικά τζάμια και οροφή, ενώ υπάρχει η HoloLens τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft που μπορεί να προβάλει εικονικές οθόνες μπροστά από τους επιβάτες, με το σύστημα να μαθαίνει τις προτιμήσεις των επιβατών.

Επίσης διαθέτει σύστημα φωνητικών εντολών, υποστηρίζει gestures και φέρει ένα δίκτυο αισθητήρων και τεχνητής νοημοσύνης. Επίσης εξοπλίζεται με αισθητήρες λέιζερ, ραντάρ και κάμερες και είναι 100% συνδεδεμένο, με τα όλα τα δεδομένα κίνησης να αντλούνται από cloud υπηρεσίες.

  • MPAMPIS

    ακόμα και το ηλεκτρικό τους κατάφεραν να το κάνουν βαρετό

  • Anestis Genk

    Προβλέπω πως τα ηλεκτρικά θα έχουν αυτόματο κόφτη ανάλογα με τα όρια ταχύτητας. Ενδεχομένως και αυτόματο ρουφιάνο, αν τον ρόλο αυτό δεν το αναλάβουν τα κινητά.

  • Smartass

    Πιστεύω ότι ο Όμιλος δεν έχει βρει ακόμα την κατάλληλη κινεζική εταιρία που θα φτιάξει τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα.