Η Tesla επέλεξε το Grand Basel στη Βασιλεία της Ελβετίας προκειμένου να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ευρωπαϊκό κοινό το νέο Roadster. Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα, σε αντίθεση με το κόκκινο που είχε παρουσιάσει στο αμερικάνικο κοινό.

Το Roadster θα τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες που παράγουν 10.000 Nm ροπής, επιτρέποντας του να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε 8,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 402+ χλμ/ώρα, με την μπαταρία των 200 kWh να προσφέρει αυτονομία 1.000 χλμ. H Tesla δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες για τους ηλεκτροκινητήρες του μοντέλου, αλλά οι αναφορές το θέλουν να αποδίδει περισσότερα από 1.000 άλογα.

Θα προσφέρεται και σε Performance Package που θα ονομαστεί “SpaceX”, με το πακέτο να βελτιώνει περαιτέρω τα εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού supercar.

Η Tesla υπόσχεται πως είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην επιτάχυνση. Το νέο Roadster διαθέτει φρέσκια, όμορφη και επιθετική σχεδίαση, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της εταιρίας του Elon Musk.

Το αυτοκίνητο όπως καταλαβαίνεις και από τις επιδόσεις του πλέον κοστίζει πολύ περισσότερο από τη προηγούμενη γενιά. Η αρχική του τιμή ξεκινά από τις 200.000 δολάρια, με τους ενδιαφερόμενους αν θέλουν να προχωρήσουν σε προ-παραγγελία/κράτηση, θα πρέπει να καταβάλουν προκαταβολή 50.000 δολαρίων.

Επίσης διαθέσιμη θα είναι και μια ακριβότερη έκδοση, η Roadster Founders Series, με αρχική τιμή τα 250.000 δολάρια. Η συγκεκριμένη έκδοση θα βγει σε 1.000 μονάδες και η Tesla ζητά όλο το ποσό (250.000 δολάρια) προκειμένου να προβεί σε μια κράτηση. Το νέο Tesla Roadster αναμένεται στους δρόμους το 2020.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ειναι πραγματικα πολυ ομορφο! Αν ειχα τα λεφτα, ισως και να το επαιρνα αλλα οι υποδομες εδω στην Ελλαδα για ενα τετοιο αμαξι ειναι μηδεν.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ!!!

  • Chris

    Προπληρώστε τώρα και θα το παραλάβετε μέσα στην επόμενη 4ετία χωρίς φυσικά να σας δοθεί η δυνατότητα να δοκιμάσετε πιο πριν αυτό που αγοράζετε. Μπορεί να υπάρξουν κάποια θεματάκια στην συναρμογή και κάποια άλλα τεχνικά. Τεχνική υποστήριξη της προκοπής δεν έχουμε κατορθώσει να προσφέρουμε ούτε στην βάση μας στις Η.Π.Α (ούτε μας πολυενδιαφέρει κιόλας) αλλά ο.κ καλή καρδιά. Όσο υπάρχουν πρόβατα…μπεεε!

    • εχεις δει πως ειναι το MODEL S για παραδειγμα……τι θα σε εμποδιζε να το αγορασεις ???

    • Chris

      Όπως έχω πει και στο παρελθόν το συγκεκριμένο (Model s) όχι μόνο το έχω δει αλλά το έχω βολτάρει κιόλας με τελικές στην Γερμανία. Στην κατηγορία τιμής που παίζει μπάλα είναι εμφανέστατα υποδεέστερο των ανταγωνιστών σε τομείς όπως ποιότητα κατασκευής, κύλισης κ.α. Π.χ μπες στο Tesla (θυμίζω απουσίας ΜΕΚ) πήγαινε στον αυτοκινητόδρομο, μετά μπες σε οποιοδήποτε audi της ίδιας τιμής κάνε την ίδια διαδρομή στις ίδιες ταχύτητες κι έλα να μου πεις πιο μεταφέρει περισσότερο θόρυβο στην καμπίνα. Αλλά ο κυριότερος παράγοντας που με αποτρέπει να αγοράσω οποιοδήποτε Tesla είναι η ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη και φυσικά η παντελώς ανύπαρκτη διανομή και πώληση ανταλλακτικών. Η μεγάλη αλήθεια που δεν είπε ποτέ ο Teslas και τα παπαγαλάκια του. Χάλασε ο μηχανισμός για το χερούλι της πόρτας; Καλή τύχη να βρεις άλλο, μόνο μέσω διαδικτύου σε τιμή φωτιά και φυσικά μιλάμε για εξάρτημα από άλλο Model s που έχει γίνει πριονίδια για ανταλλακτικά καθώς καινούργιο ανταλλακτικό δεν υφίσταται πουθενά.

      Από εκεί και πέρα φίλος δεν ξέρω για εσάς εγώ πάντως λεφτά για κάτι που δεν έχω δει και δοκιμάσει πρώτα δεν δίνω. Στην περίπτωση δε του αυτοκινήτου δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω φράγκα μπροστά και να αφήσω τον χρόνο παράδοσης στην διακριτική ευχέρεια του κάθε Elon.

    • δεν καταλαβα γιαυτο που ειπες με τον θορυβο στην καμπινα…..δηλαδη ενα MODEL S εχει περισσοτερο θορυβο μεσα στην καμπινα ???

      αυτο που λες για τα ανταλλακτικα..το εχω διαβασει και αλλου….αλλα ειναι κατι ”ασχετο” με το αυτοκινητο σαν αυτοκινητο !!!

      αληθεια στην τιμη που ανακοινωνουν..με τις επιδοσεις που θα εχει…υπαρχει ανταγωνισμος ???

    • Chris

      Ναι στις υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος από την αντίσταση του ανέμου είναι σημαντικά εντονότερος στο Model s. Δεν είναι καθόλου άσχετο όταν με ρωτάς τί δρα αποτρεπτικά ώστε να το αγοράσω. Το να βρίσκω για αυτοκίνητο του σήμερα ανταλλακτικά εξαρτήματα μόνο σε συνθήκες και τιμές μαύρης αγοράς λες κι έχω καμία αντίκα του 1920, για εμένα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας.
      Δεν ξέρω ας βγει πρώτα να αναμετρηθεί με τον ανταγωνισμό στην πίστα και κρίνουμε βάση αποτελεσμάτων, κι όχι στο τι λένε τα χαρτιά… γιατί και με το model s γέμισε το διαδίκτυο με βιντεάκια για τα κατορθώματά του στην επιτάχυνση από στάση αλλά όταν το γύρισα εγώ στην πίστα είδα να είναι αργότερο από τον ανταγωνισμό (μιλάω πάντα για το εύρος τιμής) και στο τέλος του γύρου να μου κόβει ένα 70% της ισχύος λόγω υπερθέρμανσης των μπαταριών και νόμιζα ότι το χάλασα αλλά ενημερώθηκα από τον ιδιοκτήτη του ότι αυτό παίρνεις σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης χαχα. Από εκεί και πέρα για το κοινό στο οποίο απευθύνεται (οι “οδηγάρες” της ευθείας από φανάρι σε φανάρι στο αμέρικα και αλλού) σίγουρα δεν έχει ανταγωνισμό, έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να το αγοράσουν για να γράψουν χρόνο στην πίστα και τα στροφηλίκια.
      Εάν θέλεις αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο για μετακινήσεις τότε ναι τα μπλιμπλίκια του Elon είναι μια υπολογίσιμη πρόταση για όποιον δέχεται να καταπιεί την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη. Για το roadster δεν έχω άποψη είμαι στην αναμονή των αποτελεσμάτων των δοκιμών. Αυτό που δεν μου είναι καθόλου ξεκάθαρο είναι εάν πρόκειται για αυτοκίνητο επιδόσεων μόνο για τις ευθείες ή γενικότερα για ενθουσιώδη οδήγηση σε όλες τις περιστάσεις. Καλό θα ήταν να ξεκαθαριστεί γιατί όταν αναφέρω την εμπειρία μου από το model s οι οπαδοί της tesla μου λένε ότι δεν έχει φτιαχτεί γι’ αυτό τον σκοπό μπλα μπλα όμως η ίδια η Tesla το P85D ως υψηλών επιδόσεων το πλάσαρε.

    • thymios tsilimparis

      Δηλαδή ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ σε υψηλές ταχύτητες μεταφέρει λιγότερο θόρυβο κατά τη γνώμη σου από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, που έχει μόνο το θόρυβο του αέρα να διαχειριστεί; Μήπως η απουσία άλλου ήχου σου έδωσε αυτή την εντύπωση;

      Όσον αφορά την ποιότητα συναρμογής κτλ, νομίζω κανείς δεν πιστεύει οτι τα Τεσλα είναι Λέξους. Θα γίνουν όμως τάση, όπως ακριβώς έγινε τάση το μηλοτηλέφωνο, που στις πρώτες εκδόσεις του τουλάχιστον ήτνα υποδεέστερο του ανταγωνισμού…

      Σε ό,τι αφορά τα ανταλλακτικά που αναφέρεις, υπάρχει παγκόσμια συμφωνία, στην οποία οι κατασκευαστές οφείλουν να παρέχουν καινούργια ανταλλακτικά , μια δεκαετία μετά το πέρας της παραγωγής. Κι αυτή η συμφωνία αφορά από μηχανές εσπρέσσο μέχρι κότερα.

      Τώρα στα του δικτύου κτλ, θα συμφωνήσω φυσικά μαζί σου, χαλάει η χειρολαβή και περιμένεις να έρθειε απ το εργοστάσιο, χαλάει κάτι και δεν υπάρχιε μάστορας να το αγγίξει….

    • 100% mazi soy !

    • Chris

      Μήπως μετά τα 60 Km/h ο θόρυβος από την αντίσταση του ανέμου και την κύλιση των τροχών υπερτερεί έναντι οποιουδήποτε άλλου ανεξάρτητα από το είδος του οχήματος ; Λέω εγώ τώρα. Από εκεί και πέρα μίλησα για συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα στην ίδια κατηγορία τιμής κι όχι γενικά κι αόριστα για ηλεκτροκίνητα vs συμβατικά με MEK. Για την ακρίβεια μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι το model s στα 110 km/h μεταφέρει στην καμπίνα των επιβατών τα ίδια ποσοστά θορύβου με αυτά που μεταφέρονται στο νέο Α6 στα 205 Km/h.

      Το μηλοτηλέφωνο στις πρώτες του εκδόσεις δεν είχε καθόλου ανταγωνιστές, ο πρώτος ανταγωνιστής του ήρθε τρία χρόνια μετά (2010) από την Κορέα με τον γαλαξία S. Το μηλοτηλέφωνο έθεσε νέα στάνταρ στην κινητή τηλεφωνία και όλοι το αντέγραφαν και φυσικά ουδέποτε το έπιανες στα χέρια σου κι έλεγες τι κινεζιά είναι αυτή, μάλλον κάπου τα έχεις μπερδέψει. Η Tesla από την άλλη δεν έθεσε νέα στάνταρ στον χώρο της αυτοκίνησης (πλην της ηλεκτροκίνησης). Τάση πιθανότατα θα γίνει η ηλεκτροκίνηση, η Tesla με την τακτική της να πλασάρει και να προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως gadget μάλλον θα γίνει παρελθόν.
      Παγκόσμια συμφωνία; Συμφωνία μεταξύ ποιών και με τί δεσμεύσεις; Και ποίος εποπτεύει κι επιβάλει κυρώσεις σε ποιόν; Φίλε μην μπερδεύουμε το σόβρακο με την γραβάτα και μην λέμε ιστορίες που δεν ισχύουν. Η Ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν έχει παγκόσμια ισχύ. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα οι Νορβηγοί που κατατάσσουν πλέον την Tesla ως την χειρότερη εταιρία από άποψη ποιότητας κι εξυπηρέτησης, εάν μπορούσαν να κάνουν χρήση της ευρωπαικής νομοθεσίας θα είχαν ταράξει την Tesla στις μηνύσεις αλλά ως χώρα μή μέλος της Ε.Ε δεν μπορούν. Πέρασα από ένα κέντρο της Tesla εκεί τον Ιούνιο και ήταν γεμάτο από αυτοκίνητα, ρωτώντας εάν όλα αυτά είναι μεταχειρισμένα προς πώληση έλαβα την απάντηση πως όχι είναι όλα “παροπλισμένα” στην λίστα αναμονής περιμένοντας να έρθουν τα ανταλλακτικά ώστε να επισκευαστούν!!! Παραλαμβάνεις εντός 2μηνου ολοκαίνουργιο Model s αλλά περιμένεις πάνω από 5μηνες με το αυτοκίνητο στην ακινησία για να έλθει ανταλλακτικό και να επισκευαστεί, tragic. Εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο με οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία θα ήταν πρώτη είδηση παγκοσμίως, για την καταχρεωμένη και με μηδέν έσοδα Tesla του “αντισυστημικού” Elon είναι απλά Τρίτη.

    • Christos Dimou

      Το pre-selling strategy είναι για τα μπάζα. Άντε για το Model 3 έδινες ένα χιλιάρικο και ξεμπέρδευες. Αλλά 50,000…. Πολλά…

    • Chris

      Τα 50.000 είναι προκαταβολή για το απλό, εάν θες την σούπερ έκδοση σκας και τα 250.000 μπροστά. Εντάξει κι άλλοι το κάνουν αυτό για ειδικές και άκρως περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις αλλά η ειδοποιός διαφορά με την Tesla είναι ότι δεν το κάνουν για μοντέλα της σειράς και το κυριότερο σου δίνουν την δυνατότητα να ξέρεις από πρώτο χέρι τί είναι αυτό που θα πάρεις, άσε που δεν υπάρχει κανένας απολύτως συμβιβασμός κι εκπτώσεις ως προς την ποιότητα, θεωρείται δεδομένη.
      Απλά ο Τέσλας έχει βρει τον τρόπο ώστε να ενισχύεται η ρευστότητα της καταχρεωμένης εταιρίας (όσο έχεις ρευστότητα το χρέος παλεύεται) με τα λεφτά των προβάτων.

    • Christos Dimou

      Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν γνωρίζουμε τεχνικά στοιχεία και πότε θα είναι έτοιμο. Μιλάμε για 200kWh χωρητικότητα (στο περίπου) με μία νέα χημεία για τις μπαταρίες (θα ήταν δύσκολο να πουν ότι πρόκειται για solid-state electrolyte?), το οποίο θα είναι έτοιμο το 2020 και βλέπουμε.

      Και άλλοι ζητάνε προκαταβολές. Αλλά πρόκειται για ειδικές εκδόσεις, δείχνουν έτοιμα οχήματα (σε pre-preview) οι επιδόσεις αυτών είναι γνωστές και υπάρχει ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα σας έρθει στο σπίτι σας το όχημα σας.

  • Christos Dimou

    50,000 $ προκαταβολή για ένα αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί κάπου το 2020 (σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό) και θα φτάσει στην Ευρώπη το 2022;

    Οκ…..

  • thymios tsilimparis

    Ωραίο είναι ,το πιο σοκαριστικό στοιχείο είναι οτι βλέπεις ένα κουπέ που θα μπορούσε να έχει πχ σήματα Αστον Μαρτιν το πολύ , ένα 6λιτρο μοτερ και 500 άλογα και αυτό ξεφτυλίζει Μαρανέλο, Σαντα Αγκάτα, Τσουφενχάουζεν και λοιπά στρατόπεδα. Sleeper απ τη φύση του

  • Chris

    είναι εξωπραγματικό και θα ισοπεδώσει όλα τα υπόλοιπα supercars αν και βλέπω τώρα τρέχουν όλοι να βγάλουν ηλεκτροκίνητα