Στις αρχές του καλοκαιριού η Automobili Amos, μια μικρή ιταλική εταιρεία, που ιδρύθηκε από τον οδηγό αγώνων Eugene Amos, και έχοντας εμπνευστεί από την Singer, ανακοίνωσε πως θα προσφέρει την καλύτερη Lancia Delta Integrale στον κόσμο. Σύμφωνα με την Amos, το αυτοκίνητο θα είναι πλήρως αναθεωρημένο, με περισσότερα από 1.000 νέα εξαρτήματα. Το αλουμινένιο αμάξωμα θα είναι καινούργιο και κατασκευασμένο στο χέρι, ενώ το εμπρός τμήμα θα είναι carbon.

Το μοντέλο ζυγίζει 1.250 κιλά, κοστίζει 300.000 ευρώ και αποδίδει 330 άλογα. Σύμφωνα με την εταιρία, ο κινητήρας και η ανάρτηση είναι πλήρως ανακατασκευασμένα και το αυτοκίνητο προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία οδήγησης χάρη στη νέα γεωμετρία της ανάρτησης.

Εμφανισιακά η μόνη διαφορά με την αυθεντική Lancia Delta Integrale εντοπίζεται στην απουσία των πίσω θυρών, ενώ οι μεγαλύτερες αλλαγές βρίσκονται στην καμπίνα του αυτοκινήτου, που είναι εντελώς νέα.

Χαρακτηριστικά, ο Amos τονίζει ότι το νέο εσωτερικό θα αντλεί έμπνευση από την Delta S4. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει “απλές” Delta Integrale 16v ως ” δωρητές”, αντί για τις σπανιότερες Evoluzione,

  • teddy boy

    Πάντα υπάρχει θέση για μια ονείρωξη στην ζωή ενός άντρα..

    • teddy boy

      Αν και, θα την προτιμούσα τετράπορτη

  • thymios tsilimparis

    Η “δ” είναι σαν την 30αρα κλασατη γκόμενα της περιοχής που χάζευες στα 14 σου. Ήξερες οτι δεν θα την αποκτήσεις ποτέ, αλλά ξενυχτούσες για παρτη της . Κι αν “βγηκαν” νέα μοντέλα, ψηλοκάπουλα 19άρικα μωρά, η 30άρα έχει ειδική θέση…

    Είναι πολλά τα 300 χιλιάρικα, πάρα πολλά. Το σίγουρο είναι οτι θα βρεθούν κάποιοι να τα δώσουν

    • mixalhs7

      Εγώ τα έδινα άνετα!

    • biiALFA

      Κ εγω!!!

    • thymios tsilimparis

      αμα τα είχα τα έδινα, αν και τώραπου μιλάμε, στο car.gr υπάρχει μια κόκκινη κουκλάρα Evo2 με 57000 χλμ. Δίνεις 75.000 και καλοτάξιδη

    • mixalhs7

      Καλό ταξίδι με ιταλικά ηλεκτρικά, είναι ένα ρίσκο! :-))))

    • η παλια Δελτα…ποσο ζυγιζε θυμασαι ????

    • η πρώτη (Lancia Delta HF Integrale, 181 άλογα, μη-καταλυτική), που παρουσιάστηκε το 1987 ζύγιζε 1.215 κιλά,
      ενώ η τελευταία (Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II, 211 άλογα, καταλυτική), που παρουσιάστηκε το 1994 ζύγιζε 1.340 κιλά.

    • ”Το αλουμινένιο αμάξωμα θα είναι καινούργιο και κατασκευασμένο στο χέρι, ενώ το εμπρός τμήμα θα είναι carbon. Το μοντέλο ζυγίζει 1250 κιλα ”

      που το χανω τοτε ?????

    • ε λογικά από τα τελευταία μοντέλα θα είναι τα αυτοκίνητα “δότες”, με τη μείωση να φτάνει τα 90 κιλά…
      επόσης μη ξεχνάς λογικά έχει μεγαλύτερο turbo για την μεγαλύτερη απόδοση, και ότι άλλες τροποποιήσεις για να γίνει πιο σύγχρονο

    • mixalhs7

      Δε νομιζω να εχουν πειραξει το σασι γιατι τοτε θα χανοταν ο αριθμος πλαισιου. Προφανως αντικαθιστουν τα εξωτερικα πανελς με νεα αλουμινιου.

    • ναι, αυτό κάνουν! έχω δει φωτογραφίες από τα στάδια ολοκλήρωσης

    • MIchael K

      215 άλογα η καταλυτική κύριε Αγαπητέ.

      Το 1994 το Auto Motor und Sport κλήρωνε μια λευκή περλέ και την έκαναν περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.

      20 Αυγούστου, αξέχαστα. Παιδί τότε. 4 φίλμ είχα καταλύσει.

    • biiALFA

      Σαν 30αρα τοτε,45αρα τωρα και παλι ο ιδιος ποθος,η ιδια κ@υλ@….σα την μπελουτσι ενα πραμα

    • thymios tsilimparis

      Δικός μου είσαι κι εσύ

    • xtra

      Καλα τα λες

  • jonjon

    Αχ! Οι παιδικοί έρωτες δύσκολα ξεχνιούνται.

  • a_f_a

    αισχος… σα κακο 3d από site σε φάση crabcad.com από μαθητευόμενο…
    καμια σχέση με τη πραγματική.
    πηγαν να κανουν τι κανει ο σινγκερ με τις πορκες αλλά απέτυχαν.

  • Anestis Genk

    Ρε νιαμού, πεντάθυρη ήταν πάντα η δ!
    Όποιος δεν θέλει πίσω θύρες γιατί του χαλάνε την αισθητική να πάρει BAC Mono.

  • Mika

    Απο πολλες γωνιες δειχνει υπεροχη, αν και ξενιζει λιγο το τριθυρο αμαξωμα…Δεν πετυχαν πολυ το μπροστινο μερος, με τα φαναρια, νομιζω…
    Καλη προσπαθεια παντως….

  • Sensei Konstantinos

    Θα τα έδινα χαλαρά τα 300…

  • Spider

    Αυτοί εκεί στην FCA, συγχωρέστε μου την έκφραση, αλλά τον έχουν κάνει λάστιχο. Έχουν στα χέρια τους ένα από τα πιό ποθητά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ποτέ και αντί να το ξαναβάλουν σε παραγωγή σε ρετρό έκδοση, στυλ fiat 500, mini κ.λ.π. και να σαρώσουν το segment C που είναι ανύπαρκτοι, ασχολούνται με τους γνωστούς ντενεκέδες των τελευταίων ετών. 🤔🤔🤔🤔🤔
    Τί να πει κανείς???

  • autofn

    Αν το πακέτο συμπεριλαμβάνει και το μίνιο, καλή είναι η τιμούλα.

  • gekimo

    Εκείνο το κόκκινο κουμπάκι με τον πύραυλο τι να κάνει άραγε;